گروه رنوس، یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی است. گروه ما در زمینه تجهیز هتل، مراکز اقامتی، مراکز پزشکی و خوابگاه‌ها  فعالیت می‌کند. دیگر دغدغه تامین کالای خواب، ملزومات، حوله، مبلمان، موکت و … را برای مراکز اقامتی خود نداشته باشید. گروه رنوس در خدمتگذاری به شما همیشه حاضر هستند.

معرفی تجهیزات هتلی رنوس
معرفی تجهیزات هتلی رنوس

کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار می‌رود. ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌ها به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند.

برای خرید لوازم هتلی از رنوس فقط کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید یا از طریق وب سایت رنوس از خدمات و محصولات آن‌ها مطلع شوید.

لبخند بزن و  میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که برروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب و خریداری شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای  یک هتلدار توقع دارد محصول به  نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد. همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد. همچنین برای افزایش طول عمر تشک هتل خود باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم. در هنگام خرید تشک هتلی باید به یک سری نکات توجه نمود. این نکات عبارتند از:

  1. تشک هتلی باید با کیفیت و با دوام باشد.
  2. تشک هتلی باید به گونه ای باشد که  برای هر فردی با هر وزنی متناسب باشد.
  3. این که چه فنری در تخت بکاررفته و از چه موادی برای آن استفاده شده است تا بتواند وزن شما را تحمل کند، باید بررسی شود.
  4. این که تشک هتلی تا چه حد از استقامت و استحکام برخوردار است نیز در انتخاب بهترین تشک به شما کمک می‌کند.
  5. در هنگام خرید حتما باید نوع دوخت، نحوه ی بسته بندی، گارانتی و مراحل آماده سازی آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر تشک انتخابی شما هر یک از این ویژگی‌ها را نداشته باشد، نمی‌تواند به عنوان تشک هتلی مناسب انتخاب شود.
  6. برای خرید تشک هتلی باید به این نکته دقت کرد که ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد. بنابراین تشک‌هایی که دارای روکش‌های لطیف هستند را خریداری کنید.
  7. عمر مفید تشک‌ها بین 7 تا 10 سال است. بنابراین باید حداکثر تشک هر 10 سال یک بار تعویض شود.
  8. همچنین در انتخاب بهترین تشک هتلی درنظر داشتن ارتفاع مناسب آن بسیار مهم است. معمولا ارتفاع تشک از روی زمین نباید کمتر از 25 سانتی متر باشد.
  9. قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. دقت داشته باشید که تشک ارزان نیز خریداری نکنید زیرا ارزان بودن آن دلیل بر خوب بودن کیفیت آن نیست.
تشک هتلی
تشک هتلی

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. از جمله مزایای حوله سفید هتلی مرغوب شامل موارد زیر می‌شود:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.
حوله هتلی
حوله هتلی

شامپو هتلی

خریدار عمده انواع شامپو هتلی سعی می کند تا حجم زیاد از این شامپوها و سایر محصولات بهداشتی مناسب برای هتل ها را خریداری نماید تا در درجه اول بتواند قیمت خیلی مناسبی برای خود محاسبه کند و همچنین تا مدت طولانی محصولات بهداشتی مورد نیاز هتل را تامین نماید. بدیهی است که مصرف شامپو هتلی در هتل ها فوق العاده زیاد است و در هر اتاق و به ازای هر تعداد مسافرین هتل باید شامپو هتلی ایرانی نیز در داخل اتاق ها قرار داشته باشد و به این ترتیب اگر حجم کمی از آن ها خریداری شود، به سرعت به اتمام رسیده و دوباره باید برای تهیه این شامپو ها، افراد خریدار روانه بازار شوند. انواع شامپو هتلی شامل:

  • شامپو بدن
  • شامپو سر

از برندهای معتبر در بسته بندی های مختلف و با تنوع بالا جهت یکبار استفاده اقامتگاه یا هتل را برای شما تامین خواهیم کرد. برای خرید آسان و آسوده با ما تماس بگیرید تا تجربه‌های موفق دیگران را در قالب مشاوره خرید در اختیار شما قرار دهیم.

همیشه انواع شامپو هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می‌توانیم به شما تحویل دهیم. همینطور امکان سفارشی سازی آن مثل چاپ لوگو یا هر تغییر دیگری را مثل رنگ، بسته بندی و رایحه اختصاصی نیز داریم. می‌توانیم بدون دغدغه برای شما اقلام مورد نیاز و ملزومات هتل یا اقامتگاه شما را در گروه تجهیزات هتلی رنوس تامین کنیم.