تاسیسات لطفی یکی از مراکز فروش و نصب تاسیسات موتورخانه در کرج است که علاوه بر فروش، نصب، راه اندازی و سرویس این تجهیزات را به لطف همکاری با نیروهای ماهر و متخصص در این زمینه انجام می دهد.
تکنسین های این مرکز با تخصص و دانشی که دارند طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می دهند.
موتورخانه استخر عنصر کلیدی برای ساخت استخر است. برای یک فرد تازه کار ، طراحی استخر ممکن است محدود به موارد واضح و بصری مانند ساختار استخر، افشانه های آب پاش، سرسره های آبی و غیره باشد. در حالی که این موارد مطمئنا مهم هستند ، اما ساختار اصلی و واقعی استخر شنا در موتورخانه استخر قرار دارد.
موتورخانه اتاقکی است که تجهیزات مکانیکی استخر مانند پمپ ها ، فیلترها ، سیستم گرمایش آب، سیستم تصفیه شیمیایی، سیستم های ضدعفونی کننده ثانویه و بسیاری موارد دیگر را در خود جای می دهد که برای عملکرد استخر حیاتی هستند.

برای ساخت استخر چه مراحلی باید طی شود؟

ابتدا لازم است با توجه به اندازه استخر نقشه های دو بعدی و سه بعدی برای این کار تهیه شود سپس باید مکانی که قرار است استخر در آن ساخته شود و همچنین مکانی به عنوان موتور خانه برای قرار دادن تجهیزات در نظر گرفته شود.
یکی از مراحل مهم برای ساخت استخر شنا آزمایش نمودن خاک برای اطمینان از استقامت آن برای ساخت استخر می باشد.
گام بعدی برای ساخت استخر محاسبه تاسیسات مورد نظر بوده و سپس باید با توجه به شرایط آب و هوایی مکانی که قرار است استخر در آن نصب شود و خاک موجود در این مکان، جنس و سایز لوله ها و اتصالات در نظر گرفته شود.
مرحله بعدی برای ساخت استخر تعیین مکان دقیق جای کلیه فیلترهای استخر یا جکوزی است . سپس باید سایز میلگرد ها برای ساخت استخر که از درجه و استقامت کافی برخوردار باشند در نظر گرفته شود.
برای نصب تاسیسات استخر که شامل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی هستند در صورتی که استخر به صورت روباز باشد باید استاندارد های مناسب که مانع از یخ زدگی آب شده و دارای عمق مناسبی هستند با توجه به شرایط جوی و محیطی در نظر گرفته شود و همچنین عایق کاری مناسب از نظر برودتی و حرارتی انجام شود.
قدم بعدی در ساخت استخر آرماتوربندی با توجه به محاسبات انجام شده ، قالب بندی و بتن ریزی است.
پس از عایق کاری لازم است آب بندی استخر به مدت ۴۸ ساعت انجام شود تا آب بندی تست شده و پس از اطمینان از آن سرامیک کاری کف استخر انجام گیرد.
سپس لازم است سیستم استخر و تجهیزات دیگر نصب شده و پروژکتور های داخلی نصب کردند.
یکی از مراحل مهم دیگر در ساخت استخر کابل کشی برای انجام تاسیسات الکترونیکی در داخل تصفیه خانه می باشد.
در انتها سنسورهای حرارتی استخر نصب شده مراحل ساخت و نصب تجهیزات استخر کامل می شود.

تاسیسات لطفی مرکز فروش و نصب تجهیزات استخر در کرج
تاسیسات لطفی مرکز فروش و نصب تجهیزات استخر در کرج

اجزای موتورخانه استخر شامل چیست؟

– دیگ بخار
دیگ بخار به‌عنوان مدار گرمایش در نظر گرفته شده و شامل دیگ هایی از جنس چدن یا فولاد است . این سیستم همچنین دارای مشعل، مبدل حرارتی پوسته و لوله نیز هستند.
– فیلتر شنی استخر
از فیلتر شنی استخر برای تصفیه و فیلتر کردن آب استفاده می شود.
– پمپ
یکی از مهم ترین تجهیزات استخر، پمپ است، زیرا بدون انتقال آب از طریق سایر قسمت های سیستم، همه چیز به سرعت شروع به از هم پاشیدن می کند. بنابراین ، تجهیزات پمپاژ برای کل سیستم تصفیه و بهداشت اهمیت زیادی دارد.
– دیگ آبگرم
یکی از اجزای مهم در موتورخانه استخر، دیگ آب گرم استخر است که برای گرم کردن آب استخر استفاده شده و به عنوان مولد اصلی گرمایش آب استخر در نظر گرفته می شود.
از دیگر اجزای موتورخانه استخر می ‌توان به لوله و اتصالات، مبدل های حرارتی، سختی گیر، فیلتر  یو وی ، فیلتر ازون استخر و مبدل کویل دار اشاره نمود.

تاسیسات لطفی مرکز فروش نصب و راه اندازی موتورخانه استخر

برای نصب و راه‌اندازی تجهیزات موتورخانه استخر تکنسین های تاسیسات لطفی کار خود را با مطالعه فضا شروع نموده سپس طراحی، ساخت و ساز و در نهایت نصب و را انجام می دهند.
خدمات تکنسین های این مرکز به نظافت و نگهداری استخر و همچنین ارتقای احتمالی آن برای برآورده کردن انتظارات شما گسترش می یابد.
برای برپایی و راه اندازی استخر خود در هر کجای استان البرز و تهران  که باشید می توانید از تکنسین های با تجربه و ماهر تاسیسات لطفی کمک گرفته تا استخر شما علاوه بر طراحی مناسب دارای تجهیزات خوبی نیز باشد.
ساخت استخر در تهران  و کرج ، فروش تجهیزات استخر در کرج با ارائه مشاوره و محصولات استاندارد و باکیفیت انجام می شود.
۰۹۱۲۵۶۴۱۲۲۴

www.tmilofti.ir