قابل توجه خانم ها شاغل: از پوست تان اينگونه مراقبت کنيد

ar4 18211 قابل توجه خانم ها شاغل: از پوست تان اينگونه مراقبت کنيد

در اينجا، يه برنامه روتين براي مراقبت از پوست خانمهايي که شاغل هستند، يا به نحوي وقتشون رو بيرون از خونه ميگذرونن ميتونه خيلي به درد بخور باشه!

خانم ها به محض اينکه کمي سرشون شلوغ بشه، کارهاي جانبي اي که هميشه در زندگيشون انجام ميدادن رو يادشون ميره. فرقي نمي کنه که يه خانم شاغل، خانه دار، يا محصل باشه، موضوع مهم اينه که در هر حالتي سلامتي اش بايد جزو مهمترين دغدغه هاش باشه.

پوست، قسمتي از بدنه که خيلي زود تحت تاثير عوامل بيروني قرار مي گيره. کافيه دو روز رژيم غذاييتون عوض بشه، يا اينکه کمي کم خوابي کشيده باشين که يهو اثراتش رو روي صورتتون ببينين.

در اينجا، يه برنامه روتين براي مراقبت از پوست خانمهايي که شاغل هستند، يا به نحوي وقتشون رو بيرون از خونه ميگذرونن ميتونه خيلي به درد بخور باشه!

_ اولين نکته ي مهم اينه که صورتتون رو با شوينده صورت به طور مکرر بشوييد. صبح که از خواب بيدار ميشين، يکبار وسط روز، و شب که به خونه بر ميگردين. بعد از شستن صورتتون حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنيد. اگر از خونه بيرون ميريد، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنيد و در بيرون هر ? ساعت يکبار اون رو تمديد کنيد. شبها قبل از خواب ميتونيد از کرم هاي دورچشم و ضد چروک بنا به شرايط سني و شرايط پوستتون استفاده کنيد.

_ خوردن حداقل ? ليوان آب در روز و گنجوندن ميوه و سيبزيجات در برنامه ي غذاييتون خيلي ميتونه تاثيرگذار باشه.

_ سعي کنيد استرسهاي کاري رو از خودتون دور کنيد و به ذهن و بدنتون آرامش و استراحت بدين.

 

 

منبع : انجمن عروسانه