دکلره کردن موها یکی از راههای زیباتر نشان دادن رنگ مو و یکی از اقدامات بسیار محبوب خانم ها محسوب می شود.اما متاسفانه گاهی به دلیل حرفه ای نبودن برخی افراد در انجام اینکار، صدمات جدی به موها وارد شده و موها زیبایی طبیعی خود را از دست می دهند.

 

در برخی موارد،با دکلره کردن، موها حالت خشک و مرده ای پیدا کرده و نه تنها به راحتی حالت نمی گیرند بلکه به جای زیباتر شدن، ظاهر بدی خواهند داشت.

زيبايي مو | طرز تهيه ماسک ترمیمی برای موهای دکلره یا رنگ شده

توصیه می کنیم برای حفظ سلامتی و زیبایی موها، تا حد امکان از اینکار خودداری کرده و یا از مواد دکلره کم خطر تر و زیر نظر افراد کاملا مجرب اینکار را انجام دهید.

در صورتیکه موهای شما در نتیجه دکلره کردن، خشک و آسیب پذیر شده اند، پیشنهاد می کنیم ماسک فوق العاده زیر را حتما امتحان کنید.

ماسک ترمیمی برای موهای دکلره یا رنگ شده
يك عدد اووكادو با يك قاشق غذاخورى عسل(عسل را از قبل روى بخار آب کمی رقيق كنيد) را در ظرفی ریخته و بعد دو قاشق غذاخورى روغن تخم كتان يا روغن آب شده ى كاكائو  را به آن اضافه نمایید.

اين مواد را به خوبی با هم مخلوط كنيد تا يك مخلوطی نرم داشته باشید،حالا این مخلوط را بر روی تمام موها پخش کنید و با یک کلاه پلاستیکی موها را بپوشانید.،30 تا 40 دقیقه صبر کنید و بعد موها را بشویید.

این ماسک برای موهای آسیب دیده و البته وز شده بسیار موثر خواهد بود.

 

منبع : مه شو

mahsho.com

 

كليد واژه ها :  دکلره کردن موها یکی از راههای زیباتر نشان دادن با دکلره کردن، موها حالت خشک و مرده ای پیدا کرد برای حفظ سلامتی و زیبایی موها، تا حد امکان موهای شما در نتیجه دکلره کردن، خشک و آسیب پذیر ماسک فوق العاده زیر را حتما امتحان کنید این ماسک برای موهای آسیب دیده و البته وز شده ماسك براي موي سر ماسك براي موخوره ماسك براي موهاي خشك ماسك براي موهاي رنگ شده ماسك براي موهاي رنگ شده ماسك براي موخوره بهترين ماسك براي موي سر ماسك براي موهاي چرب بهترين ماسك براي موهاي اسيب ديده ماسك مو براي تقويت ماسك مو براي تقويت ماسك براي ريزش مو دکلره کردن موها یکی از راههای زیباتر نشان دادن با دکلره کردن، موها حالت خشک و مرده ای پیدا کرد برای حفظ سلامتی و زیبایی موها، تا حد امکان موهای شما در نتیجه دکلره کردن، خشک و آسیب پذیر ماسک فوق العاده زیر را حتما امتحان کنید این ماسک برای موهای آسیب دیده و البته وز شده ماسك براي موي سر ماسك براي موخوره ماسك براي موهاي خشك ماسك براي موهاي رنگ شده ماسك براي موهاي رنگ شده ماسك براي موخوره بهترين ماسك براي موي سر ماسك براي موهاي چرب بهترين ماسك براي موهاي اسيب ديده ماسك مو براي تقويت ماسك مو براي تقويت ماسك براي ريزش مو