تکنیک‌های انتخاب سایه چشم خوب با قیمت مناسب

خرید سایه چشم خوب همیشه هم نیاز به صرف هزینه زیاد ندارد؛ در حقیقت بسیاری از سایه‌های مربوط به برندهای معتبر را می‌توان با قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر در میان محصولات برندهای مقرون به صرفه پیدا کرد. در این مقاله به شما روش‌هایی را آموزش می‌دهیم تا بدون صرف مبالغ هنگفت بتوانید سایه چشمی با کیفیت مناسب برای خودتان تهیه کنید.

تکنیک‌های انتخاب سایه چشم خوب با قیمت مناسب
تکنیک‌های انتخاب سایه چشم خوب با قیمت مناسب

گول برند را نخورید

واقعیت این است که بسیاری از برندهای مطرح و لوکس محصولاتی بسیار معمولی را تولید می‌کنند که می‌توان نمونه‌هایی بسیار بهتر از آن‌ها را در میان برندهای میان رده پیدا کرد. سایه چشم یکی از این محصولات است. بنابراین گول اسم و زرق و برق غول‌های صنعت لوازم آرایش را نخورید و این را بدانید که گاهی می‌توانید محصولی به مراتب با کیفیت‌تر را از یک برند معمولی برای خودتان تهیه کنید. ضمن اینکه خوب است بدانید بسیاری از همین برندهای لوکس تست حیوانی دارند و با وجود درآمدهای آنچنانی همچنان حیوانات را قربانی محصولات خود می‌کنند؛ در حالی که برندهای میان رده بسیاری با قیمت‌های مناسبتر، از تست محصولات بر روی حیوانات خودداری کرده و به اصول اخلاقی پایبند هستند. به نظر می‌رسد این برندها نیاز به حمایت واقعی دارند و شما می‌توانید با خرید محصولاتشان یکی از حامیان آن‌ها باشید.

به برندهای ایرانی اعتماد کنید

اگر هنوز از انواع سایه چشم ایرانی استفاده نکرده‌اید، وقت آن رسیده است که برای یک خرید به صرفه، انواع معتبر این برندها را مد نظر قرار دهید. برندهای ایرانی نه تنها خرید سایه چشم با قیمت مناسب را برای شما امکان پذیر می‌کنند، بلکه طیف رنگی مناسب با تناژ پوست ایرانی را نیز مد نظر قرار داده و در عین حال از فیلترهای بهداشتی زیادی می‌گذرند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به جای تجربه خرید با قیمت پایین‌تر از برندهای چینی نامعتبر، سراغ برندهای ایرانی معتبر با کمی اختلاف قیمت بروید.

تراکم رنگ را بسنجید

موقع انتخاب سایه چشم حتما به تراکم رنگ دقت داشته باشید. اگر متوجه شدید یک سایه قیمت مناسبی دارد؛ اما تراکم رنگش پایین است یا بافت سایه بسیار خشک است و زود پاک می‌شود، پول‌تان را دور نریزید. سایه‌ای کیفیت لازم را دارد که رنگدانه‌ها فشرده و قوی بوده، به خوبی پشت پلک پخش شده و رنگ مناسب را برای شما به جا بگذارد.

سراغ محصولات عطری نروید

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید سایه چشم باید به آن توجه کنید، بوی محصول است. جالب است بدانید هر چقدر کیفیت محصول مورد نظر شما پایین‌تر باشد، میزان عطری بودن و پخش بوی آن بیشتر خواهد شد؛ چون سازنده تلاش می‌کند با استفاده از بوهای شدید و تند جلوی بوی نامطبوع مواد اولیه را بگیرد. بنابراین موقع انتخاب سایه چشم با قیمت مناسب، دقت داشته باشید که محصول باید بدون بو باشد یا بوی بسیار ملایم و مطبوعی داشته باشد. در غیر این صورت کیفیت آن پایین بوده و تهدیدی برای سلامت شما و چشمانتان به شمار می‌آید.

