یکی از روش های جدید آرایشی و زیبایی که زیر مجموعه تاتو بوده و باعث پر پشت تر به نظر رسیدن وزیباتر شدن ابروها با حالتی بسیار طبیعی تر از تاتو ابرو می شود ، هاشور ابرو نام دارد که در طی آن با استفاده از دستگاه مخصوص خطوط ظریفی همانند موهای ابرو لابلای ابرو و تاج ابرو کشیده می شود و باعث پر تر به نظر رسیدن آن می گردد. استفاده از این روش در بین افرادی که از ابروهای کم پشت و بدون حالت برخوردار هستند بسیار شایع بوده و تمایل به انجام هاشور ابرو نسبت به تاتو در بین افراد بسیار بیشتر شده است.
دوره آموزش هاشور ابرو در کرج در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس برگزار شده و هنرجویان می توانند در صورت شرکت در این دوره اصول انجام هاشور ابرو توسط مواد و دستگاه هاشور ابرو را فراگیرند . مربیان مجرب آموزشگاه ماهدیس در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش روش های مختلف هاشور ابرو و اصول انجام این روش ها، هنرجویان را با جزئیات و نکات ظریفی که باعث زیباتر به نظر رسیدن ابروها می شود نیز آشنا می کنند.

دوره آموزش هاشور ابرو در آموزشگاه ماهدیس
دوره آموزش هاشور ابرو در آموزشگاه ماهدیس

روش های مختلف هاشور ابرو شامل چیست؟

هاشور ابرو را می توان توسط سه روش مختلف انجام داد که شامل موارد زیر می باشند:

1. روش میکروپیگمنتیشن کردن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو، روشی است که شامل تزریق رنگدانه با سوزن های ظریف زیر لایه پوست است که ظاهری همانند موهای واقعی ابرو ایجاد می کند . این روش آرایشی یک روش نیمه دائم بوده و استفاده از آن در کشورهای آسیایی از جمله ایران گسترده تر است.

2. میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ، روشی است که برای پر کردن نواحی خالی ابرو استفاده شده و در طی آن از ابزارهای مختلف و مقدار کمتری رنگدانه نسبت به تاتو استفاده می شود . این روش یک روش نیمه دائمی بوده و ممکن است تا سه سال دوام بیاورد. فرایند میکروبلدینگ شامل استفاده از یک ابزار میکرو تیغه دستی با سوزن است.

3. فیبروز ابرو

فیبروز ابرو نیز یک روش نیمه دائمی برای ترسیم ابرو توسط ابزارهای مخصوص است.

مزایای هاشور زدن ابرو شامل چیست؟

صرفه جویی در زمان

یکی از سخت ترین و زمان بر ترین کارهایی که در طی فرایند آرایش کردن صورت باید انجام شود مداد کشیدن ابروها برای پرتر بنظر رسیدن آنها و قرینه در آوردن دو ابرو با یکدیگر است . اما در صورتی که از روش نیمه دائمی هاشور ابرو استفاده کنید شما ابروهای برای مدت زمان طولانی پر تر و پرپشت تر به نظر رسیده و نیازی به صرف وقت برای قرینه کردن آنها با یکدیگر نخواهید داشت.

حالت دادن به ابروها به فرم دلخواه

یکی از مزایای هاشور ابرو این است که می‌ توانید توسط آن حالت ابروی خود را تغییر داده و شکل آنها را به حالتی متناسب با فرم صورتتان اصلاح کنید و باعث زیبایی بیشتر چشمان خود شوید. در نتیجه ممکن است بتوانید با هاشور زدن ابرو باعث درشت تر به نظر رسیدن چشم های خود نیز شوید.

یک روش آرایشی مناسب برای بیماران

هاشور ابرو می تواند برای بسیاری از بیماران از جمله بیماران سرطانی که در طی شیمی درمانی موهای خود را از دست داده‌اند یا بیمارانی که به نوعی طاسی مبتلا هستند ، استفاده شود و باعث ایجاد ظاهر زیبا در ابروهای آنها شود.

هنرجویان در دوره آموزش هاشور ابرو در آموزشگاه ماهدیس چه مواردی را یاد می ‌گیرند؟

در این دوره آموزشی هنرجویان یاد می گیرند که چگونه با توجه به فرم صورت مشتری، هاشور ابرو را انجام دهند تا حالتی طبیعی تر به چهره او ببخشند . در این دوره آموزشی علاوه بر روش های مختلف هاشور ابرو، هنرجویان با انواع مدل های هاشور ابرو مانند هاشور دوبعدی یا خطی ، هاشور سه بعدی، هاشور ابروی نچرال، هاشور ابرو هایلایت هاشور ابرو کرکی و هاشور ابرو مویی آشنا می شوند سپس هنرجویان زیر نظر مربیان موارد یاد گرفته را بر روی صورت بارها تمرین می کنند و ایرادات آنها توسط مربیان گرفته می شود تا در این امر مهارت و تسلط کافی را پیدا کنند.
در پایان دوره علاوه بر مدرک آموزشگاه ، در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه فنی و حرفه ای برای آنان صادر شده و هنرجویان می توانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای و کسب مدرک از این سازمان بصورت مستقل وارد بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره هاشور ابرو شامل چیست؟

ابزار و وسایلی که در این دوره آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند شامل کارتریج ، رنگ  ابرو تمرینی، موچین، قلمو برای کشیدن خط چشم مویی، گوش پاک کن، کیت تاتو بدن که متشکل از ۲ دستگاه تاتو برای سایه زدن و خط کشیدن است، پدال پایی، استرلیزه کننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن با اندازه های مختلف، شابلون کاغذ پوستی، رنگ جوهر تاتو و غیره می باشد.

علاقمندان می توانند دوره آموزش هاشور ابرو در کرج را در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج گذرانده و پس از موفقیت ، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنند.
علاوه بر آموزش هاشور ، آموزشگاه ماهدیس مرکز تخصصی رنگ و مش در کرج نیز می باشد و خدمات مختلف زیبایی را ارائه می دهد.
برای کسب اطلاعات قیمت و شرایط دوره ها ، با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید .
09128632325
www.mahdisbeauty.ir