امروزه لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال‌های اخیر تقاضا براى آن به شدت زیاد شد. ظهور لیزر مو‌های زائد باعث شده تا از شر اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی خلاص شویم؛ چرا که این روش‌ها کاری زمان‌بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

پر طرفدار‌ترین مراکز لیزر تهران در کدام مناطق هستند؟
پر طرفدار‌ترین مراکز لیزر تهران در کدام مناطق هستند؟

اگر شما هم از موهای زائد خود و روش‌های موقت از بین بردن آن‌ها خسته شده‌اید، شاید وقت آن است که به لیزر موهای زائد خود فکر کنید. در ادامه این مطلب درباره لیزر بیشتر توضیح می‌دهیم و بهترین مراکز لیزر تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

لیزر مو‌های زائد چیست؟

قبل از هر چیزی، بیایید ببینیم لیزر مو‌های زائد چیست و چگونه انجام می‌شود؟ همانطور که می‌دانید لیزر یک پرتوی نوری است. منتها نوری که ویژگی‌های فیزیکی خاصی دارد و بسیار پرانرژی است. لیزرها در پزشکی و صنعت استفاده‌های زیادی دارند. در صنعت برای برش و حکاکی و در پزشکی از لیزر برای جراحی‌های مختلف مثل جراحی چشم (لیزیک) استفاده می‌شود.

در طی جلسه لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست که مو را به وجود می‌آورند، جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به این کیسه‌ها یا همان فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد موها را در آینده مهار کرده یا تا حد زیادی آن را به تاخیر می‌اندازد.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

کاربردهای لیزر موهای زائد

کاربردهای لیزر موهای زائد
کاربردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است. مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است. در آقایان لیزر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

بهترین مراکز لیزر در تهران

در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین مراکز لیزر خواهیم پرداخت:

1. کلینیک زیبایی حورا

کلینک زیبایی حورا یکی از بهترین مراکز لیزر سعادت آباد است. این کلینیک خدماتی مثل لیفت با نخ، خالبرداری، لیزرموهای زائد، فشیال و پاکسازی پوست و… را انجام می‌دهد. کلینیک زیبایی حورا  در زمینه خدمات زیبایی خانم‌ها و آقایان آماده ارائه انواع خدمات و مشاوره به مشتریان عزیز خود می‌باشد.

آدرس: سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، خیابان صرافهای شمالی، کوچه نوزدهم شمالی، پلاک ۱۹، واحد۲

2. مرکز پوست و مو دریای نور

مرکز دریای نور یکی از بهترین مراکز لیزر شمال تهران است که دارای به روز ترین دستگاه‌ها و فناوری‌های نوین می‌باشد و در زمینه‌های پوست، مو، زیبایی، لاغری، لیزر فعالیت می‌کند. این مرکز با به کارگیری کادری مجرب و متخصص کوشیده تا خدمات خود را از نظر کمی و کیفی ارتقا بخشیده و بهترین تجربه را برای همراهان خود رقم بزند.

آدرس: کامرانیه، پایین‌تر از کوه نور، خیابان معصومی، پلاک ۲۸

3. مرکز لیزر ونوس طلایی

این مرکز یکی از بهترین مراکز لیزر تهرانپارس است که به جديد‌ترين و موثرترين تجهيزات پوست و زيبايي مجهز است. هدف ونوس طلایی افزايش رضايتمندي و اعتمادسازي مشتریان خود از طريق افزايش سطح كيفيت و مناسب ترين قيمت است. مشاوره در اين مركز رايگان مي‌باشد.

آدرس: میدان رسالت، بزرگراه رسالت، به سمت باقری، نرسیده به چهارراه سرسبز ،پلاک ۶۵۸/۱

4. مرکز زیبایی رزانا

این مرکز زیبایی که در محدوده پارک وی واقع شده، یکی دیگر از بهترین مراکز لیزر تهران است. رزانا خدماتی نظیر تزریق چربی با تکنیک نانو فت (سلول های بنیادی ) برای جوانسازی و رفع تیرگی پوست، درمان گودی و تیرگی زیر چشم، درمان قطعی جای جوش و آکنه، سابسیژن پوست، مزوتراپی سر، مزوتراپی صورت، PRF ,PRP، اصلاح فرم بینی (تزریق ژل) و لیزر موهای زائد را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

آدرس: ولیعصر، نرسیده به پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک46 و 48، طبقه اول، واحد اول

5. مرکز زیبایی آبادیس

اگر برای خدمات مراقبت پوست و زیبایی به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه‌ای هستید، به شما مرکز زیبایی آبادیس را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز با محیط بهداشتی و پرسنل مجرب پذیرای شما زیبایی پسندان عزیز است.

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از قلهک، خیابان خاقانی پلاک 27 واحد 51 طبقه 5

6. مرکز لیزر ونوس شرق

استفاده از به روزترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، تدوین دستورالعمل های دقیق و سختگیرانه برای افزایش سطح ایمنی و اثربخشی لیزر و همچنین برخوداری از تیم درمانی بزرگ و مجرب، از جمله مواردی هستند که در مرکز لیزر ونوس شرق محقق شده اند.

آدرس: چهارراه تلفن خانه، ابتدای خیابان ثانی شرقی، ساختمان عدل، پلاک ۲۵۰، واحد ۱۱، طبقه سوم

سخن پایانی

در این مطلب 6 مورد از بهترین مراکز لیزر تهران را به شما معرفی کردیم. توجه داشته باشید که  اگر اشتباهاً به مراكزى كه دستگاه ليزر خوبى ندارند يا از آى پى ال نامناسب استفاده مى‌كنند، مراجعه كنيد، پولى كه پرداخت کرده‌اید را از دست مى‌دهيد و موهاى زائد هم بعد از چند ماه دوباره برمي‌گردند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در تهران به سایت یا اپلیکیشن تخفیفان مراجعه کرده و با مطالعه نظرات کاربران، بهترین مرکز لیزر را برای خود انتخاب کنید.