از ترندها دوری کنید
از ترندها دوری کنید

از ترندها دوری کنید

اگر برای خرید سایه چشم و سایر لوازم آرایشی‌تان بودجه محدودی را در نظر دارید، بهتر است از ترندهای آرایشی فصل‌های مختلف سال دور بمانید و از سایه‌هایی با رنگ‌های کلاسیک استفاده کنید. دلیل این امر به کوتاه مدت بودن ترندهای آرایشی برمی‌گردد؛ برای مثال ترند سایه صورتی برای فصل تابستان، در زمستان و پاییز عملا کاربردی نخواهد داشت و اگر شما سایه‌ای به این رنگ را بر اساس ترندهای تابستانی خریده باشید، با رسیدن فصل‌های سرد سال دیگر نمی‌توانید از این محصول استفاده کنید.

پالت‌ها را با دقت انتخاب کنید

به یاد داشته باشید بسیاری از رنگ‌های موجود در پالت‌های سایه چشم برای همه کاربرد ندارند، بنابراین صرف مناسب بودن قیمت یک پالت سایه سراغ خرید آن نروید، چون گاهی با صرف همین هزینه و حتی میزان کمتر از آن می‌توانید یک یا دو سایه تک رنگ کوچک و به صرفه برای خودتان تهیه کنید که تا آخرین ذرات به کارتان می‌آیند. پالت‌های سایه اغلب بسیار خوش آب و رنگ هستند و چیدمان رنگ‌هایشان است که اغوا کننده است؛ نه کابردی بودن آن‌ها. پس به این نکته دقت داشته باشید.

سایه خوب ماندگار است؟

به خاطر داشته باشید که سایه خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد و به راحتی پخش و محو نشود. برای اینکه بتوانید دوام یک سایه چشم با قیمت مناسب را بالا ببرید، خوب است از یک پرایمر سایه استفاده کنید. این محصول باعث می‌شود سایه ماندگاری بیشتری پیدا کرده، پشت پلک ثابت شود و بر اثر چربی پوست، تعریق یا کم بودن پیگمنت‌ها زود محو نشود. ضمن اینکه با خرید این محصول می‌توانید تنوع سایه‌هایی را که قیمت مناسب دارند، بالا برده و آرایش جذابتری برای خودتان ایجاد کنید.

نظرات کاربران را بخوانید
نظرات کاربران را بخوانید

نظرات کاربران را بخوانید

یکی از ترفندهایی که از طریق آن می‌توانید خرید سایه چشم را با قیمت مناسب و کیفیت خوب تجربه کنید، این است که حتما روی نظرات کاربران تمرکز کنید. بسیاری از سایت‌های فروش آنلاین محصولات آرایشی در بخش نظرات، تجربه مشتریان‌شان را منتشر می‌کنند. شما می‌توانید بعد از جستجوی عبارت خرید اینترنتی سایه مد نظرتان، وارد سایت‌های مربوطه شده و ببینید کدام یک از سایه‌های اقتصادی، کیفیت مناسبی دارند.

به حراج‌های عجیب اطمینان نکنید

دقت داشته باشید که توجه به تاریخ انقضای سایه چشم اهمیت زیادی دارد و بعد از این مدت ماندگاری سایه تحت تاثیر قرار گرفته و کم خواهد شد. بنابراین اگر متوجه شدید یک سایه لوکس حراج زیادی خورده، به آن شک کنید و جویای تاریخ انقضا شوید، چون خرید یک سایه معمولی دارای مدت زمان کافی برای استفاده، انتخابی به مراتب عاقلانه‌تر از خرید سایه چشم لوکس تاریخ گذشته است. دقت داشته باشید که سایه‌ها به طور مستقیم با پوست حساس اطراف چشم‌تان در تماس هستند و باید از امنیت آن‌ها مطمئن شوید.

از برندهای متفرقه خرید نکنید

این روزها دنیایی از لوازم آرایش با اسامی عجیب و غریب و قیمت‌های بسیار پایین به فروش می‌رسند که بسته بندی‌های بسیار جذاب و خوش آب و رنگی دارند. نکته مهم این است که بر خلاف این ظاهر پر زرق و برق، مواد اولیه آن‌ها از بی‌کیفیت‌ترین مواد تشکیل شده است و با وجود داشتن نتیجه به ظاهر خوب در آرایش، به مرور زمان به سلامت شما آسیب خواهند زد.

اگر به دنبال خرید سایه چشم خوب با قیمت مناسب هستید، سراغ برندهای متفرقه نروید و روی برندهایی تمرکز کنید که از کیفیت و اصالت محصولات‌شان مطمئن هستید