با توجه به اینکه پرده ها به طور طبیعی گرد و غبار و کثیفی ها را به مرور زمان جذب می کنند به همین دلیل نیاز به تمیز کردن یا شستشو برای رفع لکه و گرد و غبار دارند.
روش های مختلفی برای تمیز کردن و شستشوی پرده ها وجود دارد که یکی از ایمن ترین آنها سپردن پرده به خشکشویی  بوده و مزایای مختلفی برای خشکشویی پرده ها وجود دارد.
وجود پرده برای هر خانه یک ضرورت محسوب می شود ، زیرا نه تنها باعث زیبایی بخشی به فضای خانه می شود بلکه از ورود گرد و خاک و گرد و غبار  از بیرون به داخل خانه جلوگیری می کند و باعث می شود که مقدار مناسبی از نور خورشید وارد خانه شود . با این حال پرده ها اغلب نسبت به سایر منسوجات به شستشو و توجه کمتری نیاز دارند اما به این معنی نیست که باید مراقبت از آنها را به طور کامل نادیده گرفت .
خشکشویی آنلاین حباب یکی از مراکز معتبری است که به لطف تکنسین های حرفه ای و کاربلد خود آماده ارائه خدمات خشکشویی و پرده شویی در غرب تهران با روش های حرفه ای و نوین برای مشتریان خود می باشد.

مزایای خشکشویی پرده ها شامل چیست؟

تمیز کردن یا شستشوی پرده ها به دلیل بزرگ و حجیم بودن آنها یا دوخته شدن از پارچه های ظریف دشوار بوده و برای طیف وسیعی از مواد و پارچه ها محدودیت هایی برای شستشو با آب وجود دارد . بههمین دلیل ایده آل است که تمیز کردن پرده ها به خشکشویی سپرده شود . سپردن پرده ها به خشکشویی آنلاین حباب دارای مزایای مختلفی است که شامل موارد زیر می باشند:

4 مزیت خشکشویی پرده در خشکشویی آنلاین حباب
4 مزیت خشکشویی پرده در خشکشویی آنلاین حباب

 

1. باز کردن و آویزان کردن پرده توسط نیروهای خشکشویی حباب

یکی از عواملی که باعث می شود افراد برای هفته ها ،ماه ها و حتی سال ها نسبت به پرده های خود بی توجه بوده و شستشوی آنها را نادیده بگیرند باز کردن پرده ها و آویزان کردن دوباره آن ها پس از شستشو است که کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد ، خصوصاً اگر پرده بسیار حجیم و چند لایه باشد .
خشکشویی آنلاین حباب این کار را برای مشتریان خود راحت کرده و پس از ثبت سفارش مشتری مبنی بر خشکشویی پرده ، نیروهای خود را به منزل مشتری اعزام می کنند تا آنها پرده ها را باز کرده و به خشکشویی انتقال دهند.  پس از انتقال پرده ها به خشکشویی تحت روش های حرفه ای شسته یا خشکشویی می شوند سپس نیروهای این مرکز پرده های تمیز را دوباره به منزل مشتری منتقل نموده و آنها را وصل می کنند . با این کار استرس و کشمکش فیزیکی ناشی از پایین آوردن و وصل کردن مجدد پرده ها برای شما پیش نمی آید و به آسانی می توانید از پرده های تمیز خانه خود لذت ببرید.

2. تمیز کردن پرده ها به روش کاملاً حرفه ای

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد اکثر پارچه ها و مواد مورد استفاده در پرده بسیار حساس هستند و بیشتر آنها دارای برچسب “فقط خشکشویی” دارند ، زیرا آنها اغلب به دلیل مواد با کیفیت بالا که نور ماورای بنفش را جذب می کنند و به سبک خاصی آویزان می شوند دوخته می‌شوند ، بنابراین بسیار حساس هستند. درست است که ویدئو و مطالب زیادی برای نحوه خشکشویی پرده در خانه وجود دارد اما این کار واقعا چیزی نیست که بتوانید آن را در خانه انجام دهید بلکه باید این کار را به افراد حرفه‌ای بسپارید . نیروهای یک خشکشویی حرفه ای مواد ویژه ، تکنیک ها و تجهیزات تخصصی مورد نیاز برای تمیز کردن ایمن و مهمتر از همه طولانی تر کردن عمر پرده شما در آینده را می دانند ، به همین دلیل است که باید پرده خود را برای شستشو به خشکشویی بسپارید.

3. کمک به سلامتی افراد

آلرژن ها ، کپک ها ، گرده ها و موارد دیگر اغلب روی پارچه های نرم فرود می آیند . با توجه به اینکه پرده ها در نزدیک پنجره قرار دارند اولین نقطه تماس برای هر یک از آلرژن های فوق هستند که از پنجره وارد می شوند.
با گذشت زمان این آلرژن‌ها جمع شده و هنگامی که پنجره خود را برای ورود هوای تازه باز می کنید در خانه پخش می شوند، باد نیز به نوبه خود این مواد آلرژی زا را به دور خانه هدایت می کند و در نتیجه هنگام نفس کشیدن در خانه این مواد آلرژن زا وارد ریه های شما می شوند .
بنابراین سپردن پرده ها به خشکشویی یک سرمایه گذاری عاقلانه است که باید چند بار در سال آن را انجام دهید تا این مراکز آلرژن های بالقوه را به طور ایمن و حرفه‌ای از روی پرده ها تمیز کنند.

4. نو نشان دادن پرده ها

به عنوان یک قاعده کلی ، پرده ها باید بسته به اینکه در خانه یا محیط های تجاری استفاده می شوند هر شش ماه یکبار تمیز شوند . دفعاتی که پرده ها باید تمیز شوند به عوامل دیگری مانند اینکه آیا در معرض دود قرار دارند، نوع سیستم گرمایشی که برای محیط دارید و یا اینکه آیا پارچه های پرده توسط کودکان یا حیوانات خانگی لمس می شوند بستگی دارد.
سپردن پرده ها به خشکشویی و استفاده از روش های مختلف و حرفه ای که در این مراکز برای تمیز کردن پرده ها استفاده می شود باعث می شود تا پرده همیشه حالت درخشان و نو بودن خود را حفظ نموده و ظاهر کل اتاق را بهتر کند.
برای شستشوی انواع پرده ، خشکشویی پرده در شهرک غرب و حتی خشکشویی لباس عروس در تهران ، کافی است با خشکشویی آنلاین حباب تماس گرفته یا به وبسایت آن مراجعه کنید.
تلفن: 91092732 – 021
www.hobabb.com