[box type=”shadow” ]War Chess یک بازی شطرنج با محیط کاملا خشن و جنگی از iWin برای کامپیوتر است و در سال 2006 برای دوستداران سبک بازی های فکری و هم چنین اکشن عرضه شده است. سربازان و مهره های واقعی را برای شروع نبردی متفاوت و هیجان انگیز در صفحه بازی شطرنج آماده کنید. اصالت و ریشه های بازی به طور کامل حفظ شده است ولی زمینه ای به وجود آمده است که در هیچ عنوانی تا به حال ندیده اید.[/box]

 

War Chess دانلود War Chess   بازی شطرنج جنگی

 

از شخصیت های افسانه ای همانند الف ها به جای مهره ها در بازی War Chess استفاده شده است، رنگ سفید از صلح دفاع می کند و رنگ سیاه برای حاکم کردن تاریکی بر کل سرزمین تلاش می کند. انتخاب هر یک از رنگ ها در بخش آزاد و تک نفره به طور کامل بر عهده بازیکن گذاشته شده است اما در بخش مرحله ای حق انتخاب نخواهید داشت و باید طبق داستان بسیار جالبی که در مورد کاراکتر ها طراحی شده است، به پیش بروید.

در سرزمین های یخی، کوهستان ها و بیابان های خشک و بی آب و علف به نبرد با دشمنان بپردازید و او را از صفحه روزگار محو کنید. پادشاه و سرلشگر هر گروه در War Chess توانایی های زیادی از جمله جادو دارد و با کمک این ویژگی ها می تواند سرباز های ساده دشمن را به راحتی از بین بردارد. در مقابل، شاه روبرویتان هم از قدرت های دیگری برخوردار است که در مواقع مورد نیاز از آن ها بهره خواهد گرفت و علیهتان استفاده خواهد کرد. استراتژی و هوش خود را به خوبی در بازی War Chess به کار بگیرید تا با نقشه قبلی و حساب شده به جلو بروید و با غافل گیری حریف، او را به خاک زده و در اصطلاح مات کنید. نقشه کوچکی در سمت راست و بالای صفحه به نمایش در می آید و به طور ساده، جای مهره های خودتان و حریف را نشان می دهد تا مشکلی پیش نیاید و به همین زودی شکست نخورید.

حجم فایل : 19.06 مگابایت

[box type=”download” ]دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت[/box]

پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع :freegames.ir