از شروع سال جدید ( ۹۶ ) تعبیر خواب های خارجی به صورت ترجمه شده به بخش تعبیر خواب سایت افزوده شده است . لطفا به این تعبیرخواب ها به عنوان سرگرمی و تفریح نگاه کنید  و تصمیم های زندگی خود را بر اساس تعبیر خواب هایی که میبینید قرار نداده و یا از خواب های بد و تعبیرهای بد خواب های خود نگران نشوید .

 

تعبیر دیدن خواب ” آباژور ” – تعبیر خواب چراغ خواب

نتیجه تصویری برای آباژور

تعبیر دیدن خواب آباژور و یا چراغ خواب ، در هر شکل و صورت خوب است .

دیدن چراغ خواب در خواب به معنی موفقیت مالی برای شماست .  در صورتی که در خواب آباژور ببینید به این معنی است که در شغل خود موفق خواهید شد و به اهداف مالی که در نظر داری خواهید رسید

در صورتی که تصویر چهره خودتان را در شیشه لامپ آباژور ببینید ،

به این معنی است که از طرف دوستی قدیمی به صورت غیر منتظره به شما نفع مالی خواهد رسید . این نفع مالی میتواند به صورت کمک و یا شراکت برای آغاز کار و یا رونق شغل فعلی شما باشد .

 

در صورتی که در خواب ببینید که چراغ یا آبازور را خاموش کردید و همه جا تاریک شد ،

به این معنی است که بزودی کاری انجام خواهید داد که در آینده دور ، برای شما سود و منفعت مالی خواهد داشت .

در هر صورت دیدن چراغ یا آباژور برای شما خبر خوب مالی در پی دارد . در صورتی که در خواب ببینید که چراغ یا آباژور را روشن میکنید به این معنی است که فرصت مالی برای شما پیش خواهد آمد و شما از آن فرصت مالی نهایت استفاده را خواهید کرد .

ولی در صورتی که ببینید چراغ یا آباژور را شکستید ،

شانسی را که به شما رو کرده است به راحتی و با دستان خودتان خراب خواهید کرد و ضرر مالی خواهید دید .

در صورتی که در خواب ببینید با استفاده از انگشتان خود و با نور چراغ یا آباژور سایه هایی زیبا روی دیوار یا پرده ایجاد میکنید ، به آرزوهای خوب و دلپذیر خود نزدیک شده اید و به زودی خرهای خوشی در راه است  :)