[box type=”shadow” ]Escape Whisper Valley نام بازی سرگرم کننده ای در سبک هیدن آبجکت از شرکت معروف Big Fish Games برای کامپیوتر می باشد که در سال 2010 میلادی عرضه شده است. داستان این بازی در مورد فردیست که به طور کاملا اتفاقی، سر از دهکده بی نام و نشانی در می آورد که حتی بر روی نقشه هم اثری از آن نیست. اتفاقات عجیبی هم در این منطقه رخ می دهد که باعث وحشت او شده است.[/box]

Escape Whisper Valley دانلود Escape Whisper Valley   بازی فرار

با شجاعت کامل به این شخصیت در بازی Escape Whisper Valley کمک کنید تا راه فرار پیدا کند و جان سالم از این ماجرا به در ببرد. هر چند در ظاهر کسی در دهکده زندگی نمی کند، ولی پشت پرده یک کاراکتر وجود دارد که تمامی این مشکلات را به وجود آورده است. سرنخ های کوچک و جزئی را دنبال کنید تا به سرنخ های بزرگ تر و مهم تری دست پیدا کنید تا با استفاده از آن ها، پازل های موجود را به بهترین شکل حل نمایید.

بیش از 25 معمای بزرگ در این بازی کم حجم گنجانده شده است که برای رسیدن به جواب هر یک از آن ها نیاز به حل معما های مختلفی خواهید داشت. صداگذاری در Escape Whisper Valley بسیار تاثیر گذار می باشد و تا حدودی بر ترس مراحل بازی می افزاید و آن را جذاب تر می کند. این موسیقی های متن، هماهنگ با موضوعیت و داستان بازی پخش می شود و حالت نسبتا مرموزی به آن می بخشند. معما های پیچیده ای در بازی Escape Whisper Valley گنجانده شده اند و برای حل آن ها نیاز به دانستن زبان انگلیسی در حد متوسط هستید. ذهن خلاق بازیکن است که در این بازی حرف اول را می زند و بدون برنامه ریزی قبلی نمی توانید موانع را از پیش رو بردارید. گرافیک و کیفیت تصاویر دو بعدی در این بازی با توجه به حجم بسیار کمی که دارد، عالی ترسیم شده است و فضای پر از رمز و راز را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر می آورند.

حجم فایل : 37.90 مگابایت

[box type=”download” ]دانلود با لینک مستقیم با سرعت بالا[/box]

پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع : www.freegames.ir