پیش از اینکه این روش ها را توضیح دهم به شما روش کلی را توضیح خواهم داد.

شما ابتدا یک وبلاگ می زنید، سپس شروع می کنید در مورد موضوعی مطلب نویسی، همچنین از متدهایی برای بالا بردن ترافیک ( بازدیدکنندگان ) استفاده می کنید ( در قسمت آرشیو می توانید مقالاتی در این زمینه پیدا کنید.

و در نهایت با این متدها شروع کنید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

۱٫ پرداخت به ازای هر کلیک Pay Per Click
در این سیستم تبلیغ دهنده برای مثال شرکتی در زمینه ماشین ، به یک شرکت تبلیغاتی اینترنتی

مبلغی از پیش پرداخت می کند، مثلا ۱۰۰۰ دلار و با این شرکت توافق می کند در ازای هر کلیک من ۱ دلار پرداخت می کنم که این ۱ دلار از حساب این شرکت که ۱۰۰۰ دلار پرداخته است کم می شود. با کمک این روش شرکتی که تبلیغ داده است بازدید کننده یا همان ترافیک را به سایت خود جذب می کند، در اینترنت هم همه چیز بر پایه بازدیدکننده و ترافیک سایت محسوب می شود که هرچه بازدیدکننده بیشتری داشته باشید فروش بیشتری نیز خواهید داشت.
حال شما وبلاگی را راه اندازی می کنید ( یا وب سایت )، از شرکت تبلیغاتی درخواست می کنید تا شما را به عنوان یک بازاریاب تبلیغاتی در سیستم خود ثبت کند و شما تبلیغات این شرکت ها را در سایت خود قرار می دهید و به همین ترتیب بازدیدکنندگان پس از کلیک بر روی هر لینک از سایت شما به سایت تبلیغ دهنده راه می یابند و به همین سادگی شما کسب درآمد می کنید.
برخی شرکت ها که در این حوزه فعالیت می کنند :

 

 

۲٫ همکاری در فروش Affiliate Marketing
در این سیستم شما باز به عنوان بازاریاب عمل می کنید و تبلیغات محصولات شرکت های مختلف را در سایتتان قرار خواهید داد و بازدید کنندگان پس از کلیک روی تبلیغات و ورود به سایت تبلیغ دهنده ، و پس از خرید محصول شما را به پورسانتتان خواهند رساند.

 

 

۳٫ پرداخت به ازای هر پست Pay Per Post
در این سیستم شما با یک شرکت، کمپانی، سازمان و … قرارداد می بندید که در ازای مطلبی که برای محصول آنها می نویسید حق زحمه ای را دریافت نمایید.
البته سایت هایی هم هستند که به صورت تخصصی روی این مبحث کار می کنند که به عنوان مکانی برای ایجاد کار برای وبلاگ نویسان شناخته می شود

 

 

۴٫ جذب تبلیغات در وب سایت خودتان Private Ad Sales

که می تواند سود سرشاری را برای شما به ارمغان بیاورد. برای با تبلیغ کننده طی می کنید که سایتتان روزی ۵۰٫۰۰۰ هزار نفر بازدید کننده دارد و تبلیغات برای یک ماه در سایتم مبلغی معادل ۲۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است.
۵٫ فروش خدمات و محصولات خود
این بخش را شاید بیشتر با آن آشنا باشید، که خود برای مثال اقدام به تولید یک کتاب الکترونیکی ( PDF ) می کنید و آنرا در اینترنت و وبسایت خود به فروش می رسانید

 

 

weblogdaramad.mihanblog.com