شاید باورتان نشود اما نوبت دهی اینترنتی دکتر برای شما بدون نیاز به حضورتان در مطب پزشک، بیمارستان یا درمانگاه و بدون نیاز به تماس با منشی پزشک انجام می‌شود.

سامانه های اینترنتی نوبت دهی بصورت در لحظه با درخواست بیمار نوبت صادر می کنند. این نوبت بصورت اتوماتیک و کاملا منظم براساس تعداد مراجعات به پزشک ارائه می شود. بیمار پس از ثبت نام در سامانه و پیدا کردن پزشک خود، ساعت حضور در مطب را نیز تنظیم می کند که همین مساله باعث جلوگیری از شلوغی و ازدحام مطب می‌شود.

دکتردکتر؛ نوبت دهی  اینترنتی پزشکان
دکتردکتر؛ نوبت دهی اینترنتی پزشکان

امکان گرفتن نوبت اینترنتی

همانطور که عنوان شد در گرفتن نوبت دکتر آنلاین درحالی که به دلیل ترافیک و مسیرهای طولانی در زمان و هزینه برای مراجعه به مطب پزشک صرفه جویی کرده ایم، دیگر هم لازم نیست تا مدت زیادی در مطب منتظر رسیدن نوبتمان بمانیم. پس از لحاظ زمانی در چند بعد صرفه‌جویی می‌کنیم.

پیش از گرفتن نوبت آنلاین باید بدانید که برای صحبت کردن با پزشک متخصص غیر از نوبت گرفتن و مراجعه حضوری چند راه دیگر از جمله مشاوره تلفنی و همین‌طور ویزیت در محل (خانه یا محل کار) هم  وجود دارد.

بهترین سایت گرفتن نوبت دکتر

انتخاب سایت پزشکی برای گرفتن نوبت دکتر دغدغه بسیاری از افراد است. امروزه وب‌سایت‌های زیادی برای این کار وجود دارند اما شاید بیشترین پزشک متخصص (بیش از 13000 پزشک) فقط در وب‌سایت دکتردکتر قابل دسترسی باشد.

وب‌سایت دکتردکتر یک سامانه نوبت دهی آنلاین و مشاوره پزشکی است که با امکاناتی مثل خدمات آزمایشگاهی و پزشکی در منزل، مشاوره تلفنی با پزشک و طرح پرسش‌های مورد نیاز از دکتر ها، باعث می شود تا بهترین خدمات را تنها در حالی که در خانه خود هستید، داشته باشید.

برای مراجعه و تعیین وقت در دکتردکتر می‌توانید به وب‌سایت دکتردکتر مراجعه کرده و از خدمات پزشکی بهره منده شوید همچنین میتونید برای مشاهده اخبار و مقالات به مجله سلامت دکتردکتر مراجعه نمایید.

چگونه در سامانه نوبت دهی اینترنتی نوبت بگیریم؟

برای دسترسی به این سایت فقط کافیست دکتردکتر را در گوگل جستجو نمایید یا آدرس سایت را (www.drdr.ir) بخاطر بسپارید.

ابتدا وارد سامانه شوید و در آن ثبت نام کنید. با این کار به همه ویژگی های آن دسترسی خواهید داشت. حال با استفاده از منوی جستجو پزشک مورد نظر خود را در شهرتان بیابید.

اگر پزشکی را نمی شناسید از بخش تخصص ها، روی تخصصی که به بیماری شما مربوط است کلیک کنید. لیستی از پزشکان متخصص آن حوزه با توجه به شهر شما معرفی می شود. از میان متخصصان هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. بعد از انتخاب صفحه آن پزشک باز می شود.

در این صفحه ابتدا نظر بیماران و مراجعین قبلیرا  در مورد آن پزشک مطالعه کنید. اگر میزان رضایت بیماران از پزشک مطلوب بود می توانید اقدام به دریافت نوبت کنید. آدرس و شماره تماس پزشک به همراه دکمه دریافت نوبت اینترنتی در این صفحه قرار دارد.

روی دریافت نوبت بزنید. روز و ساعت مراجعه را انتخاب کنید. پس از آن می توانید حق ویزیت را واریز کرده یا این که بصورت حضوری و بعد از مراجعه به مطب آن را پرداخت نمایید.

نوبت شما در سامانه نوبت دهی ثبت می شود و می توانید در زمان مشخص شده به مطب مراجعه کنید.

به همین راحتی!

پس از این به بعد آنلاین نوبت بگیرید.