اگر از اصول اولیه نظیر دقت در انتخاب آرایشگر ابرو ، قرینه بودن ابروها و وسیله مناسب بهداشتی بگذریم ؛ رعایت نکات ساده و مهم زیر ، تاثیر چشمگیری در زیبایی و مراقبت ابرو خواهد داشت .

زيبايي | توصيه هايي براي برداشتن اصولي ابرو
پیش از آغاز؛ پوشاندن ابروها با پارچه ای لطیف و گرم برای زمان کوتاهی ، کار اصلاح ابرو را آسان تر می کند .

برداشتن ابرو را از قسمت میان دو ابرو آغاز نمایید تا رشته های عصبی صورت شما آمادگی بیشتری برای تحمل درد حاصل، داشته باشد (پوست میان دو ابرو در مقایسه با قسمت های بالای چشم ها، ضخامت بیشتری دارد) .

ابروهایتان را حداقل یک روز قبل از مراسم و یا میهمانی اصلاح نمایید تا سرخی و التهاب پوست رفع گردد.

برداشتن و اصلاح پی در پی و روزانه ابرو صحیح نیست و باعث آسیب تدریجی به ساختار و مدل ابرو می شود.

ابرو را در جهت رویش آن بردارید تا جهت ریشه ابرو تغییر نکند؛ پس چنانچه ابروهای نا مرتبی دارید ، از این پس آنها را به سمت بالا و کناره ها بردارید تا ریشه ها به تدریج جهت مرتب و منظمی پیدا کنند.

زيبايي | توصيه هايي براي برداشتن اصولي ابرو

 

برس کشیدن مستمر به ابرو در جهت بالا و به سمت کناره ها ، نقش چشمگیری در زیبایی طبیعی و مرتب شدن آنها خواهد داشت .

استفاده از مداد هم رنگ ابرو برای فرم دادن به آن مفید است مشروط بر اینکه میزان استفاده از آن زیاد نباشد چراکه خود باعث ریزش ابرو خواهد شد .

پس از اتمام اصلاح ، کمپرس آب سرد برای تسکین ، و مالیدن کمی ژل ابرو با کمک برس برای حفظ خواب و جهت ابرو کار گشا خواهد بود .

و در آخر اینکه،  مدل اصلاح ابرو و میزان ضخامت و حذف دنباله ابرو، باید با توجه به میزان گردی صورت ، رنگ پوست و ترکیب اعضای چهره انتخاب شود و نه صرفا مد !

 

منبع : مه شو

mahsho.com

 

كليد واژه ها :  دقت در انتخاب آرایشگر ابرو ، قرینه بودن ابروها برداشتن ابرو را از قسمت میان دو ابرو آغاز نمایید برداشتن و اصلاح پی در پی و روزانه ابرو صحیح نیست ابرو را در جهت رویش آن بردارید تا جهت ریشه ابرو استفاده از مداد هم رنگ ابرو برای فرم دادن به آن مفید مدل اصلاح ابرو و میزان ضخامت و حذف دنباله ابرو برداشتن ابرو برداشتن ابرو با موچین برداشتن ابرو برای اولین بار برداشتن ابرو پیوسته دقت در انتخاب آرایشگر ابرو ، قرینه بودن ابروها برداشتن ابرو را از قسمت میان دو ابرو آغاز نمایید برداشتن و اصلاح پی در پی و روزانه ابرو صحیح نیست ابرو را در جهت رویش آن بردارید تا جهت ریشه ابرو استفاده از مداد هم رنگ ابرو برای فرم دادن به آن مفید مدل اصلاح ابرو و میزان ضخامت و حذف دنباله ابرو برداشتن ابرو برداشتن ابرو با موچین برداشتن ابرو برای اولین بار برداشتن ابرو پیوسته