زمانی که بیمار از ویزیت پزشک متخصص در منزل و خدمات پزشکی در منزل استفاده می کند می‌تواند خدمات بسیار متنوعی را دریافت نمایند که از رایج ترین این خدمات می توان به انجام فیزیوتراپی در منزل، تزریق سرم در منزل، مشاوره تغذیه و بهداشتی و… اشاره نمود.

چه خدماتی توسط پزشک در منزل برای بیمار انجام می شود؟
چه خدماتی توسط پزشک در منزل برای بیمار انجام می شود؟

مراقبت از سالمند در منزل: یکی از شرایطی که بسیار حائز اهمیت است ویزیت منظم و دوره ای سالمندان می باشد. برخی از خانواده ها به دلیل مشغله های فراوان و دغدغه هایی که دارند ممکن است این موارد را فراموش کنند و به همین جهت به سراغ استفاده و مراقبت از سالمند در منزل به واسطه پرستاران حرفه ایی می روند که مزیت های بیشماری دارد.

با ویزیت پزشک در منزل شرایط عمومی سالمند بررسی می شود و برای سالمندانی که دچار بیماری‌های مزمن همانند آلزایمر هستند قطعاً مراجعه منظم و دوره ای به مراکز درمانی دشوار خواهد بود اما با ویزیت پزشک متخصص در منزل به راحتی می توان شرایط سالمند مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار بگیرد و هرگونه تغییرات روحی و جسمی آنها به خانواده اطلاع داده می شود.

به دلیل اینکه این افراد باید همیشه به صورت منظم تحت مراقبت قرار بگیرند بهتر است که مراقبت از سالمند در منزل به واسطه پرستارانی انجام شود که سطح اطلاعات بالایی دارند و آموزش دیده و حرفه‌ای بوده اند. برخی از سالمندان به دلیل افزایش سن با عدم تعادل های حرکتی روبرو می شوند که انجام فیزیوتراپی در منزل برای آنها تجویز می شود تا در محیط آرامش بخش خانه و بدور از شلوغی های ترافیک شهری بتوانند جلسات فیزیوتراپی را پشت سر بگذارند.

مراقبت از سالمند در منزل با آرین طب
مراقبت از سالمند در منزل با آرین طب

مراقبت از سالمند در منزل با آرین طب

اگر شما در منزل خود سالمند دارید که نمی توانید به صورت ۲۴ ساعته مراقبت‌های ویژه از آن را انجام بدهید کافیست که از مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب استفاده کنید. آرین طب خدمات بسیار متنوع نظیر گفتار درمانی، سونوگرافی در منزل، نوار قلب در منزل، رادیولوژی در منزل، پانسمان، فروش تجهیزات پزشکی، مشاوره روانشناسی، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از کودک در منزل، فیزیوتراپی در منزل، تزریق سرم در منزل، پرستاری در منزل، آزمایشگاه آنلاین، داروخانه آنلاین، اجاره تجهیزات پزشکی، ویزیت پزشک متخصص در منزل، پزشک عمومی، خدمات پرستاری، تست پی سی آر، آزمایش آنتی بادی و… را با بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید.

خدمات پزشکی در منزل برای کودکان

به دلیل شرایط حساس کودکان باید حتماً ویزیت آن ها و درمانشان توسط فردی متخصص انجام شود که با روحیات و اخلاق کودکان هم آشنایی کامل داشته است. متخصصانی که در مجموعه آرین طب فعالیت می‌کنند به دلیل تجربه بالای کاری خود و مهارت شان می توانند به راحتی با کودکان ارتباط برقرار کنند و حتی کودکانی که مقاومت زیادی در مقابل ویزیت و درمان نشان میدهند را نیز متقاعد کنند تا پروسه درمان آن ها به اتمام برسد. پزشکان، متخصصان و پرستاران فعال در آرین طب با آگاهی از اخبار و مقالات پزشکی بروز همواره بهترین روشهای درمان و مراقبتی را برای بیماران خود در نظر می گیرند.

ویزیت بانوان و آقایان: ویزیت پزشک متخصص در منزل میتواند برای بانوان و آقایان انجام شود؛ به صورت کلی بانوان و آقایان هم باید مرتب تحت نظر پزشک باشند و از سلامتشان غافل نشوند‌. لازم است تمام گروه های سنی از سلامت جسمی شان اطمینان حاصل کنند.

زمانی که ویزیت پزشک متخصص در منزل انجام میشوند شامل تمام معاینات لازم میشود اگر نیاز به تزریق سرم در منزل یا هرگونه آزمایش و تستی وجود داشته باشند برای بیمار تجویز می شود.

خدمات پزشکی در منزل که توسط مجموعه معتبر آرین طب انجام می شود بسیار متنوع بوده و در بالاترین سطح کیفیت و با قیمت های منصفانه ارائه می شوند.