عضویت در یک باشگاه پنج ستاره خیلی به شما انگیزه ی ورزش کردن و روحیه مضاعف می دهد. برای خانم ها در شهر مشهد باشگاهی به نام پرداد وجود دارد که دارای امکانات Five star  می باشد. فایو استار به شمار آمدن یک کلوپ ورزشی باید دارای امکانات و شرایط خاصی باشد تا بتوان یک باشگاه را با مجموعه ای از امتیازها پنج ستاره نامید.

باشگاه ورزشی پنج ستاره (five star) برای خانم ها در مشهد

مثلا باشگاه از نظر جغرافیایی در بهترین منطقه مکانی واقع شده باشد. بهترین منطقه یعنی جایی که دسترسی به آن برای تمامی شهروندان با حتی دورترین مسیرها میسر و آسان باشد. پرداد به خاطر آدرس فوق العاده ای که دارد با ماشین شخصی، تاکسی، قطار شهری، اتوبوس های خط واحد و … به راحتی در دسترس است.

باشگاه باید دارای پارکینگ اختصاصی و همچنین در اطراف باشگاه جای پارک زیادی داشته باشد که مشکل پیدا کردن جا پارک نداشته باشیم. از این لحاظ باشگاه پرداد هر دو ویژگی را دارا می باشد.

تجهیزات ورزشی پیشرفته و جدید داشته باشد. از این لحاظ هم که باشگاه پرداد به تجهیزات فوق بروز در مشهد معروف است و با استاندارد های جهانی کار میکند.

بهداشت و تمیزی بسیار بسیار بسیار مهم است که در خیلی از باشگاه ها کمتر توجه می شود اما نظافت و تمیز بودن گاهی ممکن است کمتر رعایت شود. از این لحاظ هم باشگاه پرداد جز تمیزترین باشگاه هایی است که ما تا بحال دیده ایم. و با دستگاه های بروز که در اتاق های جراحی جهت ضدعفونی استفاده می شود، از هر نوع ویروس و قارچی زیر نظر کارشناس بهداشت محیط پاکسازی می شود.

مدیریت، پرسنل و مریبان حرفه ای پرداد هم که در مشهد بی نظیرند و از هر کسی که عضو این مجموعه ی ورزشی است کاملا این موضوع را تایید می کند.

داشتن مجموعه ی آبی، سونا، حوضچه آب سرد، حمام، ماساژ، کافی شاپ هم با رعایت موارد بهداشتی برای دریافت رتبه 5 ستاره الزامی است.

برخی برنامه ها و کلاسهای: بدنسازی و پرورش اندام ، تی آر ایکس ، اسپینینگ ، جامپینگ فیتنس ، بادی بیوتی ، بادی پامپ ، فیوژن فیتنس ، ایروبیک ، پیلاتس ، کلاس های تلفیقی و …

توصیه می شود اگر از PardadGym تا بحال بازدید نکرده اید در اولین فرصت وقتی برای دیدن این کلوپ فوق العاده ی ورزشی گذاشته و عضو آن شوید تا نظرتان به کل در مورد حس خوب عضویت در بهترین باشگاه ورزشی عوض شود.

آدرس: مشهد – بلوار وکیل آباد – بین وکیل آباد 5 و 7 – مجموعه ورزشی پرداد

تلفن: 36146566 – 36012568

وبسایت: http://www.PardadGym.ir