ما در اینجا سه مدل ژاکت را برای شما معرفی کرده و طرز پوشیدن آن به مدل های مختلف را به همراه تصاویر مربوطه برایتان توضیح داده ایم وگفته ایم که هر مدل ژاکت را با چه لباسی نباید بپوشید.

۱ – ژاکت ساده و سایز بدن
اولین و رایج ترین مدل همین است که در تصویر زیر آن رامی بینید که جلو باز و یقه ی ساده ای دارد و اندازه ی آن هم دقیقا با سایزهر کس یکی است و بزرگ و یا تنگ تر نمی باشد.

mo12751
نپوشیدن این ژاکت با شلوار
نباید این ژاکت بسیار معمولی و ساده را با یک شلوار اسپرت و بر روی یک بلوز پوشید چرا که اصلا زیبایی نداشته و این مدل ژاکت و این مدل لباس پوشیدن به هیچ وجه مناسب نمی باشد.

mo12751
پوشیدن آن با دامن
برای این مدل پوشیدن مهمترین نکته آن است که دور کمر را حتما یک کمربند زیبا ببندیم. حال اگر پیراهن می پوشیم و یا اینکه بلوز با دامن می پوشیم، به هر حال در هر دو صورت باید یک کمربند زیبا و ظریف دور کمر ببندیم .

mo12751
۲ –  ژاکت سایز بزرگ
پوشیدن یک ژاکت که بزرگ تر از سایز بدن باشد شاید در ابتدا به نظر مناسب نرسد ،اما با مدل هایی که در زیر برایتان گفته ایم می توانید آن را به زیبایی به تن کنید.

mo12751
پوشیدن آن با دامن
می توانید جلوی آن را یک تک دکمه بدوزید و آن را ببندید و بعد هم آن را با یک دامن تنگ بپوشید.مطمئن باشید در نهایت مدل زیبایی از کار در خواهد آمد.

mo12751
پوشیدن آن با دامن
می توانید جلوی آن را یک تک دکمه بدوزید و آن را ببندید و بعد هم آن را با یک دامن تنگ بپوشید .مطمئن باشید در نهایت مدل زیبایی از کار در خواهد آمد.

mo12751

۳ – ژاکت کش باف پشمی بلند
این مدل ژاکت به دلیل اینکه بلند می باشد و گرمای بیشتری دارد مورد توجه بسیار از افراد بوده و خیلی ها این مدل ژاکت ها را می پسندند.

mo12751

نپوشیدن آن با دامن کوتاه
این مدل ژاکت به دلیل اینکه بلند می باشد ،زمانی که با یک دامن کوتاه پوشیده می شود ،اصلا زیبا نخواهد شد و باید گفت کاملا مسخره می شود و عجیب و غریب به نظر می رسد.

mo12751

پوشیدن آن با یک شلوار جین
پوشیدن این ژاکت با یک شلوار جین ساده و نسبتا چسبان بسیار مناسب می باشد.بهتر است زیر ژاکت یک بلوز کاملا اسپرت پوشیده شود و جلوی آن باز باشد .
mo12751