علت بیماری بهروز بقایی | آقای بقایی چه بیماری دارد ؟

فارس: با بهبود اوضاع جسمی، دیگر خطر سکته مغزی «بهروز بقایی» هنرمند صاحب نام عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان را تهدید نمی کند.

احمدی، منشی بخش بیمارستان جم با اعلام این مطلب به خبرنگار تئاتر فارس گفت: خوشبختانه خطر کاملا رفع شده است و دیگر خطر سکته مغزی بهروز بقایی را تهدید نمی‌کند و ایشان با تلاش پزشکان به شرایط ثبات جسمانی رسیده‌اند.

وی افزوذ: «بهروز بقایی» در حال حاضر در بخش IC general بیمارستان جم بستری هستند و با توجه به خطر لخته شدن خون در مغز ایشان رد شده است هم‌اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برند اما همچنان توانانی صحبت کردن را ندارند که این مشکل زودگذر است و با کمی استراحت برطرف خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از روز گذشته دکتر عبدالرضا طبسی به عنوان پزشک معالج آقای «بهروز بقایی» تلاش زیادی برای حفظ سلامتی ایشان به خرج دادند که در حال حاضر وضعیت ایشان دارای ثبات است اما حداقل تا سه روز آینده باید تحت مراقبت پزشکان در ICU باشند.

«بهروز بقایی» هنرمند صاحب نام تئاتر، سینما و تلویزیون عصر روز گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

وی روز گذشته 17 آبان ماه ساعاتی قبل از آغاز اجرای نمایش«هاملت با سالاد فصل» از سوی پزشک معالجش ملزم به بستری در بیمارستان شد‌ ولی به دلیل اجرای نمایش، از این اقدام خودداری کرد که در راه تالار سنگلج دچار عارضه مغزی ‌شد.

این در حالی است که با بروز این اتفاق «هادی مرزبان» کارگردان‌ نمایش، خود با در دست داشتن متن به ایفای نقش به جای بقایی پرداخت.

تاریخ : 18 آبان 88
منبع : fardanews.com