کلید واژه ها : مدل موی گوجه ای, آموزش مدل موی گوجه ای, انواع مدل موی گوجه ای, مدل مو گوجهای, مدل مو گوجه ایی, آموزش مدل مو گوجه, آموزش مدل مو گوجه ای, آموزش بستن مدل مو گوجه ای, مدل مو گوجه ساده, انواع مدل مو گوجه ای, آموزش تصویری مدل مو گوجه ای, عکس از مدل مو گوجه ای, 

 

چطور یک مدل موی گوجه‌ای بزرگ و زیبا داشته باشید! مدل گوجه‌ای با جوراب شاید ترسناک بنظر برسد اما در واقع یکی از آسانترین و البته سریع ترین تکنیک‌ها برای حجم دادن به قسمت بالایی موها به شمار می‌آید. جی لو، بیانسه، و کیت باسورث، همگی برای مراسم‌های بزرگ، از این مدل درخشان استفاده می‌کنند. استایلی شیک و زیبا که همه جا کاربرد دارد. از فرش قرمز تا تعطیلات آخر هفته! چرا شما ‌این مدل گوجه‌ای با جوراب را خودتان امتحان نکنید؟

چیزهایی که نیاز دارید:

  • یک لنگه جوراب
  • قیچی
  • تعدادی سنجاق سر

از هر جوراب پارچه‌ای نازکی می‌توانید استفاده کنید. جوراب قهوه‌ای و یا خاکستری مایل به قهوه‌ای انتخاب کنید. (یا هر رنگی که شبیه رنگ موهایتان باشد. لازم نیست دقیقا همان رنگی باشد). البته رنگ سفید یا رنگ‌های روشن ممکن است از میان موها معلوم شود و راز موهایتان را آشکار کند.

قدم اول: جلوی جوراب را ببرید و موهایتان را دم اسبی کنید

 مدل موی گوجه ای, آموزش مدل موی گوجه ای

قسمت پنجه‌ی جوراب را ببرید و آنرا به شکل یک لوله در بیاورید. جوراب را پشت و رو کنید. موهایتان را با کش، محکم به صورت دم اسبی بالای سرتان ببندید.

قدم دوم: جوراب را دور دم اسبیتان قرار دهید

 مدل موی گوجه ای, آموزش مدل موی گوجه ای

سپس موها را جمع کرده و دور جوراب بپیچید. همه‌ی موهایتان را از سوراخ جوراب وارد کنید. سپس جوراب را از ابتدای موها تا انتهای موها بکشید. از انتهای دم اسبی شروع کرده و موها را جمع کنید و به دور جوراب حلقه کنید. باید همان حرکتی را انجام دهید که در مرحله‌ی اول برای حلقه کردن جوراب انجام دادید.

orig3

موها را از سمت پایین جوراب با هر دو دست به سمت داخل بپیچید. سعی کنید هنگام جمع کردن و پیچیدن موها به دور جوراب، موها را به طور مساوی در اطراف جوراب بپیچید. اما خیلی نگران پوشش کامل جوراب نباشید. موهای شما به طور طبیعی هنگام کار کمی پخش می‌شوند.

قدم سوم: جوراب را تا انتهای موها لوله کنید

orig4

به آرامی‌جوراب را در طول موهایتان لوله کنید تا به ابتدای دم اسبیتان برسید. هنگام لوله کردن جوراب، دسته موهای باقی مانده را به داخل جوراب، تو بزنید. وقتی به ابتدای دم اسبی رسیدید، جاهایی را که خالی مانده‌اند به وسیله‌ی پراکنده کردن موها بپوشانید.

قدم چهارم: موهایتان را توسط سنجاق سر محکم کنید

orig5

قسمت‌های باقی مانده و موهایی که رها شده اند را توسط سنجاق سر در اطراف دم اسبیتان مرتب کنید. برای پرتر نشان دادن موهایتان، آن‌ها را از وسط به طرف بیرون پوش دهید.

orig6

خانم‌ها، مدل موی شما آماده است!

orig7

 

منبع : سرخاب سفیداب