بابک جهان بخش
بابک جهانبخش متولد اول فروردین ماه سال 1362 در شهر بوخوم آلمان موسیقی را از سن 5 سالگی با ساز پیانو زیر نظر اساتید المانی در مدرسه ملی موسیقی شروع کرد . در سن 11 سالگی به ایران بازگشت و با زنده یاد مسعود میردامادی از آهنگسازها و اساتید بنام قدیمی آشنا شد . و سلفژ و تئوری را فراگرفت با تشویق استادش در سال 76 با اینکه فقط 14 سال داشت برای تست صدا در سازمان صدا و سیما حاضر شد . و مستقیما از ریاست مرکز حفظ و اشاعه آن زمان جناب آقای استاد علی معلم مجوز دریافت کرد . همکاریش با صداوسیما به خاطر جوانیش به طولی نیانجامید و به پیشنهاد زنده یاد مجتبی میرزاده چند سالی صبر کرد چون استاد زمان را برای ارائه کارش خوب نمی دید . در سن 20 سالگی بعد از مدتی وقفه تصمیم گرفت مجموعه ای تحت عنوان چی شده؟ را جمع آوری کند .
این مجموعه در سال 84 توسط شرکت ترانه شرقی وارد بازار ایران شد . پس از استقبال از آلبوم و تراک چی شده با حمایت های روحی مردم و اهل فن به کارش ادامه داد و مجموعه ای تحت عنوان بی اسم را جمع آوری کرد که به تازگی توسط شرکت فرهنگی هنری آوای نکیسا وارد بازار شد .

 

 

کاربر عزیز اگر آموزش ، مطلب ، داستان ، نوشته طنز ، خبر و… دارید که تمایل دارید در سایت منتشر شود از طریق بخش ارسال مطلب میتوانید با ما همکاری کنید