تابستان بهترین زمان سفر به شهر‌های ساحلی است حتی بهترین وقت سفر برای کشف شهری تازه با مردمی از فرهنگ متفاوت است در اینجا سه پیشنهاد جالب توجه برای سفر در شهریور ما برای شما داریم و شما می توانید با توجه به سلیقه سفر و همراهانتان برای سفر تابستانه تصمیم بگیرید.

تور قبرس؛ سفری ساحلی برای روز‌های گرم تابستان
تور قبرس؛ سفری ساحلی برای روز‌های گرم تابستان

تور قبرس؛ سفری ساحلی برای روز‌های گرم تابستان

تور قبرس در آژانس مقتدر سیر به چند صورت برنامه‌ریزی می‌شود. با توجه به قرار‌گیری این جزیره در میان ترکیه و یونان می‌توان حدس زد که دیدنی‌های زیادی به همراه غذاهای لذیذ از فرهنگ‌های مختلف در انتظار شماست.
اگر در قبرس هوس غذای دریایی کردید به رستوران پیکسیدا بروید که در شهر نیکوزیا و در خیابان پنجم واقع شده این رستوران در بنایی قدیمی که عمرش به صد سال می‌رسد وجود دارد و فضایی بی‌نظیر دارد یکی از معروف‌ترین موارد منو مزه است که شامل ۱۹ بشقاب از خوردنی‌های مختلف است.
قبرس به دو بخش شمالی یا همان ترک نشین و بخش اروپایی تقسیم می‌شود با تور قبرس شمالی به شهر نیکوزیا سفر می‌کنید و در هتل های ساحل این شهر اقامت زیبایی را تجربه می کنید سفر به این قسمت جزیره نیازی به ویزا ندارد و به راحتی به این‌جا می رسید.
این کشور گردشگری اروپایی هتل‌هایی با امکانات رفاهی خوب شامل استخر های سر پوشیده و روباز همین‌طور ساحل اختصاصی و انواع رستوان ها را دارد با توجه به ستاره هتلی که انتخاب می‌کنید این امکانات متفاوت خواهند بود و برخی از هتل‌های چهار و پنج ستاره خدمات سرو غذایی کامل و حتی ۲۴ ساعته نیز دارند.
در بخش دیگر جزیره دو شهر لارناکا و لیماسول واقع شده که به اصلاح بخش یونانی نشین جزیره نیز هست که برای ورود به این قسمت کارشناسان آژانس مقتدر سیر برای گردشگران اقادام به اخذ ویزا می‌کنند. تمامی این برنامه های مختلف‌ تور‌ها را می‌توانید بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید.
این جزیره یک خلیج زیبا به نام لارا دارد که در میان عاشقان طبیعت معروف شده اینجا در واقع یک شبه‌جزیره زیباست. اینجا مخصوص عاشقان طبیعت است که با ماشین‌های شاسی بلند و یا با یک پیاده روی چند ساعته به آنجا می‌رسند این خلیج تصاویر منحصر به فردی را به شما ارائه می‌دهد.
سفر‌ها با پرواز قشم ایر و یا اطلس جت انجام می‌شوند که پس از رسیدن در فرودگاه به وسیله ترنسفرهای رایگان آژانس به هتل محل اقامت خود می‌رسید.
برای تجربه اقامت در این جزیره زیبا و زندگی در کنار آبهای زلال دریای مدیترانه  و همراهی با تور قبرس اروپایی با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و به این سفر تابستانی بروید.

مقصدی برای بهترین و هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های آبی؛ مارماریس

مقصدی برای بهترین و هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های آبی؛ مارماریس

تور مارماریس سفر به یکی از زیباترین شهر ساحلی با آبهای درخشان است. این شهر یک مرکز تفریحی بزرگ و جذاب است که انواع هیجانات و تفریحی را در خود جای داده از بازی‌های آبی در پارک‌های آبی زیبایش گرفته تا غواصی در میان صخره‌های مرجانی همه جور سرگرمی برای شما فراهم شدهاست.

