رابين تا به حال يك فراري و يك كاديلاك Escalade را در اختيار داشته اما جديدترين خودروي او Audi A5 است.
رنكينگ بازيكنان برتر جهان فوتبال بر اساس بهترين خودروها + عكس

به گزارش فوتبال آنلاین خودرو يكي از زمينه هايي است كه فوتباليست ها به شدت به آن علاقه دارند.با توجه به درآمد هاي بالا بسياري از خودروهاي گران قيمت جهان در اختيار بازيكنان فوتبال هستند.اما كدام بازيكن بهترين ماشين را دارد؟ رنكينگ بهترين بازيكنان با بهترين خودروها.

مدل ماشین بازیکن های برتر جهان

10-رابين ون پرسي

رابين تا به حال يك فراري و يك كاديلاك Escalade را در اختيار داشته اما جديدترين خودروي او Audi A5 است.داستان رابين با ماشين ها به همين نقطه ختم نمي شود و پارك كردن خودروي آلماني اش به مدت دو روز در پاركينگ معلولان حسابي برايش حاشيه ساز شد.

مدل ماشین بازیکن های برتر جهان

9-استيون جرارد

بر خلاف اكثر بازيكنان ليگ انگليس كه اشتياق فراواني به رنجرور دارند،كاپيتان ليورپول جگوار را ترجيح داده است.البته در چهار يا پنج روزي كه در طول سال شمال انگليس هواي باراني ندارد او مي تواند از قابليت كروك شدن جگوار xkr خود استفاده كند.

8-امانوئل آدبايور

آدبايور صاحب استون مارتين DBS است كه البته با انتخاب فيسكر كارماي دوستدار طبيعت تلاش مي كند خرس هاي قطبي كمتري را به كام مرگ بكشد.گرچه مسلما در مسابقه درگ فيسكر كارماي او حرفي براي گفتن ندارد اما سوخت هيبريدي بازيكن را از شر ايستگاه هاي شلوغ بنزين راحت مي كند.

7-گرت بيل

گرت بيل مدت ها است با Audi R8 convertible خود در مسير تمرين تاتنهام و خانه جولان مي دهد اما از آنجايي كه او تصميم گرفته به كهكشاني ها بپيوندد شايد ديگر اين ماشين به كارش نيايد.از آنجايي كه آ او دي اسپانسر رئال مادريد است گرفتن يك ماشين جديد در اسپانيا نبايد كار خيلي سختي باشد.

مدل ماشین بازیکن های برتر جهان

6-ليونل مسي

ستاره آرژانتيني در حال حاضر صاحب يكي از بهترين خودرو هاي توليد شده توسط كارخانه مازراتي است يعني  GranTurismo MC Stradale هشت سيلندر.اين ماشين با سفارش اختصاصي ليونل مسي طراحي شده كه از همتايان خود سبك تر و سريع تر است.

5-ساموئل اتوئو

خريد يك اسب تك شاخ در سوپر ماركت مسلما كار راحت تري است تا خريدن استون مارتين مدل 77.اين مدل با توليد بسيار محدود عاشقان ميلياردر خودرو در سراسر جهان را به سمت خود جذب كرده اما همه آن ها مانند اتوئو خوش شانس نبودند تا بتوانند يكي از آن ها را تصاحب كنند.

4-كريستيانو رونالدو

يك SUPER CAR نام ببريد.رونالدو آن را دارد!.ستاره پرتغالي اين روزها با لامبورگيني مشكي آونتادور ال پي 700 در مادريد جولان مي دهد.قيمت پايه اين خودرو 450 هزار دلار است.0 تا صد اين خودرو تنها 2.9 ثانيه است پس كريس رونالدو در خيابان به مراتب سريع تر از مستطيل سبز خواهد بود.

3-ماريو بالوتلي

در انگليس به خاطر بنتلي خاصش معروف بود و از زماني كه به ايتاليا رفته فراري F12berlinetta را مي راند.موتور 6.3 ليتري و 12 سوپاپ اين خودرو 730 اسب قدرت دارد و 0 تا صد آن 3.1 ثانيه است.ماشين بالوتلي توسط تاپ گير تست شد و به عنوان سوپر كار برتر سال 2012 انتخاب گرديد.

2-زلاتان ابراهيمو ويچ

تصور اين كه ماشين تك سرنشين بتواند زلاتان را در خود جاي دهد كمي دشوار است ولي بازيكن سوئدي از داشتن فراري انزو به خود افتخار مي كند.اين خودرو يك ميليون يورو قيمت دارد.

1-آندرس اينيستا

بوگاتي ويرون سوپر اسپورت آندرس اينيستا 2 ميليون يورو قيمت دارد و به صورت سفارشي ساخته شده است.اين خودرو 16 سيلندر سريع ترين خودروي مجاز به حركت در شهر در سراسر دنيا است.ماشین اولی مال اینیستاس…

 

 

 منبع:فوتبال آنلاین

کاربر عزیز اگر آموزش ، مطلب ، داستان ، نوشته طنز ، خبر و… دارید که تمایل دارید در سایت منتشر شود از طریق بخش ارسال مطلب میتوانید با ما همکاری کنید