لیزر کیوسوئیچ پیکوشور نسل جدیدی از دستگاه­های لیزر برای حذف خالکوبی های ناخواسته معرفی شد. دلیل محبوبیت و استقبال گسترده پزشکان و بیماران از این دستگاه استفاده از جدیدترین تکنولوژی لیزر کیوسوئیچ می باشد. بنابراین می توان گفت که در حال حاضر پیشرفته ترین دستگاه برای پاک کردن تاتو با لیزر است. در ادامه تمامی امکانات و جزئیات آن بررسی شده است.

لیزر کیوسوئیچ پیکوشور: انتخابی شگفت انگیز برای هر کلینک زیبائی
لیزر کیوسوئیچ پیکوشور: انتخابی شگفت انگیز برای هر کلینک زیبائی

مزایای لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

لیزر پیکوشور 75 درصد شانس بیشتری برای از بین بردن رنگدانه‌های ناخواسته نسبت به سایر فناوری‌ها در یک جلسه درمانی به ما می‌دهد و پیکوشور پیشرفته و بهبود یافته به تکنسین‌ها این امکان را می‌دهد تا با احتیاط از لیزر برای تنظیم انرژی خروجی فشار استفاده کنند، این فرآیند با یک پالس کوچک‌تر به پایان می‌رسد. عرض که باعث بهبود و افزایش سرعت خرد شدن جوهر در داخل لایه درم می شود. این امکان لیزرهای پیکوشور بسیار بهتر از استاندارد سایر لیزرها است. در دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا استفاده شده است. بنابراین استفاده از آن با مزایای قابل توجهی همراه خواهد بود. برخی از مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • وجود یکنواختی کامل در پرتو لیزر ساطع شده از آن به بیمار این امکان را می داد تا یک جلسه درمانی بسیار ایمن را تجربه کند.
  • دارای پالس های لیزر کوتاه اما پرانرژی است. در نتیجه این قابلیت را دارد که رنگدانه های تاتو را به طور کامل از بین ببرد.
  • مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای آب
  • در از بین بردن رنگدانه های زیر پوست و روی پوست کارایی زیادی نشان می دهد.
  • کمترین درد و عوارض جانبی را با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تجربه کنید.
  • از نظر ظاهری و کارایی طراحی منحصر به فردی داشته باشد.

تکنولوژی دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور

مکانیسم اصلی دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور کم و بیش شبیه به مکانیسم سایر دستگاه های پاک کننده تاتو می باشد. به این ترتیب امواج لیزر باعث تجزیه رنگدانه های تاتو شده و در نتیجه امکان بلعیده شدن توسط ماکروفاژها فراهم می شود. در نتیجه، با گذشت زمان، بیمار شاهد محو شدن تاتو و سپس ناپدید شدن آن از روی پوست خواهد بود.

اگر بخواهیم به جزئیات مکانیزم کار دستگاه لیزر پیکوشور کیوسوئیچ بپردازیم باید بگوییم که در این مدل از دستگاه کیوسوئیچ از انتشار آنی امواج لیزر پرانرژی استفاده شده است. یعنی نور لیزر بلافاصله پس از تابش توسط رنگدانه ها جذب می شود. در نتیجه این جذب انرژی، رنگدانه های خالکوبی به ذرات بسیار کوچک تجزیه می شوند.بافت پوست نور لیزر کمتری را در طول موج ارائه شده توسط دستگاه لیزر پیکوشور جذب می کند. این باعث می شود که عوارض جانبی در طول درمان و بعد از آن مشاهده نشود. عدم وجود عوارض جانبی بزرگترین مزیت این دستگاه برای بیماران و پزشکان است.

کاربرد دستگاه لیزر پیکوشور

پزشکان می توانند از دستگاه لیزر پیکوشور در کاربردهای مختلف استفاده کنند. در نتیجه وجود آن به یکی از ملزومات کلینیک های زیبایی تبدیل شده است. در اینجا برخی از کاربردهای اصلی دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوشور آورده شده است:

  • سفید شدن پوست
  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن لکه های مادرزادی و بعدی ایجاد شده روی پوست
  • اسکارها را از بین ببرید
  • پاک کردن خالکوبی
مشخصات دستگاه لیزر  پیکوشور
مشخصات دستگاه لیزر  پیکوشور

مشخصات دستگاه لیزر  پیکوشور

دستگاه لیزر  پیکوشور برای اهداف مختلفی مانند پاک کردن خالکوبی، خال، خطوط ریز و جای زخم استفاده می شود. این دستگاه انرژی نور لیزر را به پالس های کوتاه و کنترل شده تبدیل می کند و رنگدانه را به ذرات ریز قابل جذب تجزیه می کند. پالس های لیزر انرژی را در یک پیکوثانیه (یک تریلیونم ثانیه) آزاد می کنند. این آزاد شدن سریع خطر سوختگی را کاهش می دهد، بنابراین برای انواع پوست بی خطر است. (بسیاری از افراد دارای پوست تیره به دلیل خطر سوختگی یا هیپرپیگمانتاسیون نمی توانند از لیزرهای دیگر استفاده کنند.) . در مقایسه با سایر لیزرها، این لیزر مناطق بزرگ را سریعتر درمان می کند.بعد از درمان نیازی به استراحت نیست. اگرچه در هفته اول یک پانسمان خواهید داشت که باید مرتباً تعویض شود.دستگاه لیزر  پیکوشور  در از بین بردن رنگ های تند مانند نارنجی، قرمز، آبی، سبز و زرد موثر است. به منظور خرید دستگاه لیزر  پیکوشور با کارشناسان ما در الولیزر www.alolaser.com  تماس حاصل نمایید.

لیزر  پیکوشور مجهز به چندین پروب با طول موج های مختلف است. این ویژگی امکان استفاده از این دستگاه را در بسیاری از برنامه ها فراهم کرده است. در زیر کاربردها و مشخصات هر پروب را به طور جداگانه مورد بحث قرار داده ایم:

پروب 1064 نانومتری قادر است تاتوهای رنگ تیره، خالکوبی های آرایشی و کک و مک را پاک کند.

پروب 532 نانومتری قادر خواهد بود تاتوهای قرمز یا قهوه ای مانند تاتوهای آرایشی و لکه های سطحی پوست را پاک کند.

پروب 755 نانومتری، مناسب برای از بین بردن لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، کک و مک، کلواسما، لکه های پیری.

پروب 1320 نانومتری، مناسب برای جوانسازی پوست و کوچک کردن منافذ باز پوست.