اگر شما هم دیر به منزل می رسید و برای درست کردن شام فرصت بسیار کمی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای وعده شام ، این شام سریع و سبک را تهیه کنید.

 

پخت ساندویچ میگو,مواد لازم برای ساندویچ میگو

ساندویچ میگو را به سرعت درست کنید
یک ساندویچ ساده و متفاوت برای شام. اگر طرفدار غذاهای سبک و البته خوشمزه برای وعده غذایی آخر روز هستید این ساندویچ بهترین پیشنهاد است.
مواد لازم برای ساندویچ میگو :

 سس مایونز  1/3 پیمانه
 خامه  1/3 پیمانه
 سس خردل  1 قاشق سوپخوری
 آبلیمو  1 قاشق چایخوری
روغن زیتون 1 قاشق چایخوری
پیاز قرمز خردشده 1/4 پیمانه
کرفس خردشده 1/2 پیمانه
میگوی پخته و خردشده 1/2 و 1 پیمانه
خلال بادام 1/4 پیمانه
نمک و فلفل به میزان لازم
نان باگت 4 تکه
گوجه‌فرنگی خردشده 4 عدد
کاهوی خردشده به میزان دلخواه

 

روش تهیه ساندویچ میگو :
کاسه متوسطی بردارید. سس مایونز را داخل ظرف ریخته، خامه، آبلیمو، سس خردل و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. کمی هم بزنید تا مواد باهم مخلوط شوند.

پیازهای خردشده و کرفس خردشده را هم به مواد بیفزایید و کمی هم بزنید.

میگوهای پخته‌شده را به آرامی اضافه کنید. بعد نوبت خلال‌های بادام است تا به مواد تشکیل دهنده ساندویچ میگوی شما اضافه شوند.

نمک و فلفل را به میزان دلخواه به سایر مواد بیفزایید. اگر ذائقه شما اجازه می‌دهد با کمی دست و دلبازی بیشتر فلفل را به مواد ساندویچ‌تان اضافه کنید تا کمی تند شود. سیاه یا قرمز بودن فلفل هم به خودتان بستگی دارد که کدام را بیشتر می‌پسندید.

حالا مواد داخل ساندویچ به همین راحتی آماده شده‌اند. برای پیچیدن ساندویچ، داخل نان‌های باگت را کمی خالی کنید. بعد کاهو‌های خردشده را داخل نان‌ها ریخته و ساندویچ را با مواد آماده شده پر کنید.
نکته مهم در تهیه ساندویچ میگو :
چند عدد از گوجه‌فرنگی‌های خردشده را هم داخل ساندویچ‌ها قرار دهید. اگر دوست ندارید می‌توانید گوجه‌فرنگی‌ها را در کنار چند عدد خیار حلقه‌شده به‌طور جداگانه در کنار ساندویچ سرو کنید. ساندویچ‌های شما آماده هستند. با این مواد می‌توانید برای 4 نفر ساندویچ‌های خوشمزه‌ درست کنید.

منبع : مجله سیب سبز – bartarinha.ir