اگر بخواهیم تور‌های محبوب میان ایرانیان را نام ببریم، قطعا تور ایروان و استانبول جایگاه ویژه‌ای در لیست خواهند داشت. اگر نگاهی هم به لیست تور‌های خارجی که شرکت‌ها و سایت‌های مختلف در ایران برگزار می‌کنند داشته باشیم، تعداد زیاد و متنوعی از تور‌ها به مقصد ارمنستان و ایروان را می‌بینیم.

قیمت تور ایروان
قیمت تور ایروان

هر‌چند شما از راه‌های مختلف و حتی با وسیله شخصی می‌توانید به ارمنستان سفر کنید، اما یکی از بهترین راه‌ها برای سفر شما استفاده از تور‌های مسافرتی است. شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار خوب، سفری چند‌روزه به ارمنستان داشته باشید و از دیدنی‌ها و طبیعت آن لذت ببرید. مراکز خرید بسیاری هم در ایروان وجود دارند که می‌توان با کمی مدیریت هزینه‌های سفر، خرید‌های خوبی را از آن‌ها انجام داد. در این ‌مطلب شما را با مواردی آشنا خواهیم کرد که در سفری ارزان به‌دردتان خواهند خورد!

قیمت تور ایروان

قیمت تور معمولا به آیتم‌های بسیاری وابسته است. این ‌موضوع باعث می‌شود تا شما به‌سادگی نتوانید دو تور متفاوت را با هم مقایسه کنید. برای بسیاری از ما، هزینه یکی از فاکتور‌های موثر بر سفر است و باید روی آن کنترل داشته باشیم. درادامه چند توصیه را مطرح خواهیم کرد که به شما در انتخاب توری ارزان و با قیمت مناسب کمک می‌کند. شما می‌توانید یک یا چند مورد از این موارد را رعایت کنید تا بتوانید سفری بی‌نظیر را با هزینه‌ای که برای آن در‌نظر گرفته‌اید، داشته باشید.

به‌عنوان اولین مرحله در انتخاب تور ارمنستان ارزان، بهتری است سایت معتبری را برای رزرو تور مورد‌نظر خود انتخاب کنید. دقت کنید که ممکن است در جستجوی تور‌های ایروان ارزان با بعضی تبلیغات خاص هم مواجه شوید که قیمت‌هایی بسیار ارزان را به شما پیشنهاد دهند. معمولا تبلیغات جعلی اطلاعات دقیقی از خود یا سفر شما ارائه نمی‌کنند تا خدمات مد‌نظر خود را دراختیار شما بگذارند.

پس سعی کنید از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر اقدام به رزرو تور ایروان و یا تور‌های دیگر کنید. بعضی از سایت‌‎ها ممکن است خدمات خوبی را برای اطمینان خاطر شما از قیمت‌ها ارائه دهند. مثلا سایت علی بابا که یکی از معتبر‌ترین سایت‌ها در ‌زمینه رزرو بلیط و تور است، امکانی را با نام تضمین بهترین قیمت به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند. این سیستم خیال شما را از نظر قیمت آسوده خواهد کرد.

راهنمای سفر ارزان با تور ایروان
راهنمای سفر ارزان با تور ایروان

راهنمای انتخاب تور ارزان استانبول

بعد از انتخاب سایت، بهتر است از تور‌های چارتری و لحظه آخری سایت حتما بازدید کنید. تور‌های لحظه آخری، همان تور‌های معمولی هستند که تا آخرین لحظات هنوز صندلی خالی دارند. در انتخاب این ‌تور‌ها نگران نباشید؛ زیرا خدمات آن‌ها برای شما، تفاوتی با کسانی که زود‌تر آن را رزرو کرده‌اند، ندارد. تنها موضوعی که باید به آن توجه کنید، این است که شما با رزرو تور ارمنستان لحظه آخری، زمان زیادی تا حرکت نخواهید داشت و خیلی سریع باید برای سفر آماده شوید. مزیت ویژه این‌ نوع تور‌ها قیمت بسیار خوب و مناسب آن‌ها است.

به‌عنوان آخرین توصیه‌ها شما می‌توانید برای انتخاب تور استانبول ارزان سراغ تور‌های زمینی بروید. تور‌های زمینی معمولا قیمت کم‌تری نسبت به تور‌های هوایی دارند و حتی برای بسیاری از افراد بهتر از سفر هوایی هستند. هتل‌های پنج‌ ستاره هم تا حد زیادی هزینه‌های بالا‌تری دارند و به‌همین علت شما می‌توانید با انتخاب هتل‌های سه ‌ستاره که کیفیت و خدمات خوبی را هم ارائه می‌کنند، هزینه تور خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

عوامل موثر در قیمت تور ایروان

باید به این ‌مطلب توجه داشته باشید که عوامل زیادی در قیمت تور ایروان یا حتی تور‌های دیگر تاثیر دارند. از‌جمله این‌ عوامل می‌توان به مدت سفر و تعداد روز‌های سفر شما، نوع و کیفیت هتلی که در آن اقامت خواهید داشت و خدماتی که تور به شما ارائه می‌دهد، اشاره کرد. معمولا سایت‌های معتبر به شما این ‌امکان را می‌دهند که از‌ میان این‌ موارد آیتم‌هایی را انتخاب کنید که به خواسته شما باشند.

پس در همین نقطه می‌توان یکی از مزایای سایت‌های معتبر را در ارائه تور‌های متنوع آن‌ها دانست. شما می‌توانید با تفاوت در آیتم‌هایی که بیان شد، قیمت تور متفاوتی را ببینید. گاهی اوقات تاثیر بعضی از این‌آیتم‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند در قیمت تور استانبول انتخابی شما تا دو یا حتی سه ‌برابر اختلاف قیمت ایجاد کند. پس اگر بعضی از خدمات برای شما اهمیت زیادی ندارند، با چشم‌پوشی از آن‌ها به قیمت‌های بهتری می‌رسید.

سخن آخر

در این ‌مطلب سعی کردیم شما را با هزینه‌ها و آیتم‌های موثر بر قیمت تور استانبول و ایروان آشنا کنیم. شما می‌توانید با به‌کار‌بردن مواردی مانند موضوعات ذکر‌شده، هزینه سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید. فراموش نکنید موضوع اصلی این است که خدمات را با قیمت مناسبی دریافت کنید؛ همیشه ارزان‌ترین موارد، به‌صرفه‌ترین آن‌ها نیستند.

این‌ ضرب‌المثل را به‌خاطر داشته باشید؛ ما آن‌قدر ثروتمند نیستیم که بتوانیم اجناس ارزان بخریم. پس با صرف هزینه‌ای مناسب برای بعضی از موارد می‌توانید در بسیاری از هزینه‌های کوچک و شاید غیر‌ضروری خود‌داری و سفری ارزان و با‌کیفیت را به مقصد زیبایی‌های ارمنستان تجربه کنید.