بازاریابی حرف اول را در فروش می‌زند و در بین تبلیغات بازاریابی پیامکی به سرعت در حال رشد و فراگیر شدن است. پیشنهاد ما برای مشاغل کوچک و نوپا تبلیغاتی است که در عین سادگی و مقرون به‌صرفه بودن کمترین زمان را از شما بگیرد و زودترین بازدهی را از آن بگیرید.

بهترین پنل اس‌ام اس ایران کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟
بهترین پنل اس‌ام اس ایران کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بازاریابی پیامکی در عین سادگی تکنیک‌های خاص خود را دارد. شما باید با چند کلمه جذاب، تبلیغاتی بنویسید که هم در کوتاه‌ترین جملات کسب‌وکارتان را معرفی کند و هم مخاطبان بیشماری جذب متن شما شوند. این بازاریابی هوشمند در عین دو طرفه بودن به سادگی باعث ارتباط با مشتریان می‌گردد و مشتریان بیشتر از آنکه به ایمیل یا دیگر روش‌های تبلیغاتی پاسخ دهند، پیامک‌های دریافتی را می‌بینند و به آن پاسخ می‌دهند.

تصمیم گیری در مورد بهترین پنل اس‌ام اس

در این بازار رقابتی بین پنل‌های پیام کوتاه باید به چند مورد دقت کنید.

در ابتدا تجربه کاری در بحث تبلیغات پیامکی حرف اول را می‌زند. شما باید از سامانه‌ای خدمات پیامک خود را دریافت کنید که سابقه تبلیغات موفق و زیادی داشته باشد از هر چه بگذریم از بانک شماره‌ی جامع سامانه ملی پیامک که بزرگترین بانک شماره کشور با دسته‌بندی‌های متنوع و به روز است نمی‌شود گذشت.

پنل اس ام اس ملی پیامک به جرات یکی از بهترین پنل‌هایی است که با بیش از ده سال سابقه درخشان در عرصه پیامک برای شما بزرگ‌ترین بانک شماره کشوری را آماده کرده است تا با خیال راحت تبلیغات هدفمند خود را با استفاده از پنل ملی پیامک انجام دهید.

پیدا کردن مشتریان جدید با بازاریابی پیامکی

قطعاً برای کسب‌وکارهای نوپا و مشاغل کوچک پیدا کردن مشتری یکی از دغدغه‌های آن‌هاست اما استفاده از بانک شماره‌های ملی پیامک که در طبقه‌بندی‌های مختلف آماده شده است شما می‌توانید پس از نیازسنجی بر اساس کسب‌وکارتان به هر شهر، استان، منطقه، اصناف و مشاغل و جنسیت تبلیغات نمایید.

اگر کسب‌وکار شما خدماتی برای آقایان یا بانوان دارد مثل سالنهای زیبایی و ورزشی قطعاً اگر تبلیغ شما به دست افراد مرتبط برسد بازدهی نه چندان خوبی دریافت می‌کند. اما با استفاده از بانک شماره جنسیت می‌توانید پس از انتخاب بانک شماره به هر تعداد ارسال که می‌خواهید تبلیغات خود را انجام دهید و هزینه اتلاف شده خود را به صفر برسانید.

چرا باید از ملی پیامک استفاده کنیم؟

ملی پیامک با ۹۸ درصد رضایت مشتریان توانسته به خوبی تبلیغات پیامکی موفقی برای کسب‌وکار هم بزند همچنین با هزینه مناسب خرید پنل پیامک می توانید تبلیغات خود را با هر بودجه ای که دارید مدیریت کنید. پنل ملی پیامک با چهار پنل متنوع براساس قیمت و بودجه تبلیغات شما امکانات مختلفی دارد تا هر کسب‌وکاری به فراخور شغل خود از این تبلیغات بهره ببرد.