حتما در کنار همسفرانتان به ساحل ایچمیلیر بروید و از تابش آفتاب و امکانات تفریحی در کنار دریای مدیترانه لذت ببرید؛ سواحل دیگری همچون اینچکوم، آموس و تورونک نیز بسیار معروف هستند که با توجه به نزدیکی به هتل می توانید از این سواحل استفاده کنید.

معمولا در آژانس مقتدر سیر تور‌ها با پرواز قشم ایر به مقصد فرودگاه دالامان مارماریس برنامه‌ریزی می‌شوند که درحدود ۱۰۰ کیلومتری مرکز شهر واقع شده که به همراه ترنسفر‌های آژانس به هتل محل اقامت خود می‌رسید.
تور‌ها معمولا به مدت ۶ شب و هفت روز برنامه ریزی می‌شوند و معمولا هتل‌های چهار و پنج ستاره پیشنهاد می‌شود که اکثرا دارای خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته نیز هستند. تمامی گردشگران دارای بیمه مسافرتی هستند و به همراه یک راهنمای فارسی زبان به یک گشت ویژه شهری نیز می‌روند.
اگر از دوست‌داران بازار گردی و معاشرت با مردم بومی هستید به بازار بزرگ مارماریس بروید اینجا بیش از هزار غرفه فعال وجود دارد که دیدنشان جالب است. برای خرید از مارک‌های معروف ترکی به مرکز خرید نستل مارینا بروید اینجا انواع برند‌های ترک و اروپایی شعبه دارند.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید آماده یک هفته خوش‌گذرانی به همراه عزیزانتان در مارماریس شوید.

تور صربستان؛ قدم زدن در اروپای زیبا
تور صربستان؛ قدم زدن در اروپای زیبا

تور صربستان؛ قدم زدن در اروپای زیبا

این کشور در اروپای شرقی با داشتن تاریخی پر‌فراز و نشیبی در گذشته و عبور از جنگ‌های داخلی پی در پی حالا تبدیل به یکی از آرام‌ترین مقاصد گردشگری شده است.
بلگراد با چهره‌ای پر‌خاطره و  معماری‌ شگفت‌انگیزش به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل شده در این شهر بناهای زیبای قدیمی و موزه‌هایی که از تاریخ دوران یوگوسلاوی خبر می‌دهند منتظر دیدار شما هستند.
این سفر‌ها معمولا از سه تا چهار شب در آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی می‌شوند و گردشگران با پرواز‌های ایران ایر به طور مستقیم و راحت به فرودگاه نیکلا تسلا می‌رسند و از آنجا به همراه ترنسفر‌های آژانس به هتل محل اقامت خود هدایت می‌شوند.
در انتخاب هتل دستتان باز است می توانید هتل سه ستاره خوب هم رزرو کنید. تمامی هتل‌های پیشنهادی توسط آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه رایگان هستند تا شما روزتان را پر انرژی و با خوردن یک صبحانه اروپایی آغاز کنید.
یکی از شناخته شده ترین غذاهای اینجا همبرگر صربی را که در کل دنیا معروف است اصلا در تمام کافه‌ها ورستوران‌های این شهر انواع غذاهای گوشتی و هات داگ های خوشمزه سرو می‌شود آنها را حتما امتحان کنید. یادتان باشد در صربستان نیازی به دلار یا یورو برای خرج کردن ندارید و واحد پولی آنان دینار صربستان است.
یکی از جذابیت‌های این سفر قدم زدن در کنار رود دانوب و معاشرت با مردم این شهر در کافه‌های زیبای بلگراد است که عصر‌ها صدای موسیقی حال و هوای دلچسبی به شهر می‌دهد.
دیدن بلگراد تجربه‌ نابی از سفر می‌شود چمدان سفر ببندید و برای دیدن زندگی مردم صربستان با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید برای خرید تور صربستان اقدام کنید.

منبع : ویرلن