417

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

ديدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نيکو نيست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاري تعبير مي شود. اگر ببينيد علف از زمين مي چينيد خير و خوبي مي يابيد. اگر علف را به عنوان وجين مي چينيد اصلاح مي کنيد و کاري نيک انجام مي دهيد. اگر ببينيد يک بغل علف داريد و سبز و تازه است به طوري که حتي بوي آن را استشمام مي کنيد خوب است و به اندازه آن سود عايدتان مي گردد ولي اگر زرد باشد و خشک خوب نيست. ديدن علفزار در خواب کامروايي است.

 

لوک اویتنهاو می گوید :

علف : مراقب کلاهبرداران باشید

بریدن علف : افزون شدن دارائیهایتان

روی علف دراز کشیدن : بیماری

 

آنلی بیتون میگوید :

۱ـ اگر خواب ببینید علف می چینید ، علامت آن است که از زندگی خود نتیجه ای خیرآمیز خواهید دید . اگر کشاورزی چنین خوابی ببیند ، علامت آن است که محصولاتی فراوان برداشت خواهد کرد .

۲ـ اگر در خواب مزرعه ای ببینید که تازه علفهایش کوتاه شده است ، علامت آن است که به پیروزی چشم گیر دست خواهید یافت .

۳ـ اگر خواب ببینید علفها را حمل می کنید و به انبار غله می برید ، نشانه آن است که بخت و اقبال به شما کمک می کند تا در کاری منفعت فراوان به دست بیاورید .

۴ـ دیدن گاری های پراز علف در خواب که از خیابان می گذرند ، علامت آن است که با افرادی صاحب قدرت و نفوذ دیدار می کنید و آنها با رفتار خود باعث شادمانی خاطر شما می شوند .

۵ـ اگر خواب ببینید به حیوانات علف می دهید ، نشانه آن است که با فردی دست دوستی می دهید ، و او شما را به مقامی بالاتر می رساند .