چرا باید از ملی پیامک استفاده کنیم؟
چرا باید از ملی پیامک استفاده کنیم؟

پنل ملی پیامک با آموزش‌های جامع و دقیقی که از صفر تا صد به شما پنل و ماژول‌ها را در کانال آپارات و یوتیوب یاد می‌دهد.ملی پیامک با مینی دوره‌ رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه‌ی اس‌ ام اس مارکتینگ این راه را برایتان ساده کرده است تا در ۷۰ کاراکتر بهترین معرفی را از کسب‌وکار خود داشته باشید تا قدرت تبلیغاتتان را بیش از پیش می‌نماید و به سادگی می‌توانید هر زمان که کمپین‌های تبلیغاتی داشتید با مدیریت حساب کاربری خود با چند کلیک جامعه هدف چند صد هزار نفره را مورد هدف قرار دهید و مشتریان بالقوه برای فروش بیشتر جذب کنید.

ارسال پیامک صوتی انبوه

یکی از مزایای داشتن پنل ملی پیامک رد شدن از لیست سیاه مخابرات با پیام صوتی است تا با تبلیغات خلاقانه و جذابی که هر مخاطبی را به کسب‌وکار شما متمایل کند و اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم پیام صوتی مشابه رادیو می‌باشد شما می‌توانید با گویش و لهجه خودتان به افراد منطقه و مشتریانتان پیام ارسال نمایید و از بازدهی آن در فروش بهره ببرید.

پیام صوتی محدودیتی در خلاقیت شما ندارد هر چه در توان دارید به کار بگیرید تا جذاب‌ترین متن را با بهترین بیان مطرح کنید تا هر مخاطبی جذب صدای شما و تبلیغ جذابتان شود.

همچنین با آمار‌های به دست آمده بازخورد پیام صوتی بیش از ۶۰ درصد نسبت به پیامک متنی است که این رقم می‌تواند انقلابی در تبلیغات شما حاصل نماید و از این نکته نباید غافل شد که در هر متنی سو تفاهم‌هایی در خواننده ممکن است به وجود آید اما اگر تبلیغاتتان را با حس و حال اختصاصی برای مشتری ارسال کنید علاوه بر جلب اعتماد وی می‌توانید به سادگی به اهداف خود برسید.

شما نه تنها برای تبلیغات می‌توانید از پیام صوتی استفاده کنید بلکه اطلاع‌رسانی‌های کسب‌وکار، دعوتنامه‌های افتتاحیه و جشنواره‌های تخفیفی و تبریک‌های مناسبتی را با این سیستم فوق العاده به گوش مشتریان خود برسانید.

گزارش تبلیغات راهی برای ارزیابی کمپین‌ها

این مزایا بخش کوچکی از ویژگی‌های داشتن پنل اس‌ام اس ملی پیامک است. شما می‌توانید پس از ارسال‌های خود در همان لحظه از قسمت گزارش گیری فایل اکسل گزارشات خود را دریافت نمایید. درضمن اگر تلفن کاربر شما خاموش باشد تا ۴۸ ساعت پیامک در حالت انتظار است و اگر پیامک ارسال نشود هزینه‌ای از شما بابت این ارسال کسر نمی‌شود که این مورد کمک زیادی به هزینه‌های تبلیغات شما می‌کند.

اما از بانک شماره صحبت کردیم و نکته عالی برای کسب‌وکارها را نباید فراموش کنیم شما با دفترچه تلفن ملی پیامک می‌توانید یک لیست از مشتریان بالقوه خود بسازید تا در ایام مناسبت‌ها و تخفیفات ویژه تنها به این افراد تبلیغات یا اطلاع‌رسانی‌های خود را ارسال نمایید. قطعا برای ارسال پیامک‌های اعیاد و تولدها و… این ویژگی به کارتان خواهد آمد.

سخن نهایی

پنل اس‌ام اس ملی پیامک یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی برای مشاغل فعال در کشور است. برای دریافت فوری پنل هم نیازی نیست که مسیر سختی را طی کنید. فقط کافیست که در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا تیم مشاوره با شما تماس بگیرند و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده نمایید. اگر هنوز هم مردد به دریافت پنل و نیازمند مشاوره‌ی تخصصی‌تر هستید توصیه می‌کنم که با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ملی پیامک نهایت استفاده را کنید.

تیم ملی پیامک همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب و روزهای تعطیل از ۹ صبح تا ۵ عصر در حال پاسخگویی شما کاربران است و می‌توانید روی کمک ملی پیامک حساب کنید.