خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین اقداماتی است که هر کسی مجبور است در ابتدای فعالیتش در اینستاگرام انجام دهد. با خرید فالوور می توانید در مدت زمان کوتاهی اعتبار بالایی را در اینستاگرام کسب کنید. اگر قصد شروع فعالیت جدی در اینستاگرام را دارید باید فکری به حال افزایش فالوورهای پیج تان کنید وگرنه نمی توانید به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را بشناسید!
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را بشناسید!

اما دغدغه اصلی صاحبین کسب و کارهای اینستاگرام و کسانی که قصد خرید فالوور را دارند این است که از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ از کجا فالوور بخریم که مطمئن باشد؟ فالوور خوب و واقعی با قیمت ارزان را از کجا بخریم؟ خب سایت های زیادی در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند اما نمی توانید به همه این سایت ها اعتماد کنید. واقعیت این است زمانی که تعداد سایت ها در یک حوزه زیاد می شود انتخاب برای مشتریان سخت می شود.

به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد خرید فالوور دارید و نمی دانید از کدام سایت فالوور خرید بهتر است پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین سایت خرید فالوور را به شما معرفی کنیم.

چرا باید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنیم؟

در یک کلام تعداد فالوورهای پیج تان هستند که در اینستاگرام حرف اول را می زنند. فرض کنید پیجی دارید که تعداد فالوورهایش 100 کا است و پیج دیگری هم دارید تعداد فالوورهایش 1000 نفر است. موضوعش هم مشابه است. به نظر شما مردم با دیدن این دو پیج کدام را فالو می کنند؟ به کدام پیج اعتماد می کنند؟ مسلما پیجی که 100 هزار فالوور دارد اعتماد بیشتری را جلب می کند.

ما هدف مان از فعالیت تجاری در اینستاگرام کسب درآمد بیشتر است. تا زمانی که تعداد فالوورهای قابل قبولی نداشته باشیم نمی توانیم به درآمدهای بالا برسیم چون اصلا مردم به ما اعتماد نمی کنند و از محصولات و خدمات مان خریداری نمی کنند. به همین دلیل تنها راه سریع برای بالا بردن فالوورهای پیج مان خرید فالوور اینستاگرام است.

چطور یک سایت مطمئن را برای خرید فالوور انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سایت مطمئن برای خرید فالوور باید یک سری از معیارها را مد نظر داشته باشید. مثلا اینکه سایت مورد نظر چه مدت مشغول فعالیت است و چقدر اعتبار دارد. مشتریان فعلی اش راضی هستند یا ناراضی؟ چه سرویس های مرتبطی را ارائه می کند. قیمت سرویس های ارائه شده اش چقدر است؟ پشتیبانی خوبی دارد یا خیر؟ مجوزهای لازم کسب و کارهای اینترنتی را دارد یا خیر؟ شرکت هستند یا صرفا یک سایت بی نام و نشان! آدرس فیزیکی درون سایت درج شده است یا خیر؟

اگر تمام این موارد را موقع انتخاب سایت خرید فالوور مورد بررسی قرار دهید به ارزش و اعتبار سایت مورد نظر پی خواهید برد. متاسفانه خیلی از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند قابل اعتماد نیستند چون فقط با یکسری از روش های غیر قانونی در گوگل رتبه خوبی کسب کرده اند تا سود خوبی از این بازار ببرند. در کل سرویس هایی که ارائه می کنند خوب نیست و در بسیاری از مواقع از بقیه سایت ها هم گران تر هستند.

حواستان به این قضیه هم باشد که کیفیت فالوورهای ارسالی پایین نباشد. خیلی از سایت های خرید فالوور اینستاگرام فالوورهای فیک و اکثرا خارجی را برای خریداران ارسال می کنند که اتفاقا قیمت خیلی پایینی هم دارند. انتخاب این سایت ها یک اشتباه بزرگ در خرید فالوور محسوب می شود و جز ضرر هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران کدام است؟

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران کدام است؟
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران کدام است؟

 

همانطور که می دانید تعداد سایت هایی که فالوور اینستاگرام می فروشند زیاد است و روز به روز در حال افزایش است. متاسفانه به خیلی از این سایت ها نمی توان اعتماد کرد چون اصلا مورد تایید نیستند و صرفا توسط افرادی که هیچ اطلاعاتی در این حوزه ندارند راه اندازی شده است.

اما بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران سایت همیار وب است که اعتبار بالایی دارد و چندین سال است که در این حوزه فعالیت می کند. سایت همیار وب در حوزه آموزش اینستاگرام و ارائه خدمات اینستاگرام سال هاست که فعالیت می کند. این سایت علاوه بر فروش فالوور سرویس هایی نظیر خرید اکسپلور اینستاگرام، خرید لایک و کامنت اینستاگرام، خرید ریچ، ایمپرشن، پروفایل ویزیت هم ارائه می کند.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام ایرانی با کیفیت عالی از سایت همیار وب کافی است وارد آدرس https://hamyareweb.co/buy-instagram-follower/ شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

جمع بندی و حرف آخر

اگر دنبال موفقیت یک شبه در اینستاگرام هستید اولین قدمی که باید بردارید خرید فالوور اینستاگرام است. چون تا زمانی که تعداد فالوورهای پیج تان را به میزان قابل توجهی بالا نبرید به موفقیت نخواهید رسید! بعد از آن باید به فکر جذب فالوور واقعی و فعال باشید چون زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید فالوورهای فیک برای پیج شما زده می شوند و این به تنهایی هیچ فایده ای ندارد!

خرید فالوور صرفا به شما کمک می کند تا عدد فالوورهای پیج تان را بالا ببرید وگرنه به تنهایی باعث موفقیت شما در اینستاگرام نمی شود! بهترین سایت هم برای خرید فالوور در همین مقاله به شما معرفی کردیم. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی در مورد خرید فالوور اینستاگرام دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ بدهند.