مهاجرت به انگلستان امروزه فکر بسیاری را به خود مشغول کرده، اما چه روشی را برای مهاجرت می توان انتخاب کرد؟ مهاجرت به کشورهای مختلف، روش های متفاوتی را نیز خواهد داشت. اما از طرطق چه روش هایی می توان راحت تر به نتیجه رسید؟ با اینکه کار روشی مناسب برای مهاجرت به اغلب کشور ها است اما ویزای تحصیلی را می توان مناسب ترین راه برای مهاجرت در نظر گرفت. اغلب کشور های جهان دانشگاه های مختلفی را در دل خود جای داده اند و با اخذ ویزای تحصیلی آن می توانید طول دوره تحصیل خود را در کشور هدف زندگی کنید. انگلستان و کانادا از جمله مطرح ترین کشورهای جهان از نظر تحصیلی شناخته می شوند. تحصیل در این کشورها به دلیل استادان و دانشگاه های مطرح، نقطه پروازی برای هر دانشجو خواهد بود. از این رو نباید این فرصت را از دست بدهید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

نکات مهم در مهاجرت تحصیلی چیست؟
نکات مهم در مهاجرت تحصیلی چیست؟

مهاجرت به کانادا

کانادا از جنبه های مختلفی برای مهاجران چراغ سبز نشان می دهد. اما آیا همگان شانس مهاجرت به این کشور را دارند؟ کانادا به عنوان یکی از کشورهای مرفه جهان شناخته می شود و نمی توان مهاجرت به این کشور را ساده در نظر گرفت. برای مهاجرت به کانادا نیز روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت. ویزای کار و تحصیل در کانادا به عنوان دو ویزای پردرخواست مهاجرتی به شمار می روند. پس از اخذ این ویزاها می توانید به فکر اقدامات مهاجرت خود به کشور کانادا باشید. کانادا برنامه های متنوعی نظیر: اسکیل ورکر، اسکیل ترید، جاب آفر، خود اشتغالی و…را برای مهاجران در نظر گرفته است. از این رو قبل از هرگونه اقدامی باید با روش های مهاجرتی کانادا به خوبی آشنا شوید تا بهترین مورد را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

مهاجرت به انگلستان

انگلستان به عنوان یکی از کشورهای بریتانیا مقصد بسیاری از هموطنان ایرانی می باشد. این کشور به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری متنوع تاریخی و تفریحی، مورد توجه بسیاری از گردشگران نیز قرار گرفته است. از این رو شاهد برگزاری تورهای گردشگری متعددی به مقصد انگلستان هستیم. برای شناخت بهتر این کشور بهتر است که سفری تفریحی به انگلستان داشته باشید و سپس برنامه مهاجرتی خود را برنامه ریزی نمایید. روش های مختلفی برای مهاجرت به انگلیس پیش روی خود خواهید داشت. از جمله مهمترین روش های مهاجرت به انگلستان می توان به: سرمایه گذاری، کار، تحصیل، ازدواج، تولد و… اشاره کرد. هریک از روش های مهاجرتی را که انتخاب کرده باشید باید مدارک منحصر به فرد آن را ارائه نمایید. توجه داشته باشید که مهاجرت تحصیلی به انگلستان به دلیل دانشگاه های مطرح این کشور به عنوان محبوب ترین روش مهاجرتی این کشور شناخته می شود.

تحصیل در کانادا
تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

چنانچه به دنبال بهترین روش برای مهاجرت هستید تحصیل در کانادا را انتخاب کنید. مطمئنا تحصیل در دانشگاه های کانادا علاوه بر اینکه سطح علمی شما را بالاتر خواهد برد، می تواند بهترین شرایط را برای تحصیل مهیا کند. مردمان خونگرم و مهمان دوست کانادا، خود به عنوان یکی از بهترین مزایای تحصیل در این کشور به شمار می روند. کانادا امکان مهاجرت از ویزای کاری را نیز مهیا نموده است اما مهاجرت تحصیلی به دلیل شرایط بهتری که دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. هم اکنون که بیماری کرونا رفته رفته روند نزولی خود را طی می کند، روند بررسی پرونده متقاضیان تسریع یافته و نباید نگران درخواست خود باشید. کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان است و از این رو نباید نگران هیچگونه اتفاقی در آن باشید. توجه داشته باشید که جهت اقدام برای مهاجرت تحصیلی کانادا نیز باید پذیرش دانشگاه های کانادا را دریافت کنید.

تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان روی دیگری از زندگی را به شما نشان خواهد داد. چرا که هم شرایط زندگی در این کشور در بالاترین سطح کیفی قرار داشته و هم می توانید از بهترین استادان، جهت پیشرفت سطح علم و دانش خود استفاده کنید. دانشگاه های انگلستان از جمله بهترین های جهان بوده و از سطح کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فرد تحصیلی در انگلستان، همواره دانشجویان بسیاری از جای جای نقاط جهان به فکر مهاجرت تحصیلی به انگلستان هستند. ایرانیان نیز امکان اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را خواهند داشت. اما جهت مهاجرت از این طریق، باید حتما پذیرش دانشگاه ها یا مدارس این کشور را داشته باشید. به عبارتی، یکی از مراکز آموزشی انگلستان، باید برای شما دعوتنامه ای ارسال کنند تا با ارائه آن بتوانید ویزای تحصیلی انگلستان را دریافت نمایید.

هزینه درخواست مهاجرت تحصیلی

بسیاری از متقاضیان تحصیل در کشورهای خارجی، تصور می کنند که هزینه های مهاجرت بسیار بالا است. عوامل مختلفی بر میزان هزینه های مهاجرت تاثیر می گذارند و از این رو نمی توان رقم دقیقی برای هزینه های مهاجرت تحصیلی به انگلستان و کانادا ذکر نمود. یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر هزینه های مهاجرتی را می توان به نوع روش درخواست شما نسبت داد. مراکز مختلفی در زمینه امورات مهاجرتی فعالیت می کنند اما هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. از این رو قبل از اقدام، باید با سابقه وکیل مهاجرتی خود به خوبی آشنا شده و سپس انجام امورات مهاجرتی خود را به وی محول کنید. شرکت ما بهترین خدمات را با نازلترین میزان هزینه ها در اختیار مشتریان خود قرار داده و از این رو توانسته محبوبیت زیادی نیز در میان مردم کسب نماید.

دانشگاه های کانادا و انگلستان
دانشگاه های کانادا و انگلستان

دانشگاه های کانادا و انگلستان

به نظر شما چه دلیلی باعث شده که تحصیل در دانشگاه های انگلستان و کانادا، برای دانشجویان به یک آرزو تبدیل شود؟ رتبه علمی مناسب، مدرک معتبر، استادان مجرب و… دست به دست هم داده اند تا تحصیل در دانشگاه های کانادا و انگلستان را جالب تر کنند. توصیه میکنیم که قبل از اقدام، با دانشگاه های مختلف کشور مورد نظر خود به خوبی آشنا شده و لیست رشته های ارائه شده در هریک را مورد بررسی قرار دهید. پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر، می توانید درخواست خود را به ثبت برسانید. در صورتی که خودتان امورات مهاجرتی خود را مدیریت کنید در میزان هزینه ها صرفه جویی خواهد شد اما آیا می توانید از پس این کار برآیید؟ ثبت درخواست مهاجرت و پیگیری مراحل مختلف آن مستلزم داشتن اطلاعات بسیاری است.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/