ترکیب زیبای رنگ قهوه ای با سایر رنگها در دکوراسیون داخلی خانه

 

اغلب اوقات از رنگ قهوه‎ای به عنوان چیزی که زرق و برق ندارد و کسل کننده است یاد می‎شود. ولی در عوض این برچسب زدن‎ها می توانید ترکیب رنگ های زیبایی با رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی خانه تان درست کنید. گرم تر از رنگ مشکی یا خاکستری زغال سنگی، رنگ‎های قهوه‎ای عمیقی هستند که غنی، دراماتیک و احاطه کننده می‎باشند.

 

ترکیب رنگ قهوه‎ای و سفیددر دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ قهوه‎ای و سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ قهوه‎ای همیشه زمانی که با سفید به کار گرفته می‎شوند کنتراست دوست داشتنی به وجود می‎آورند. تخته‎ی بلند کنار دیوار این حمام ترکیب موفقی با رنگ شکلاتی قهوه‎ای بالای آن بوجود آورده است و  این دو باعث افزایش حس و حال محیط شده‎اند. بدون استفاده از رنگ سفید در دیوار، این حمام تاریک به نظر می‎آمد ولی با آن رنگ گردویی که خودنمایی می‎کند یک نوع نقطه‎ی کانونی و توجه به وجود آمده است.

 

 

ترکیب رنگ قهوه‎ای و رنگ‎های گرم در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ قهوه‎ای و رنگ‎های گرم در دکوراسیون داخلی

زمانی که پاییز می‎شود طبیعت نمایش شفافی از رنگ‎ها را به نمایش می‎گذارد. توجهی به رنگ‎های نارنجی، زرد و قهوه‎ای گرم کنید و در سراسر فضای خانه‎ی خود از آن‎ها استفاده کنید. یک مبل قهوه‎ای انتخاب خوبی به عنوان مبلمان چوبی است. تزئین آن با کارهای هنری، استفاده از بالشت‎های رنگین، یا رنگ‎های دکوری به رنگ‎های خردلی، کهربایی باعث شده است انرژی در فضای این خانه جاری باشد.

 

 

ترکیب رنگ قهوه‎ای و فیروزه ای در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ قهوه‎ای و فیروزه ای در دکوراسیون داخلی

قهوه‎ای و فیروزه ای برای یکدیگر ساخته شده‎اند چون رنگ خنک فیروزه ای به رنگ‎های قهوه‎ای موجود در میز و صندلی چوبی هارمونی می‎بخشد. استفاده‎ آبی فیروزه ای برای روکش‎های صندلی‎های اتاق نشیمن و گلدان‎های دکوری باعث شده است یک حس مدرن بودن به این میز و صندلی سنتی اضافه شود.

 

 

ترکیب رنگ قهوه‎ای و رنگ‎های خمیری در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ قهوه‎ای با رنگ‎ صورتی و آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ‎های آرام بخش آبی و صورتی به خوبی اتاق نشیمن را آراسته کرده‎اند و یک غلظت خوبی از رنگ قهوه‎ای که این دو رنگ را در بر گرفته است و یک حس غنی به فضا می‎دهد. رنگ‎های آبی و صورتی روشن هرگز زمانی که پارچه‎ها یا مبلمان چوبی قهوه‎ای در نزدیکی آن هستند، بچه گانه به نظر نمی‎آیند.

 

 

ترکیب قهوه‎ای، سبز و آبی در دکوراسیون داخلی

ترکیب قهوه‎ای با رنگ سبز و آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ‎های سبز و آبی روشن، رنگ‎های خنک تری هستند که با گرمای رنگ قهوه‎ای کنتراست ایجاد کرده و به این اتاق خانوادگی انرژی می‎دهند. استفاده از مبل‎های شکل دار، پنل‎های پنجره و بالشت‎های رنگین در میان این رنگ‎ها باعث شادابی فضا شده است. برای کنتراست بیشتر در کنار آن‎هایک مبل قهوه‎ای رنگ را نیز قرار دهید.

 

 

ترکیب رنگ قهوه‎ای و زرد در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ قهوه‎ای و زرد در دکوراسیون داخلی

در هر اتاقی که دارای یک پلت رنگی گرم مانند رنگ‎های خاکستری مایل به قهوه‎ای و رنگ‎های قهوه‎ای نیمه روشن است می توانید یک رنگ مکمل زیبا برای آن انتخاب کنید. استفاده از تابلوی گیاهی بزرگ زرد رنگ و بالشت‎های زرد روشن یا خردلی در یک پس زمینه‎ خنثی در این اتاق نشیمن شیک باعت شده است ترکیبی از فضای سنتی و مدرن بوجود آید.

 

 

ترکیب رنگ قهوه‎ای و ارغوانی در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ قهوه‎ای و ارغوانی در دکوراسیون داخلی

کابینت چوبی دارای رنگ تیره به همراه دیوارهای ارغوانی رنگ باعث برجسته سازی فضای نمایشی وار حمام می‎شود. عمق این دو رنگ عمیق به همراه یکدیگر باعث غنی سازی فضا شده است و یک نوع حس مدرن بودن در فضا القا کرده است.

 

 

browncolore09.jpg

ترکیب قهوه‎ای و قهوه‎ای قرمز در دکوراسیون داخلی

استفاده‎ی حساب شده از لایه‎هایی از پارچه‎های کتانی به رنگ روشن و مبلمان به رنگ قهوه‎ای قرمز در کنار کارهای دیواری قهوه‎ای باعث شده است یک اتاق نشیمن زنده به وجود آید. نور طبیعی و سفید کمک به روشن سازی محیط برای ایجاد یک فضای بی نقص می‎کند که در آن فرش سنتی و وسایل تزئینی هنری دیده می‎شود.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

http://seemorgh.com

ترکیب زیبای رنگ قهوه ای با سایر رنگها در دکوراسیون داخلی خانه