راهنمای آرایش اصولی ابروی پهن و ضخیم

مدل جدید آرایش ابرو 2016

این روزها همانطور که می دانید “ابروهای کلفت” و ضخیم حسابی روی بورس هستند.شما هم می توانید با مدل جدید آرایش ابرو 2016 ابروی دلخواهتان را داشته باشید.

متاسفانه همه ما با “ابروی پهن” و پرپشت متولد نمی شویم و یا در طول سالیان با برداشتن و نازک کردن زیادِ آنها، باعث شدیم که دیگر موهای قبلی بازنگردند.

با گذاشتن کمی صبر و حوصله و انجام کارهایی که در زیر آمده به هدف تان خواهید رسید.

 

1. تصمیم بگیرید می خواهید ابروهایتان چه شکلی باشد. قبل از اینکه شروع به آرایش کردن بکنید باید بدانید چه مدل ابرویی به شما می آید و طبیعی تر است . برای اینکه مشخص کنید طول ابروها چقدر باید باشد یک مداد و یا یک چیز صاف را برداشته و یک خط فرضی از کنار بینی تان در نظر بگیرید، گوشه ی بیرونی چشم  تان را رد کرده و به ابرو ها برسید. این نقطه برای طول ابروی تان ایده آل است.

تصمیم بگیرید

2. “ابرو” هایتان را شانه کنید. با یک قلم موی شانه ای ابروهایتان را رو به بالا شانه کنید. این کار باعث می شود متوجه شوید کجاهای ابروی تان خالی و کم پشت است.

شانه کنید

3. از یک مداد ابرو استفاده کنید. اگر می خواهید ابروی تان ضخیم و پر بشود، یک مداد ابروی همرنگ ابروی تان یا کمی تیره تر را انتخاب کنید و به آرامی قسمت های خالیِ ابروهایتان را پر کنید. فقط نکته ای که هست اینه که سعی نکنید فقط آنها را پر کنید، بلکه طوری باید با ابروهایتان ترکیب شود که کاملاً طبیعی به نظر بیاید.

مداد ابرو بزنید

4. پودر بزنید. بعد از اینکه ابرو هایتان را مداد کشیدید، هر رنگ پودری که دوست دارید را انتخاب کنید.(اگر می خواهید ابروهایتان تیره شود سایه ی تیره و اگر می خواهید روشن تر شود سایه ی روشن تر استفاده کنید.) سپس با یک قلم مو پودر را به ابروهایتان بزنید. این کار را ادامه دهید تا ابرو هایتان به رنگ و شکل مورد علاقه تان درآید.

پودر بزنید

5. ابرو هایتان را سر جایش محکم کنید. بعد از اینکه به ابروهای دلخواهتان رسیدید، باید کاری کنید که تمام طول روز سرجایشان بمانند. پس با یک برس کمی ژل به آنها بزنید تا در جایشان محکم شود.

محکم کنید

6. ابروهایتان را با سایه مرز بندی کنید. قدم آخر برای داشتن ابروهای تیره تر و ضخیم تر این است که آنها را روی صورت تان برجسته کنید. با استفاده از یک قلم مو، یک سایه نیمه شفاف به زیر ابرو هایتان بزنید و خوب پخش کنید. این کار، کناره های ابرو هایتان را مشخص می کند.

مرز بندی کنید

 

با نظرات و پیشنهادات خود درباره مدل جدید آرایش ابرو 2016 ما را در بهبود وب سایت یاری کنید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : http://jashnname.com