اکثر وبسایت ها به عنوان عامل بسیار مهمی در کسب و کارهای آنلاین ایفای نقش می کنند. به همین جهت بسیار مهم است که تامین زیرساختهای وبسایت به درستی صورت گرفته و شرایط سایت در ایده آل ترین وضعیت ممکن باشد. ملزومات اساسی و اصلی یک سایت جزو زیرساخت آن سایت محسوب می شود و می بایست توجه بسیار ویژه ای به آنها داشت.

میزبان فا، میزبان مطمئن کسب و کار آنلاین شما
میزبان فا، میزبان مطمئن کسب و کار آنلاین شما

ملزومات اساسی برای میزبانی مناسب وب سایت های مهم

یک وبسایت که داری یکسری زیرساخت ها و ملزومات اساسی است. هر قدر وب سایت مهم باشد زیرساختهای آن می بایست قوی تر، امن تر، پایدارتر و قابل اعتمادتر باشد. در اغلب مواقع یک سایت با چهار عامل دامنه، هاست، سیستم مدیریت محتوا و قالب آماده ارائه خدمات است. در واقع زیرساختهای اصلی یک سایت همین چهار عامل است. تامین ایده آل هر 4 مورد ممکن برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین امری دشوار و یا غیرقابل انجام باشد. از اینرو یک مجموعه بسیار موفق، اقدام به طراحی یکسری سرویسهای خاص برای شما عزیزان کرده است که بتوانید در یک مرحله تمامی ملزومات و زیرساختهای لازم را داشته باشید.

میزبان فا، میزبان مطمئن کسب و کار آنلاین شما

مجموعه میزبان فا با حدود یک دهه تجربه در زمینه میزبانی وب سایت های مختلف سرویس های هاست خود را به همراه دامنه، قالب و سیستم مدیریت محتوا ارائه می کند. در واقع شما با سفارش و پرداخت هزینه هاست، صاحب یک سایت کامل می شوید! برای اینکار تنها کافیست سیکل پرداختی خود را بصورت سالانه انجام دهید تا امکانات رایگان برای سرویس شما قابل انتخاب باشد.

چرا میزبان فا بهترین انتخاب است؟

میزبان فا بهترین انتخاب بخصوص برای کسب و کارهای مهم است چون:

  • سرویس های پرسرعت ، امن ، سازگار و پایدار ارائه می کند.
  • در میزبان فا از قدرتمدترین و بروزترین سرورها بهره گرفته می شود.
  • کاملترین مرکز آموزش برای استفاده کاربران را دارد.
  • بصورت منظم و کامل از اطلاعات مشتریان در سه لایه بکاپ گیری می شود.
  • میزبان فا پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی ایام تعطیل دارد.
  • میزبان فا تضمین پایداری 99.9 درصد برای سرویس های مورد ارائه خود می دهد.
  • میزبان فا بیش از 5 هزار وبسایت فعال و مهم را در کشور میزبانی می کند.
  • میزبان فا تضمین عودت 7 روزه بدون قید و شرط ارائه می کند.
  • و …

نحوه خرید هاست و دامنه از میزبان فا

برای خرید هاست و دامنه از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک قرار داده شده در انتهای این مطلب کلیک کرده و وارد سایت میزبان فا شوید. پس از وارد شدن به سایت کافیست سرویس مورد نظر خود را سفارش داده و در روند سفارش جزئیات آن از قبیل دامنه، قالب و نصب سیستم مدیریت محتوا را تعیین نمایید.

خرید هاست و دامین از میزبان فا