نیازی اساسی جهت جلوگیری از پاندمی سویه امیکرون

دستهای شما  یکی از مهمترین روش های  انتقال بیماری است، دستها قدرت شیوع یا انتقال بالایی در بیماریها را دارند. و در این زمینه می توان به جرات ادعا نمود که سویه جدید کرونا با نام امیکرون یکی از ویروسهای بسیار سریع جهت انتقال بیماری است که تقریبا در عرض یک ماه توانسته است در تمام کشورهای دنیا انتقال یابد. شدت انتقال امیکرون بقدری بالاست که در عرض 15 روز  در بیش از 60 شهر ایران منتقل شده و وضعیت پاندمی  در این شهرها را به حد  وضعیت نارنجی و قرمز در آورده است.

دستگاه های ضد عفونی کننده دست
دستگاه های ضد عفونی کننده دست

باید توجه داشت سویه جدید امیكرون تا هشت روز بر روی پوست و سطوح باقی می ماند و این موضوع اهمیت ضدعفونی نمودن مرتب دستها را دوصد چندان نموده است.

این نکته مهمی است  که باید مورد اهمیت همه قرار گیرد ، کرونا با سویه های جدید آن ، همچون امیکرون وجود دارد و متاسفانه در حال مبتلا کردن آحاد جامعه بوده و همچنان در حال گرفتن قربانیان بیشتری است .

باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که امیکرون یکی از سویه های کرونا است و همچنان خطر ناک بوده علاوه بر اینکه قدرت ماندگاری بالایی دارد از سرعت انتشار بالایی نیز برخوردداراست و باید به پروتکلهای بهداشتی در مورد این بیماری همچون زدن ماسک و ضدعفونی کردن دستها  توجه ویژه  نمود.

‎ازسوی دیگر ، ضدعفونی كننده های دستی-پمپی مرتبا در تماس با دست افراد مختلف قرار می گیرند و خیلی زود تبدیل به محلی بسیار آلوده در محیط كار و زندگی ما می شوند. که خود می تواند منشا انتقال بیماری باشد .

بنابراین اهمیت استفاده از دستگاههای ضدعفونی كننده مکانیکی (بدون تماس دست) بسیار پراهمیت و الزامی است.

دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی خود را با نام تجاری "اسپرایش"
دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی خود را با نام تجاری “اسپرایش”

‎شرکت اسپرایش، در ابداعی منحصر به فرد دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی خود را با نام تجاری “اسپرایش” به بازار عرضه نموده است . که بواسطه مبتکرانه بودن طراحی آن ، علاوه برا آنکه از انتقال ویروس و بیماری بکلی جلوگیری می کند و عملیات ضدعفونی و پاشش را به طور کامل و بدون دخالت دست انجام می دهد، دارای مزایای زیر نیز می باشد .

  • عدم نیاز به برق و باطری در نتیجه قابل استفاده در تمام مكان ها،
  • عدم از كار افتادن در نتیجه خرابی قطعات برقی یا قطع برق
  • عدم خطر آتش سوزی ناشی از قرار گیری الكل و برق در كنار یكدیگر در دستگاههای برقی
  • هزار مرتبه ضد عفونی دستها با یك لیتر محلول
  • زیبایی بی نظیر و دكوراتیو بودن
  • عدم خطر پاشش محلول به صورت كودكان بخاطر ارتفاع مناسب دستگاه
  • حمل و جابجایی آسان+امكان نصب در در تمامی جاهای مختلف
  • گارانتی یكساله

‎برای خرید لطفا به سایت sahraeen.com مراجعه کنید و یا با شماره 02191006222  تماس حاصل فرمایید .