تیپ با کت و شلوار مردانه برای شیک و متفاوت بودن

اگر می خواهید در میان مردان دیگر بدرخشید و متفاوت به چشم آیید، به نکته هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

اگر می خواهید کت و شلوارتان یک جور و ست هم نباشد، در انتخاب آنها باید خیلی دقت کنید زیرا احتمال خطا زیاد است، البته اگر دوست ندارید که دیگران به تیپ شما بخندند.

ست کردن کت و شلوار مردانه, راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان

اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید، رنگ لباس تان است. برخی از رنگ ها در کنار هم جور در نمی آیند. به همین دلیل ما رنگ های خنثی را به شما پیشنهاد می دهیم. نکته بعدی این است که باید به مدل کت و شلوارتان دقت کنید. آیا آنها با هم جور در می آیند؟

ست کردن کت و شلوار مردانه,راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان

کت آبی و شلوار بژ
از آنجا که رنگ بژ رنگی خنثی است، شما می توانید آن را با رنگ آبی ست کنید. اگر می خواهید همنشینی این دو رنگ کلیشه ای به نظر نرسد، رنگ های دیگر را به آن اضافه کنید. رنگ سبز، صورتی یا قهوه ای در کنار این دو رنگ زیبا و جذاب به نظر می رسد.

راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان,ست کردن کت و شلوار رنگی آقایان

کت آبی و شلوار خاکستری
رنگ های آبی و خاکستری هم گزینه های خوبی برای هم هستند. اگر می خواهید کمی کلاسیک تر به نظر برسید، پیراهنی سفید یا آبی کمرنگ به تن کنید. در انتخاب رنگ خاکستری شلوار هم دقت کنید. رنگ آن نه خیلی روشن و نه خیلی تیره باشد. در این صورت تضاد رنگ کت و شلوارتان به خوبی  به چشم می آید.

ست کردن انواع کت و شلوار,راهنمای ست کردن انواع کت و شلوار

کت خاکستری و شلوار جین آبی
اگر به دنبال یک تیپ معمولی و اسپرت می گردید، این دو رنگ مناسب شماست. شلوار جین آبی با کت خاکستری روشن بسیار با هم هماهنگ می شوند. فقط نکته ای که در اینجا باید به آن دقت کنید این است که مدل کت تان خیلی نباید رسمی باشد.

ست کردن کت و شلوار مردانه, راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان

کت آبی و شلوار جین آبی
اگر می خواهید شلوار جین آبی تان را با کتی آبی ست کنید، حواستان به مدل کت باشد. کتی که انتخاب می کنید باید با مدل شلوارتان جور در بیاید پس کتی بپوشید که خیلی رسمی نباشد و اسپرت به نظر برسد. برای این که رنگ آبی خیلی تو ذوق نزند، شلوار جین روشن به پا کنید تا با تضادی که با رنگ کت تان ایجاد می کند، جذابیت بیشتری به ظاهرتان دهد.

ست کردن انواع کت و شلوار,کت و شلوار رنگی مردانه

کت قهوه ای و شلوار آبی
اگر به دنبال یک ست رسمی برای جلسات اداری یا مصاحبه های کاری خود می گردید، ما کت قهوه ای و شلوار آبی را به شما پیشنهاد می کنیم. این دو رنگ در کنار هم بسیار کلاسیک به نظر می رسند. از انتخاب کت و شلواری به رنگ تیره تر نهراسید. اگر می خواهید از شدت رنگ های آن بکاهید، پیراهنی به رنگ روشن مانند آبی آسمانی یا سفید می تواند به کمکتان آید.

راهنمای ست کردن انواع کت و شلوار,ست کردن کت و شلوار

کت خاکستری و شلوار مشکی
اگر فردی مینیمالیست یا کمیت گرا هستید و سادگی را دوست دارید، کت خاکستری به همراه شلوار مشکی، گزینه های مناسبی برای شما هستند. فقط حواستان باشد که پیراهن یا کروات تان را به رنگ های ساده و خنثی ای چون سفید یا مشکلی انتخاب کنید.

ست کردن انواع کت و شلوار,کت و شلوار رنگی مردانه

کت مشکی و شلوار خاکستری
اگر می خواهید ظاهری کلاسیک و در عین حال اسپرت و غیر رسمی داشته باشید، کتی مشکی و شلواری خاکستری انتخاب کنید. رنگ های ساده و خنثی زیبایی کلاسیک ظاهر شما را افزایش می دهند.

ست کردن کت و شلوار مردانه, راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان

کت رنگی و شلوار سفید
شلوار سفید یکی از لباس های مورد علاقه آقایان به خصوص مدل های فشن است. خوبی این رنگ شلوار این است که شما می توانید آن را با هر رنگ کتی که دوست دارید، ست کنید. سعی کنید کت تان به رنگ های کلاسیک و سنتی مانند سبز یا آبی باشد. البته رنگ های پاستلی هم با این رنگ شلوار جور در می آید.  اما حواس تان باشد که اگر کت تان را به رنگ تیره انتخاب می کنید، پیراهن تان به رنگی روشن باشد یا برعکس. این تیپ را در تعطیلات و روزهای آرام هفته بپوشید و از ظاهر خود لذت ببرید.

ست کردن کت و شلوار مردانه,راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان

کت آبی و شلوار رنگی
برای آقایانی که از پوشیدن رنگ های شاد هراس ندارند، این تیپ بسیار مناسب است. شما می توانید کت آبی تان را با هر رنگ شلواری که دوست دارید، ست کنید. پس از رنگ مشکی، رنگ آبی می تواند با هر رنگ دیگری جور در آید.

راهنمای ست کردن کت و شلوار آقایان,ست کردن کت و شلوار رنگی آقایان

منبع : bartarinha.ir