بسیاری از کارآفرینانی که من با آنها صحبت میکنم ، نگران به اشتراک گذاری ایده خودشان با مردم هستند.آنها واقعا محافظه کارانه در مورد ایده هاشان برخورد می کنند.

بسیاری از کارآفرینانی که من با آنها صحبت میکنم ، نگران به اشتراک گذاری ایده خودشان با مردم هستند.آنها واقعا محافظه کارانه در مورد ایده هاشان برخورد می کنند.من واقعا این حس را درک میکنم و خودم هم با این مسائل دست و پنجه نرم کرده ام.اگرچه من یاد گرفته ام که بهتراست ایده ها را به اشتراک بگذارم و به صورت مشترک کار کنم تا اینکه خودم را بر فضای کاملا ایزوله شده قرار دهم.

حقیقت ساده ای است که می گوید بسیاری از مردم تنبل تر از آنند که ایده شما را بدزدند.آنها هیچ وقت تلاش نخواهند کرد که اقدامات مخاطره آمیز شما را دوباره تکرار کنند.

من تاکنون تفکرات بسیارعالی استارتاپی را شنیده ام.سعی کردم که با آنها کار کنم و به یکی از آنها که دوست دارم کمک کنم و هیچ وقت سعی نکرده ام که آن ایده ها را مال خود کنم.برای شروع،چیز های بسیار دیگری در اختیار داشته ام تا نگران این باشم که ایده دیگران را بگیرم.من ایده خودم را با بقیه مطرح کردم و بازخورد هایی دریافت کردم که این بی نهایت ارزشمند بود.من نوع تفکر و چشم انداز باارزشی را دریافت کردم که غیر از این نمی توانستم دریافت کنم.

البته که من از به اشتراک گذاری همه اطلاعات اختصاصی یا اطلاعات دقیق چگونگی اجرای استراتژی تجارت طرفداری نمی کنم.

چیزی که من تلاش میکنم کارآفرینان را تشویق به آن کنم این است که نسبت به ایده های بزرگ خود و یا تصورات شرکت خودشان بازتر باشند.من هردوی این روش ها را در شغل خود امتحان کرده ام(باز رفتار کردن و ایزوله).تجربه من می گوید که باز رفتار کردن در مورد ایده های خود و دریافت بازخورد همیشه بهتر کار کرده است.

پرسیدن از دوستان،همکاران و فروشندگان(وکلا ، حساب دارها و…) برای دریافت تفکراتشان را همیشه مدنظر قرار دهید.در بیشتر مواقع،آنها می توانند شما را به کسانی ارتباط دهند که می توانند به شما در به واقعیت پیوستن ایده شما کمک کنند.ولی این موضوع را هیچ وقت درک نمی کنید تا وقتی که با کسی به راحتی صحبت نکرده باشید.

این به همین خاطر است که می گویم پشتیبانی شبکه وار بسیار مهم است.

چیزی که می تواند بسیار عالی باشد این است که روش های بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که به درون این شبکه پشتیبانی شیرجه بزنید.چیزی که من را این روزها محسور خودش کرده ، افزایش فضاهای کاری اشتراکی است.در ریچموند ، جایی که من زندگی میکنم ، مثال عالی از این موضوع وجود دارد به نام 804RVA .این شرکت فضای کاری اشتراکی را برای فری لنسر ها و استارتاپ ها برای تشویق به کار در فضای مشترک محیا می کند.به علاوه کلاس ها ، رویداد ها و شتاب دهنده هایی را هم برای آنها محیا می سازد.این نوع از فضاها به سرعت در سراسر شهرها در حال رشد است.

من کارآفرینان را به استفاده از این چنین محیط ها همواره تشویق می کنم.من ایمان دارم که همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها ابزاری مهمی برای رشد یک کسب و کار است.

 

 

منبع :انجمن بيتا نت