کلید واژه ها : آرایش چشم های درشت, آرایش درشت کردن چشم, آموزش آرایش چشم های درشت, آرایش چشم درشت, آرایش چشم هاى درشت, درشت کردن چشم با آرایش, مدل آرایش چشم درشت, آموزش آرایش چشم درشت, آرایش برای چشم درشت, نحوه آرایش چشم درشت, 

mascara-mistakes

برای اینکه چشم ها را درشت تر و باز تر نشان دهید، راهکارهای آرایشی زیر را امتحان کنید:

– انتخاب صحیح رنگ ها، نقش مهمی در درشت تر  یا ریز تر نشان دادن چشم ها دارد.رنگ های روشن سایه، چشم ها را بازتر و درشت تر جلوه خواهد داد.اگر تمایلی به استفاده از رنگ های روشن ندارید، پیشنهاد می کنیم طبق روال همیشه از سایه مورد علاقه خود استفاده کنید و بعد با یک رنگ روشن، چند نقطه زیر ابرو بگذارید و با یک برس آن را کمی پخش کنید.با اینکار چشم ها درشت تر به نظر خواهند رسید.

-با فر مژه، مژه ها را فر کرده و حالت دهید.بهتر است قبل از ریمل زدن این کار را انجام دهید.اما اگر فراموش کردید، اجازه دهید ریمل روی مژه ها خشک شود و بعد با چند فشار ملایم، مژه ها را حالت دهید.

– برای داخل چشم از مداد سفید استفاده کنید.این روش، چشم ها را براق و درشت تر جلوه می دهد.می توانید در گوشه های داخلی چشم در پلک بالا و پایین هم از مداد سفید استفاده کنید.بهتر است مداد نرم و صافی را انتخاب کنید تا به چشم ها آسیبی وارد نسازد و  مارک عالی و کاملا معتبر را انتخاب کنید.

– با ریمل زدن صحیح هم می توانید فرم چشم ها را زیباتر نشان دهید.ریمل را در چند مرحله بزنید.برای این منظور، مژه های پایین را هم ریمل بزنید.برس ریمل را به صورت عمودی، زیر و روی مژه های پایین بزنید.

نکته مهم برای زیباتر شدن مژه های پایین و طبیعی به نظر رسیدن آنها، این است که نباید از ریمل زیادی برای مژه های پایین استفاده کنید.بعد از ریمل زدن مژه های بالا، مقداری از ریمل را که روی برس باقی مانه است را طبق روش گفته شده، روی مژه های پایین بزنید و مژه ها را کمی از هم باز کنید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشند.

– به فرم ابروها توجه کنید.سعی کنید  ابرو را کاملا با توجه به مدل چشم و فرم چهره خود بردارید.اینکار تاثیر بسزایی در زیباتر و درشت تر نشان دادن چشم ها خواهد داشت.در ضمن، تمیز و مرتب بودن ابروها را فراموش نکنید.بین فاصله هر بار اصلاح، با موچین فقط موهای اضافه را بردارید تا همیشه ابروهایی مرتب و زیبا داشته باشید.

– در صورت تمایل می توانید برای درشت تر به نظر رسیدن  چشم ها، از مژه مصنوعی هم استفاده کنید.بهتر است نوع طبیعی آن را انتخاب کنید و اگر فکر می کنید خیلی بلند و غیر طبیعی هستند، کمی آنها را کوتاه کنید.

منبع : مه شو

http://mahsho.com/