آموزش ساده کشیدن نقاشی بچه گربه به چند روش مختلف

 

آیا تا به حال تلاش کرده اید که یک گربه بکشید یا به کودک خود یاد بدهید؟ روش های مختلفی برای کشیدن گربه وجود دارد. ما امروز در بخش آموزش نقاشی می خواهیم چند مدل کشیدن گربه را به شکل گام به گام به شما آموزش بدهیم. پس قلم و کاغذ های خود را آماده کنید و با ما همراه باشید.

 

 آموزش کشیدن گربه به صورت گام به گام

در تصویر زیر یک گربه ساده با استفاده از شکل های هندسی ترسیم شده است. کافی است به مراحل نقاشی دقت کرده و آنها را به درستی به کودک منتقل نمائید. برای مثال همان طور که مشاهده می کنید ابتدا یک دایره بزرگ کشیده و آن را طوری تقسیم می کنیم که نیمه پائینی بزرگتر از بالائی باشد، سپس گوش های گربه را مشخص کرده و باقی دایره را پاک می کنیم. اگر توضیح این روش برای کودک دشوار است، ابتدا برای او یک نیم دایره کشیده و سپس گوش ها را به صورت دو شبه مثلث و یا قطاعی از دایره مشخص کنید.

در ادامه جای چشم ها و پوزه گربه را مشخص کرده و با استفاده از یک نیم دایره دیگر تنه گربه را ترسیم کنید. سپس با اضافه کردن دست و پا و دم گربه را کامل نمائید. حالا نوبت رنگ آمیزی نقاشی است.

 

 

آموزش کشیدن گربه برای بچه ها

نقاشی گربه, آموزش نقاشی گربه, تصاویر نقاشی گربه, نقاشی موش و گربه,

آموزش نقاشی گربه 

در این تصویر می آموزیم که چطور یک بچه گربه کارتونی را بکشیم. در اینجا نیز ابتدا لازم است که دایره ترسیم کنید. حال مراحل تکمیل سر گربه را با دقت از روی شکل دنبال کنید. در ادامه نوبت اضافه کردن تنه و دست و پای گربه است که با دقت به جزئیات مراحل زیر به سادگی می توانید آنها را بکشید. در انتها نیز دم، چشم ها، پوزه و سبیل های گربه را اضافه کنید. گربه شما کامل شده است و می توانید آن را رنگ کنید.

اموزش نقاشی گربه ، نقاشی گربه

نقاشی گربه برای بچه ها 

در شکل زیر نیز روش ساده ی دیگری برای کشیدن گربه آموزش داده شده است. کشیدن این گربه هم ابتدا با یک دایره شروع می شود. سپس تنه، دست ها و گوش های گربه به آن افزوده می شود. در ادامه نیز جزئیات گوش و صورت اضافه شده و گربه کامل می شود.

 

آموزش کشیدن گربه برای بچه ها

نقاشی از گربه, آموزش گام به گام نقاشی 2 کشیدن گربه, نقاشی کشیدن گربه,

با این روش های ساده می توانید کودک خود را سرگرم کرده و یا با آموزش آنها به کودک، نقاشی کشیدن او را بهبود ببخشید.

 

منبع : نی نی یاری