در این روز‌های پایانی بهار، که تعطیلات طولانی نداریم اما نرخ تور‌ها به قدری خوب و ارزان تر شده که واقعا نمی‌شود سفر را از دست داد، هوا هنوز آنقدر گرم و سوزان نشده و می‌شود با خیال راحت به تفریحات آبی پرداخت.

گرجستان؛‌ سفر به دل طبیعت زیبا در نزدیکی ایران

تور گرجستان و سفر به این کشور هر آنچه از طبیعت بخواهید را به شما می‌دهد. در اینجا کوهای جنگلی زیبایی را می‌بینید و در کنار سواحل جذاب دریای سیاه قدم می‌زنید. در تفلیس به دریاچه لاکپشت بروید، دریاچه زیبایی که بالای کوهی در تفلیس وجود دارد و دور تا دور آن رستوران‌های خوبی از شما پذیرایی می‌کنند و منظره بی‌نظیری از غروب آفتاب را برفراز شهر می‌بینید. در باتومی هم تلکابین خوبی ساخته شده که از ساحل شما را به دل جنگل می‌برد دیدن این مناظر را حتما تجربه کنید.
در تمام فصول سال دو شهر گردشگری تفلیس و باتومی همیشه مملو از گردشگر هستند به همین دلیل اکثر هتل‌های زنجیره‌ای خوب در این دو شهر شعبه دارند و با توجه به اینکه استاندارد‌های هتل‌های سه ستاره بسیار پایین‌تر است، حتما در این دو شهر مخصوصا در باتومی هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید، تا از اقامت در هتل‌های جذاب گرجستان لذت ببرید.

گرجستان؛‌ سفر به دل طبیعت زیبا در نزدیکی ایران
گرجستان؛‌ سفر به دل طبیعت زیبا در نزدیکی ایران

با توجه به اینکه هنوز تعطیلات تابستان شروع نشده شما می‌توانید به حدود هزینه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با خرید تور‌های لحظه‌ آخری گرجستان به این کشور زیبا سفر کنید البته اگر از قبل برنامه ریزی کنید هتل‌ها و پرواز های مناسب‌تری نصیبتان می‌شود.
شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و قشم ایر پروازهای خوب و به صرفه‌ای را به گرجستان دارند که باعث شده شما بتوانید به غیر از تفلیس تور ترکیبی تفلیس و باتومی را هم رزرو کنید و حسابی دو شهر بزرگ و خوب گرجستان را در یک سفر ببینید.
تفلیس شهر دیدنی است که در کنار فرهنگ غنی و تاریخی عمیق، که از در و دیوار شهر پیداست مدرن و امروزی پیشرفت کرده و هر دو این بخش‌ها را در کنار هم و بسیار زیبا می‌بینید. حتما گشت و گذارتان را از خیابان روستاولی و از میدان آزادی شروع کنید که بسیاری از موزه ها و کافه و رستوارنهای خوب شهر در اینجا جمع شده‌اند.
باتومی شهر عاشقانه‌های بی تکرار و شهری مخصوص روز‌های رمانتیک است با آن دریای زلال و بلوار بی‌انتهایش که برای قدم زنی و دوچرخه سواری‌های دو‌نفره فرصت فراهم کرده است. در رستوران‌های خوب باتومی بهترین غذاها و نوشیدنی‌های گرجی را مزه کنید و به شما قول می‌دهیم آنقدر دلچسب هستند که دوباره مسافر گرجستان می‌شوید.
در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان به صورت دقیقی مشخصات تور‌ها درج شده است می‌توانید بررسی کنید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و چند روزی به این سرزمین زیبا سفر کنید.

استانبول؛ شهر جزیره‌های زیبا و تفریحات هیجان‌انگیز

سفر به استانبول راحت‌تر از هر مقصد دیگریست، این شهر بسیار توریستی بوده و زیرساخت‌‌های مناسبی برای گردشگران فراهم شده است. از وسایل نقلیه عمومی گرفته تا هتل‌های زیبای آن که حتی با بودجه اندک هم می‌توانید یک هتل سه ستاره خوب را انتخاب کنید. البته تمامی هتل‌های پیشنهادی در تور استانبول که توسط آژانس مقتدر سیر تابان ارائه شده‌اند دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی و همین‌طور صبحانه لذت بخش ترکی نیز هستند.سفر به استانبول نیاز به ویزا ندارد و خیلی راحت به این سرزمین سلاطین عثمانی می‌رسید. کاخ‌ها و مساجد مجلل و فاخری که در این شهر بنا شده شما را مدهوش می سازد.

استانبول؛ شهر جزیره‌های زیبا و تفریحات هیجان‌انگیز
استانبول؛ شهر جزیره‌های زیبا و تفریحات هیجان‌انگیز

پر‌هیاهوترین خیابان استانبول، تقسیم است سوار ترامواهای قرمز و بامزه این خیابان شوید و در فروشگاهایی که از تمام برند های جهانی گرد هم آمده‌اند خرید کنید.
غروب آفتاب را از بالای برج گالاتا ببینید و برای صرف شام در رستوران‌های کنار بوسفر و به یک شام دریایی خود را مهمان کنید. به گرندبازار استانبول بروید اینجا بافت قدیمی و محلی شهر را می بینید و با مردم آن معاشرت می‌کنید. در مسیر برگشت حتی می‌شود قدم زد و از کنار ایاصوفیه گذشت و تاریخ پرهیاهو سلاطین عثمانی را مرور کرد.
در روز‌های آینده حتما به جزیره‌های بیوک‌آدا و پرنس بروید، اینجا دنیای دیگریست، حس می‌کنید در بهشت راه‌ می‌روید. خیلی راحت با کشتی‌های کنار تنگه بسفور به جزیره می‌رسید، اینجا در کنار ساحل دوچرخه سواری کنید و بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در رستوران‌های جزیره میل کنید.
پروازهای استانبول متنوع هستند و این باعث کاهش نرخ آنها شده است. معمولا شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر، زاگرس، قشم ایر، و اطلس جت همه روزه به مقصد استانبول پرواز دارند تمام این پرواز‌ها چارتر هستند و بهترین نرخ را در تور مسافرتی خود دارید. هر زمان که تصمیم به سفر بگیرید و  با این پرواز‌ها بعد از سه ساعت و نیم به فرودگاه آتاتورک می رسید.
یادتان بماند به همراه بچه‌ها به ویالند بروید که بهشت کودکان است و در این شهر بازی یک روز کامل حسابی خوش می‌گذرانند.
مشخصات دقیق تور‌ها را بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان بررسی کنید هر سوالی که پیش آمد با کارشناسان آژانس مطرح کنید و اقدام به خرید تور استانبول کنید و در بهترین زمان سفر در استانبول حسابی خوشی کنید.