حذف اکانت اینستاگرام – آموزش – روش دیلیت دائمی instagram

اینستاگرام مانند تلگرام در بین ایرانی ها بسیار محبوب شده است و روزانه به صورت بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرد . شما ممکن است به هر دلیلی نیاز داشته باشید که اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید . دقیقا مانند اپلیکیشن تلگرام ، اینستاگرام هم از طریق خود اپ قابل حذف کردن نیست و برای دیلیت اکانت اینستا باید از طریق سایت اینستاگرام اقدام کنید .

قبل از حذف اکانت اینستاگرام به نکات زیر توجه داشته باشید :

  •  بعد از حذف اکانت اینستاگرام ، هیچ کس قادر نخواد بود نام کاربری حذف شده را ثبت کند . حتی خود شما هم دیگر قادر به ثبت نام کاربری حذف شده نخواهید بود . پس قبل از حذف اکانت اینستاگرام خود ، کاملا فکر کنید . هیچ راه برگشتی وجود ندارد و تمام پیام ها و فعالیت های شما به محض انجام دیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه نابود خواهد شد و قابل بازیابی نیست . نام کاربری و اکانت اینستاگرام شما هم به هیچ عنوان قابل بازیابی نخواهد بود .
  • بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور ، راهی برای حذف اکانت اینستاگرام نیست . در صورتی که رمز عبور و یا نام کاربری خود را فراموش کرده اید میتواند از طریق ایمیل خود نسبت به بازیابی رمز عبور اقدام کنید . اگر ایمیل خود را نیز فراموش کرده اید و یا به هر دلیلی به آدرس ایمیل خود دسترسی ندارید ، به هیچ عنوان امکان حذف اکانت اینستاگرام وجود ندارد .
  • به محض حذف کردن اکانت اینستاگرام ، نام کاربری شما به instagrammer تغییر پیدا میکند و بعد از مدتی کلا از اینستاگرام حذف میشود .
  • در صورتی که نمی خواهید نام کاربری اینستاگرام خود را از دست بدهید ولی نیاز دارید که مدتی از اینستاگرام دور باشید ، میتوانید اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کنید ولی حذف نکنید .

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و همیشگی

به آدرس https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ مراجعه کنید . و یا اینجا کلیک کنید

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اکانت اینستاگرام خود شود . در صورتی که از قبل وارد اکانت خود شده باشید این مرحله را نخواهید دید . سپس از کادر بازشونده یکی از گزینه ها را انتخاب کنید . در این کادر از شما دلیل حدف کردن اکانتان پرسیده شده است . در صورتی که مطمئن هستید برای راحتی کار میتوانید گزینه Something else  را انتخاب کرده و دوباره رمز عبور خود را وارد کنید .

سپس بر روی دکمه قرمز در پایین و سمت چپ صفحه با نوشته Permanently delete my account کلیک کنید . با کلیک بر روی این دکمه کادری برای شما باز میشود و از شما میپرسد که از حذف اکانت اینستاگرام خود اطمینان دارید که شما باید روی OK  کلیک کنید .

در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشد عبارت

Your account has been removed. We,re sorrt to see you go!

برای شما نشان داده خواهد شد .

توجه : با حذف اکانت اینستاگرام ، ایمیلی که برای ساختن آن اکانت استفاده کرده بودید از طرف اینستاگرام مسدود خواهد شد و شما با آن ایمیل نمی توانید در اینستا اکانت دیگری بسازید . در صورتی که میخواهید از این ایمیل دوباره استفاده کنید ، باید قبل از حذف اکانت اینستاگرام از بخش پروفایل ، آدرس ایمیل اکانت را تغییر دهید . حتی می توانید از یک ایمیل ساختگی برای این تتغییر استفاده کنید . در غیر این صورتی هیچ راهی برای استفاده دوباره از این ایمیل برای ساخت اکانت اینستاگرام جدید وجود ندارد .

برای حذف اکانت اینستاگرام ، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید
برای حذف اکانت اینستاگرام ، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید

 

 

برای حذف اینستاگرام ، گزینه ها را طبق تصویر انتخاب کنید
برای حذف اینستاگرام ، گزینه ها را طبق تصویر انتخاب کنید

جستجوهای مرتبط :

سایت حذف اکانت اینستاگرام,حذف دائمی اکانت, پاک کردن اینستاگرام, دیلیت اکانت اینستاگرام, حذف کامل اینستاگرام, حفظ اکانت اینستاگرام بازیابی اکانت اینستاگرام لینک حذف دائمی اکانت اینستاگرام, حذف موقت اکانت اینستاگرام, حفظ اکانت اینستاگرام, حذف اکانت اینستاگرام اندروید, حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد, حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید,