تناسب اندام برای زنان یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی محسوب می‌شود و راهکارهای زیادی برای رسیدن به آن وجود دارد، از گرفتن رژیم لاغری گرفته تا شروع تمرینات ورزشی و انواع دارو و موارد مختلف دیگر برای کاهش وزن و تناسب اندام توسط متخصصان تجویز میشود.

امروز قصد داریم علاوه بر موارد فوق چند راهکار پوشیدنی محبوب را به شما عزیزان معرفی کنیم. محصولات پوشیدنی لاغری علاوه بر حفظ ظاهر شما میتوانند در کاهش وزن نیز موثر باشند. محصولات معرفی شده در این مقاله از پرفروش ترین محصولات لاغری بازار هستند که توسط فروشگاه میهن استور با قیمت مناسب عرضه شده اند.

1. شلوارک لاغری هات شیپر Hot Shapers

 

Formeasy Sleamless

شلوارک لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و … جهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها می باشد. مواد به کار رفته در هات شیپر باعث افزایش درجه حرارت بدن در نتیجه تعریق زیاد بدن می شود و کمک فراوانی به چربی سوزی و تناسب اندام شما می کند. این گن تاثیر مستقیمی بر روی چربی سوزی نواحی شکم، پهلو و ران ها دارد. این شلوارک لاغری نوعی گن محسوب می گردد که دمای بدن را افزایش داده و موجب تعریق بدن می شود. اگر به دنبال راهکاری آسان و بی خطر و بدون عوارض جانبی برای لاغری و تناسب اندام خود می گردید شلوارک هات شیپر گزینه مناسب پیش روی شما خواهد بود. استفاده از این گن به طور مداوم سبب بهبود نتایج ورزشی و کاهش وزن شما می شود.

توضیحات بیشتر و خرید: خرید شلوارک لاغری هات شیپر

2. شکم بند لاغری میس بلت Mis Belt

http://mihanstore.net/pic/missbelt-4.jpg

شکم بند لاغری میس بلت یک محصول جدید و منحصر به فرد هست که خیلی سریع شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم دلخواهتون در می آورد. اگر برای رفتن به مهمانی یا مجالس به علت داشتن شکم یا پهلو در ناحیه کمر نمیتوانید لباس مورد علاقه خودتان را بپوشید با شکم بند لاغری میس بلت به راحتی هر لباسی که دوست دارید بر تن کنید. فیگور ایده آل و دلخواه شما فقط در 2 مرحله، در مرحله اول شکم بند لاغری میس بلت رو محکم ببندید و در مرحله دوم دور کمر را باریک کنید. راز این محصول استفاده از تکنولوژی دابل کمپرس هست، شکم و کمر به سرعت به شکل ساعت شنی فرم میگیرند. گن لاغری میس بلت اصل امتحان خودشو پس داده و بسیار عالی عمل میکنه فقط در چند ثانیه کمر و شکمتون رو باریک کنید.

توضیحات بیشتر و خرید: خرید شکم بند لاغری میس بلت

3.گن لاغری فورمیسی پادار Formeasy Sleamless

http://www.mihanstore.info/images/more_product_images/image/219184hotshaper-4.jpg

گن لاغری فورمیسی Formeasy Sleamless محصولی با کیفیت تضمین شده، از سوی کمپانی معتبر فورمیسی Formeasy ترکیه مدت کوتاهی است که به بازار آمده است و با توجه به کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است.

توضیحات بیشتر و خرید: خرید گن لاغری فورمیسی

جهت مشاهده سایر محصولات لاغری شکم و تناسب اندام میتوانید به فروشگاه میهن استور با آدرس http://www.mihanstore.info مراجعه کنید.

رپورتاژ آگهي / ميهن استور