کمپانی سیلیکون پاور یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت مموری در دنیا، فلش مموری پرسرعت Jewel J10 را با طراحی و ظرافتی منحصر به فرد به بازار عرضه کرد.
استفاده از Jewel J10 با رویه ای ضد زنگ و ظاهری خیره کننده ،حس فوق العاده و لذت بخشی را در انسان ایجاد کرده و طراحی لوکس و مجلل آن ،سلیقه مردم کشورهای اروپای شمالی را تداعی می کند.
سبکی فوق العاده این فلش مموری،امکان حمل و جابه جایی آسان را برای کاربر فراهم می کند و سرعت فوق العاده این فلش USB3 از تکنولوژی COB (Chip on Board) بهره می برد.
Jewel J10 علاوه بر مزایای فوق ،ضد اثر انگشت ، ضد آب، ضد لرزش و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار می باشد و فضایی برای نصب زنجیر در بالای آن تعبیه شده تا از گم شدن آن جلوگیری شده و حمل آن آسانتر شود.مشخصه های برجسته این فلش مموری و طراحی مدرن و کاربردی شکل ظاهری آن،کاربر را ترغیب می کند تا حتما این محصول را تجربه کند.
به منظور برآوردن تمامی احتیاجات کاربران، J10 در ظرفیت های 8،16،32 و 64GB ساخته شده است. تمامی مزایای فوق در کنار گارانتی مادام العمر و داشتن نرم افزار SP Widget با 7 برنامه اصلی و ابزار امنیتی و 60 روز برنامه NIS که مختص محصولات سیلیکون پاور است،باعث می شود که این فلش چون نگینی در میان تمامی فلش مموری ها بدرخشد.
ویژگیها و مشخصات این فلش بصورت خلاصه به شرح زیر می باشد:
-طراحی نفیس و زیبا با پوشش نقره ای و لوگوی حکاکی شده
-روکش ضد زنگ و ضد اثر انگشت
-طراحی در ظرفیت های مختلف به منظور ذخیره و استفاده آسان
-تکنولوژی COB (Chip On Board)
-ضد آب، ضد لرزش و مقابل در برابر گردو غبار
-ابعاد : 31.5 x 12.2 x 4.6 میلی متر
-وزن : 3.1 گرم
-رنگ : نقره ای براق
-مواد سازنده : استیل ضد زنگ
-اینترفیس : سازگار با USB3.0/USB 2.0
-سیستم عامل : Windows8/7/ Vista/XP/, Mac OS 10.3.x, Linux 2.6.x
داده پرداز رایانه متین نماینده انحصاری محصولات سیلیکون پاور در ایران این فلش را با گارانتی لایف تایم به بازار عرضه می کند.

khabaronline.ir