برای انتخاب رنگ لاکی که به رنگ پوست شما بیاید و پوست و ناخن های شما را خوش رنگ نشان دهد نکات جالبی وجود دارد؛ همچنین لاک زدن دارای اصولی است که باید در هنگام لاک زدن آنها را رعایت نمایید تا ناخن هایی زیبا داشته باشید.

راهنمای انتخاب رنگ لاکی که به رنگ پوست شما بیاید

به منظور انتخاب رنگ لاک ناخن، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. شما می توانید از رنگ پوست مچ خود به عنوان راهنما استفاده نمایید.

اگر پوست شما زرد رنگ یا تن سبز دارد از رنگ های گرم استفاده کنید. اگر پوستتان رنگی مایل به آبی دارد از رنگ های سرد می توانید انتخاب نمایید.

سعی کنید رنگ لاک ناخن های انگشتان پا و دست خود را متفاوت انتخاب نمایید تا جلوه ی بیشتری داشته باشد.

بهتر است رنگ لاک خود را با رنگ رژلب و رنگ لباس خود هماهنگ نکنید زیرا زیبایی نخواهد داشت.

برای زدن لاک، ابتدا از یک لاک اولیه و یا پایه استفاده کنید که خیلی سریع خشک می شود. این لاک پایه را به شکل لایه ای بسیار نازک و یکنواخت بر روی ناخن خود بزنید تا در واقع، بستر مناسبی برای لاک فراهم سازید و اجازه دهید تا کاملا خشک گردد.

بخاطر داشته باشید که همیشه اول، پایین ناخن، بعد وسط و سپس طرفین ناخن را لاک بزنید. برای زیباتر شدن لاک قسمت باریکی را در طرفین خالی بگذارید.

برای زیبا سازی و حفاظت از ناخن ها لاک اصلی را به عنوان پوشش خارجی بر روی ناخن خود بزنید.

زمانی که لاک اصلی را زدید اجازه دهید کاملا خشک گردد. پس از خشک شدن لاک اصلی چند لحظه ای ناخن های خود را در آب سرد قرار دهید تا لاک کاملا سفت گردد.

 

منبع : مه شو

http://www.mahsho.com/%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD-%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%B2%D8%AF%D9%86/

کلید واژه ها : رنگ لاک ناخن 2015 رنگ لاکی 94 رنگ لاک مد  رنگ لاک دخترانه, زیباترین رنگ لاک رنگ لاک دخترانه انتخاب رنگ لاک, لاک شب رنگ, جدیدترین رنگ لاک, انتخاب رنگ لاک,