کلید واژه ها : مدل کیف مجلسی, مدل کیف, مدل کیف و کفش, مدل کیف زنانه, مدل کیف و کفش جدید, مدل کیف بافتنی, مدل کیف دانشجویی, مدل کیف زنانه, مدل کیف زنانه دست دوز, مدل کیف زنانه اسپرت, مدل کیف زنانه جدید, مدل کیف زنانه زیبا, مدل کیف زنانه چرم, مدل کیف زنانه مجلسی, 

کارشناسان مد، بهار و تابستان را روزهای سبکی می‌دانند. روزهایی که نیازی به همراه بردن دستکش، چتر و . . . نیست و می‌توانید خیلی سبک حتی با یک کیف کوچک از خانه خارج شوید. از سوی دیگر عصرهای تابستان بلند است و جان می‌دهد برای دورهمی و کافه نشینی و خلاصه خوش گذرانی.

 برای خانم‌ها حضور در چنین برنامه‌هایی با دغدغه همیشگی «چی بپوشم» همراه است. سوالی که ما سرسختانه می‌کوشیم جواب دهیم و حالا یک پیشنهاد ویژه برای خانم‌ها داریم. برای ستی فاخر و شیک در عصرهای تابستان امسال از کیف‌های دستی که با عنوان «کلاچ » شناخته می‌شوند، استفاده کنید. کیف‌هایی که در گروه کیف‌های کوچک قرار می‌گیرند و در دست حمل می‌شوند. با جدیدترین مدل‌های کلاچ آشنا شوید:

کیفی به اندازه کیف پول

کیف,کیف های دستی,مدل کیف های بهاری

چرم انتخابی کلاسیک برای کیف است

این کیف کوچک که در مجموعه تابستانه طراحانی چون شنل، ولنتینو، آرمانی و. . . به چشم می‌خورد، فضای کوچکی به اندازه مقداری پول، کارت بانک، موبایل و درنهایت یک رژلب دارد اما جلوه‌ای رسمی و خاص به ست تابستانی شما می‌دهد.

دکوری مدرن

کیف های مهمانی های عصر و شب,شیک ترین کیف های بهاری,مدل کیف های بهاری تابستان امسال از کیف‌های دستی که با عنوان «کلاچ » شناخته می‌شوند

طراحانی مانند ورساچه هم کیف‌های کوچک مناسب برای عصرانه‌های بهاری امسال به شما پیشنهاد می‌کنند اما به شیوه‌ای متفاوت. به نظر آنها بهتر است این کیف‌ ها دکوری متفاوت داشته باشند و به جای قفل و زنجیرهای مرسوم از نگین‌های درشت، تکه‌های ریز یا درشت جواهرات، سنگ و. . . برای دکورشان استفاده شده باشد.

به نام کیف

کیف های بهار 94,مدل کیف فصل بهار,کیف زنانه بهار 94

بهتر است این کیف‌ ها دکوری متفاوت داشته باشند

خیلی سخت است که اسم کیف را روی این شی کوچک بگذاریم؛ بیشتر شبیه یک اکسسوری تازه است که به ست خانم‌ها اضافه شده است. نیناریچی به جای فرم رایج و همیشگی کیف‌ های کوچک، این نمونه گرد را پیشنهاد می‌کند که با اضافه کردن زنجیر کار حمل کردن آن آسان‌تر شده است.

در فصل گل ها

شیک ترین کیف های زنانه,مدل کیف دستی,کیف دستی دخترانه

حالا دیگر همه می‌دانند که طرح گل‌های درشت چقدر برای تابستان امسال مرسوم است و قطعا کیف‌های تابستانه هم از این قاعده مستثنا نیستند. این کیف نمونه کاملی برای تابستان امسال است؛ طرح گل، چرم پوست ماری و البته کیفی کوچک که در دست جای می‌گیرد.

تنوع مهم است

کیف,کیف های دستی,مدل کیف های بهاری

این کیف نمونه کاملی برای تابستان امسال است

چرم انتخابی کلاسیک برای کیف است و به جز خلاقیت در طراحی، تنوع جنس را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در همین راستا، طراحانی مثل لانوین به شما پیشنهاد می‌کنند سراغ کیفی با نقش پوست حیوانات بروید؛ کیفی که به خاطر ساده بودن، لوکس‌تر و تجملاتی‌تر به نظر می‌رسد.

کاربردی تر

کیف های مهمانی های عصر و شب,شیک ترین کیف های بهاری,مدل کیف های بهاری هنگام خرید به کاربردی بودن کیف دقت کنید

کسانی که هنگام خرید و انتخاب به کاربردی بودن کیف فکر می‌کنند  دراین مدل کیف‌های کوچک سراغ نمونه‌های تاشو می‌روند چون فضای بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد و یک نکته کلیدی و قابل تامل دیگر آن این است که با تیپ‌های نیمه‌رسمی و اسپرت هماهنگی بیشتری دارد.

منبع : bartarinha.ir – مجله زندگی ایده آل