هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

 

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.

 

بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک به یک سال است که به اتمام رسیده.

 

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

ارادتمند هومن سیدی

news1(62)

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی  را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی و سیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال 91 در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت.

البته صمدی در دومین تجربه کارگردانی سیدی، “سیزده” هم نقش آفرینی کرد و نقشی به مراتب تاثیرگذار تر از “آفریقا” داشت.

همین چند روز پیش مراسم افتتاحیه فیلم سیزده در سینما بود و این دو هنرمند در آنجا حضور داشتند ولی خبری از کنار هم بودن انها نبود هر کدام به صورت جدا با بازیگران عکس یادگاری می گرفتند که این اعلام  هومن سیدی دال بر موضوع جدایی انها بوده است.

news1(60) news1(59)

اخبار فرهنگی – ستاره ها

 

كليد واژه ها : هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران طلاق هومن سيدي و آزاده صمدي تاييد شد خبر جديد طلاق آزاده صمدي و هومن سيدي صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان”هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران طلاق هومن سيدي و آزاده صمدي تاييد شد خبر جديد طلاق آزاده صمدي و هومن سيدي صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان”هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران طلاق هومن سيدي و آزاده صمدي تاييد شد خبر جديد طلاق آزاده صمدي و هومن سيدي صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان”