ماشین های لباسشویی از جمله لوازمی است که به عنوان یک کمک بزرگ در خانه در نظر گرفته شده و باعث راحتی در  شستشوی لباس ها ، پرده ها، ملحفه و موارد دیگر می شوند. اگرچه می توان این دستگاه ها را به عنوان یک لوازم خانگی با کیفیت معرفی نمود، اما این دستگاه ها نیز ممکن است با خرابی قطعات و آسیب های دیگر رو به رو شده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشند.
به عنوان مثال ، بیشتر ماشین های لباسشویی به دلیل کیفیت پایین آب یا نوسانات در برق از کار می افتند . در صورتی که اجسام خارجی توسط لباس هایی که درون دستگاه بارگذاری شده به داخل ماشین لباسشویی راه یابند ممکن است باعث مسدود شدن سیستم تخلیه شده و عملکرد دستگاه را با مشکل روبرو کنند. همچنین خرابی های کوچک دیگری مانند شکستگی دستگیره درب دستگاه یا خرابی سیستم آبگرم با مواد شوینده زیادی که در داخل کشوی مواد شوینده ریخته می‌شوند نیز ممکن است در این دستگاه ها ایجاد شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد را به سامان سرویس بسپارید
اما بعضی از مشکلات جدی مانند بارگذاری بیش از حد یا کم درام با لباس می‌ تواند مرکز ثقل درام را با مشکل روبرو کرده و در نتیجه یاتاقان ها سریع تر از کار بیفتند.
فراموش نکنید که تعمیر ماشین لباسشویی یک کار کاملاً تخصصی بوده و نیاز به مهارت های خاصی دارد بنابراین بهتر است دستگاه خود را به متخصصینی بسپارید که تجربه کافی در امور تعمیر این دستگاه ها دارند.
این مطلب به کمک تجربیات سامان سرویس ، مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد تهیه شده است.

خرابی های رایج ماشین لباسشویی شامل چیست؟

تکنسین های سامان سرویس به دلیل آنکه در شبانه روز با دستگاه‌های مختلفی سروکار داشته و آنها را تعمیر می کنند ایرادات شایع در ماشین لباسشویی را موارد زیر می دانند:

1. گرم نشدن آب

این مشکل در نود درصد موارد به خاطر خراب شدن المنت گرمایشی دستگاه اتفاق افتاده و در برخی موارد ، خرابی مدار منبع تغذیه یا نقص در عملکرد سنسور ها موجب گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی می شوند.

2. دستگاه آبگیری نمی شود.

خراب شدن یا مسدود شدن شیر ورودی به دلیل زنگ زده بودن لوله ها یا افزایش فشار آب در سیستم که می تواند موجب ایجاد رسوب در این لوله ها شود یا خرابی واحد کنترل  ،علت ایجاد این مشکل است که باید توسط یک تکنسین متخصص در این زمینه برطرف شود.

3. نشتی یافتن آب از زیر ماشین لباسشویی

در صورتی که آب از ماشین لباسشویی شما بیرون می ریزد  در بیشتر مواقع به علت نشتی شیلنگ ها، نشتی دیسپنسر یا نشتی مخزن است ، اما گاهی اوقات نیز کاربران متوجه می‌ شوند که تنها هنگام شستن پرده ها دستگاه نشتی دارد که این بدان دلیل است که پرده ها ساختاری دارند که به هیچ وجه آب را جذب نمی‌کند اما پودر شستشو را به فوم یا کف تبدیل می کند که این کف ها می توانند از دستگاه خارج شوند.

4. ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی ‌کند.

تخلیه نشدن آب توسط ماشین لباسشویی یک مشکل شایع در بیشتر دستگاه ها است که معمولاً به دلیل گرفتگی و انسداد در فیلتر ها، گرفتگی سیستم تخلیه از مخزن به فیلتر پمپ تخلیه ایجاد می ‌شود و نیاز است که مشکل توسط یک تعمیرکار ماهر و متخصص برطرف شود.
تکنسین های سامان سرویس متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد هستند و می توانند تمام مشکلات ایجاد شده در این دستگاه ها را به سرعت برطرف کنند.

5. ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

در صورتی که پس از فشردن دکمه پاور متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود ممکن است این مشکل به دلیل عدم دریافت برق توسط دستگاه به دلیل پارگی سیم ، خرابی پریز برق یا خرابی مدار الکتریکی ایجاد شود.

چرا باید تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد را به سامان سرویس سپرد؟

آیا می دانید چرا باید تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد را به سامان سرویس بسپارید؟ دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که اولین و مهمترین آنها دارا بودن بیش از 30 سال سابقه کاری و برخورداری از تکنسین های ماهر و مجربی است که از علم و دانش زیادی در زمینه تعمیر انواع برند ها و مدل های ماشین لباسشویی برخوردارند .
دلیل دوم خوش قول بودن تکنسین های این مرکز و حاضر شدن در محل مورد نظر مشتری راس زمانی ایست که با مشتری هماهنگ شده است.

گارانتی تعمیرات و برخورداری از دستمزدهای مقرون به صرفه از جمله دلایل دیگری هستند که باعث اعتماد مشتریان به این مرکز شده است.

سامان سرویس با بکارگیری تکنسین های متخصص تمام ظرافت های تعمیر ماشین لباسشویی را دانسته و با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب ابتدا علت دقیق مشکلات ایجاد شده در دستگاه را با تجزیه و تحلیل کدهای خطا ، بازرسی بصری و مطالعات ابزاری تعیین نموده سپس با برآورد قیمت ها و در میان گذاشتن آنها با مشتری و پس از دریافت جواب مثبت از مشتری تعمیرات آنها را به صورت کاملاً دقیق انجام می دهند. بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به درستی و با دقت زیاد تعمیر شده که باعث می‌شود بتوانید مدت های زیادی از عملکرد درست و ایمن دستگاه خود بهره مند شوید.

مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مشهد
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد
از خدمات ، سامان سرویس به همشهریان مشهد می باشد.
با سامان سرویس تماس بگیرید.
تلفن مستقیم : 09152066168
www.samanserviceco.com