[box type=”shadow” ]Golden Trails از جمله بازی های Hidden Object و فکری شرکت Big Fish Games برای سیستم عامل ویندوز با داستان جالبیست که در سال 2013 ساخته و منتشر شده است. دزدان و آشوبگران غرب وحشی در بازی به بانک دستبرد زده اند و هر فردی را که قصد جلوگیری از آن ها را داشته است، به قتل رسانده اند. حال ناآرامی و بی عدالتی همه جای شهر را فرا گرفته است.[/box]

Golden Trails دانلود Golden Trails   بازی مسیر طلایی

به عنوان یک کلانتر در بازی Golden Trails برای بازگردندن آزادی به میدان نبرد بروید تا عدالت را در همه نقاط شهر به اجرا در آورید و این مجرمان شرور را دست گیر کرده و تحویل قانون دهید. اما سبک بازی به این شکل نیست که با استفاده از اسلحه و تجهیزات نظامی به جنگشان بروید بلکه باید از هوش خود کمک بگیرید تا سرنخ های موجود را در کنار هم قرار دهید و سپس به مخفیگاهشان دست پیدا کنید.

محیط وسترن با هنر هر چه تمام توسط شرکت سازنده به تصویر کشیده شده است و حالت فانتزی نیز چاشنی آن شده است تا یک عنوان کم نظیر را تجربه کنید. پس از این که سرنخ های اولیه را در Golden Trails به کنار هم گذاشتید، با مدارک جدیدتر و مهم تری روبرو می شوید که در حل معما ها بسیار موثر هستند. با وجود این که در محیط غیر متحرک و دو بعدی مشغول به جستجو خواهید شد، هیچ گونه حالت خسته کنندگی احساس نمی کنید و مدام با آیتم های جدیدی سر و کار دارید. به شهر های همسایه و حتی کشور های دیگر در بازی Golden Trails سفر کنید تا مدارک موجود را تکمیل کنید و گزارش خود را در کلانتری به ثبت برسانید. پاداش بسیار خوبی برای دستگیری افراد تحت تعقیب منتظرتان است، پس وقت را تلف نکنید و وارد دنیای پر از هیجان غرب وحشی شوید و پازل ها را حل نمایید.

حجم فایل : 219.76 مگابایت

[box type=”download” ]دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت[/box]

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از نصب، محتوی پوشه Crack را در مسیر نصبی کپی کنید.