اگر تاکنون به بررسی سایت سازهای فعال در ایران پرداخته باشید، متوجه شده اید که برخی از این سایت سازها بر پایه وردپرس ایجاد شده اند مثل ایران سرور و سی فایو. برخی از سایت سازها نیز به صورت اختصاصی کد نویسی شده اند و cms مخصوص به خود را دارا می باشند مثل سایت ساز سایتی شو و وبزی. در این مقاله از باعلم به این موضوع می پردازیم که کدام مدل از این سایت سازها بهتر است؟

بهترین سایت سازهای کدنویسی شده:

سایت ساز سایتی شو:

سایتی شو یک سایت ساز بوده که بر پایه دیتابیس اوراکل بنا نهاده شده است و از تکنولوژی ابری برای ساخت سایت استفاده می کند.

این سایت ساز سیستم مدیریت محتوای خود را طراحی نموده است و از وردپرس استفاده نمی کند. به دلیل اینکه این شرکت، یک شرکت نرم افزاری بوده و از نظر فنی قابلیت های زیادی را دارا می باشد، توانسته یک سایت ساز کاملا بومی با توجه به نیازهای ایران طراحی نماید.

اگر سری به صفحه امکانات این سایت ساز بزنید با لیستی از امکانات و قابلیت های مختلف مواجه خواهید شد که تمامی نیازهای شما را برای داشتن یک سایت شخصی یا فروشگاهی مرتفع می سازد.

https://siteesho.com/attributes

دو قابلیت مهم در این سایت ساز طراحی شده است که در باقی سایت سازها مشاهده نخواهید کرد.

یکی ایجاد یک اپلیکیشن اندروید و یک وب اپلیکیشن ios همزمان با ساخت سایت می باشد. در واقع شما همزمان با تحویل یک سایت، یک اپ اندروید نیز تحویل خواهید گرفت.

ویژگی مهم دیگر سایتی شو، طراحی ربات هوشمند اینستاگرام می باشد. شما با کمک این ربات می توانید پیج اینستاگرام خود را با یک کلیک به یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل تبدیل کنید.

برای ساخت سایت، سایت ساز بر پایه وردپرس انتخاب کنیم یا کدنویسی شده؟
برای ساخت سایت، سایت ساز بر پایه وردپرس انتخاب کنیم یا کدنویسی شده؟

وبزی:

یکی دیگر از سایت سازهای مطرح ایرانی وبزی می باشد. این سایت ساز نیز ادعا نموده است که یک سیستم کامل را از بیس کدنویسی کرده است و در زمینه های سرعت و امنیت فعالیت های خوبی را به ثمر رسانده است.

وبزی را می توان مشابه سایت wix.com دانست. وبزی تلاش نموده است تا حد زیادی خود را شبیه سایت ساز جهانی ویکس کند. اما اینکه تا چه حد در این زمینه موفق شد است باید نظر یوزرهای این سایت ساز را جویا شد.

بهترین سایت سازها بر پایه وردپرس:

اینکه سایت ساز بر پایه وردپرس باشد را نمی توان یک نقطه مثبت یا منفی در نظر گرفت. اگر سایت سازهایی که کدنویسی شده اند عملکرد خوبی در زمینه کدنویسی، امنیت و پرفورمنس سایت ها ایجاد کنند، قطعا می توانند از وردپرس یک گزینه بهتری باشند. اما اگر در این زمینه عملکرد خوبی نداشته باشند شاید وردپرس گزینه بهتری به حساب آید.

ایران سرور:

ایران سرور یک مجموعه برای تامین هاست و دامنه می باشد. اما یکی از سرویس های این شرکت سایت ساز می باشد. اما این سایت ساز کاملا بر پایه وردپرس بنا نهاده شده است.

با توجه به اینکه سایت ساز ایران سرور بر اساس وردپرس می باشد، امکانات و قابلیت های آن، به اندازه وردپرس می باشد و شامل پلاگین ها و قالب های مختلفی می باشد.

سی فایو:

یکی دیگر از سایت سازها که از وردپرس استفاده می کند، شرکت سی فایو می باشد. این شرکت نیز توانسته با کمک وردپرس یک سایت ساز طراحی نماید و مشتریان زیادی را جذب خود کند.

قالب های متنوعی در این سایت ساز وجود دارد که ساختار وردپرسی دارند.

اگر به وردپرس علاقه دارید می توانید از این دو شرکت خدمات دریافت کنید.

اینکه از خدمات کدام سایت سازها استفاده کنید به مقدار زیادی بستگی به امکانات، قابلیت ها، محدودیت ها و بودجه شما دارد. بهترین راه این است به سایت تک تک این سایت سازها سر بزنید و خدمات و تعرفه های این شرکت ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین سایت ساز را خود انتخاب کنید.