امروزه، روش‌های بسیاری برای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی و همچنین بارداری وجود دارد که یکی از مقرون به صرفه‌ترین و البته کاربردی‌ترین این روش‌ها، استفاده از کاندوم است. تا چند سال پیش، بسیاری از مردم از آوردن نام کاندوم در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها احساس ناراحتی می‌کردند و آن را شرم‌آور می‌دانستند در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است. تصور کنید که بیماری واگیرداری شایع شده و برای جلوگیری از ابتلا به آن به داروخانه مراجعه می‌کنید و از پزشک درخواست داروی مناسب این کار را می‌کنید. در مورد بیماری‌های مقاربتی نیز این امر و درخواست کاندوم طبیعی است.

خرید انواع برند کاندوم از لوکس ایرانا
خرید انواع برند کاندوم از لوکس ایرانا

اما گاهی اوقات افراد از آوردن نام کاندوم در داروخانه‌های و فروشگاه‌ها خجالت می‌کشند و نمی‌توان آنها را در مورد این موضوع سرزنش کرد. خب در این مواقع چه کاری باید انجام داد و راه حل این مشکل چیست؟ خرید کاندوم به صورت آنلاین، راه‌حل این مشکل است و اگر از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام شود، می‌توانید اطمینان داشته باشید که برندهای معتبر و شناخته شده را نیز خریداری می‌کنید. یکی از این وب‌سایت‌های معتبر، فروشگاه اینترنتی لوکس ایرانا است که برندهای معتبر کاندوم در ایران را برای فروش دارد.

لوکس ایرانا

فروشگاه اینترنتی لوکس ایرانا، بزرگترین فروشگاه آنلاین در زمینه لوازم بهداشتی است که با تکیه بر تضمین اصل بودن کالا، توانسته است در زمینه جلب اعتماد مشتری در مورد کیفیت کالاها و همچنین خرید محصول اصل قدم بردارد. خرید از لوکس ایرانا این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین محصولات بهداشتی در زمینه بهداشت جنسی را از برترین برندهای حال حاضر بازار تهیه کنید و در مورد اصالت کالاها نیز اطمینان داشته باشید.

لوکس ایرانا مجموعه‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی را از برندهای باکیفیت ایرانی دارد و می‌توانید خرید کاملی برای مراقبت از پوست، بدن، مو و همچنین مراقبت از بهداشت جنسی خود داشته باشید. لوکس ایرانا تمام محصولات را به صورت رایگان برای خریداران ارسال می‌کند و این می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما شود. علاوه بر این امکان بازگشت کالا، ضمانت اصل بودن کالا و همچنین پشتیبانی 24 ساعته نیز، از امکانات خرید از لوکس ایرانا هستند.

خرید کاندوم از برندهای معتبر در لوکس ایرانا
خرید کاندوم از برندهای معتبر در لوکس ایرانا

خرید کاندوم از برندهای معتبر در لوکس ایرانا

بهداشت جنسی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که امروزه در روابط زناشویی بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است و در واقع تضمین کننده حفظ سلامت جسم و سلامت جنسی آنها می‌باشد. در واقع برای بهبود روابط زناشویی نیز، باید به بهداشت جنسی اهمیت دهید و آن را در اولویت خود قرار دهید.

در لوکس ایرانا این امکان برای خریداران کاندوم فراهم است که بتوانند انواع کاندوم را از برندهای خوب ایران خریداری کنند. با خرید کاندوم از لوکس ایرانا می‌توانید مطمئن باشید که کالا تاریخ مصرفش نگذشته و همچنین می‌توانید بابت کیفیت و نوع جنسی که دارند، کاملا مطمئن باشید. در ادامه دو تا از معتبرترین برندهای حال حاضر ایران که می‌توانید کاندوم‌های آنها را از لوکس ایرانا تهیه کنید را، معرفی می‌کنیم.

برند کدکس

برند کدکس یکی از شناخته شده‌ترین برندهای بازار است که تمام محصولات این برند خصوصا انواع کاندوم کدکس با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد ساخته می‌شود. این برند در تولید انواع کاندوم با کاربردهای مختلف، موفق عمل کرده و میزان فروش این برند نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است.

برند کاپوت

برند کاپوت از دیگر برندهای معتبر در وب‌سایت لوکس ایرانا است که محصولاتی از قبیل انواع کاندوم، اسپری و ژل‌های بهداشتی را تولید می‌کند. تنوع در محصولات کاپوت نیز بسیار زیاد است و کیفیت بالای آنها ناشی از بیش از 80 سال فعالیت این برند در بازار است.

انواع مدل‌های کاندوم

انواع مدل‌های کاندوم
انواع مدل‌های کاندوم

کاندوم انواع مختلف دارد که هر کدام برای یک منظور استفاده می‌شوند. تمام این مدل‌های کاندوم برای پیشگیری از بارداری ناخواسته و همچنین ابتلا به بیماری‌های مقاربتی هستند. اما ممکن است برخی از آنها کاربردی دیگر در افزایش میزان لذت جنسی داشته باشند. برخی از پراستفاده‌ترین مدل‌های کاندوم عبارت‌اند از:

  • کاندوم خاردار
  • کاندوم طعم دار
  • کاندوم تاخیری

خرید اینترنتی انواع کاندوم از سایت لوکس ایرانا

در لوکس ایرانا تنوع محصولات مراقبت جنسی رو بهداشتی را می‌توانید پیدا کنید. این محصولات از کاندوم گرفته تا پدهای بهداشتی، ژل‌ها و اسپری‌های مختلف می‌باشند که هر کدام کارایی و مورد استفاده مختلفی دارند. برای اینکه خرید خود را همین حالا شروع کنید، به وب‌سایت لوکس ایرانا مراجعه کنید و از مزایای خرید از لوکس ایرانا مانند ارسال رایگان، ضمانت اصل بودن کالا و امکان بازگشت کالا بهره ببرید.