به نظر شما اگر یک سایت فروشگاهی برای بیزنس خود بسازید بعد از چند وقت به درآمد می‌رسید؟ سؤالی که اکثر صاحبان کسب‌و‌کار قبل از رفتن سراغ ساخت سایت اینترنتی از خود می‌پرسند همین است.

مدت زمان لازم برای کسب درآمد از طریق سایت اینترنتی
مدت زمان لازم برای کسب درآمد از طریق سایت اینترنتی

در ادامه این مطلب با هم بررسی می‌کنیم که داشتن سایت و وقت گذاشتن برای مدیریت آن چقدر به‌صرفه است. آیا سایت اینترنتی شما قرار است خیلی زود مشتریان بی‌شماری را از جای جای ایران به سمت شما سرازیر کند؟ آیا انتظار دارید تنها با داشتن یک سایت فروشگاهی و درج محصولات و خدمات خود خیلی سریع به درآمد برسید؟

اگر طرز فکر شما این‌گونه است، باید به شما بگوییم کمی صبر لازم است. در اینکه داشتن سایت اینترنتی از ضروریات هر کسب‌و‌کاری است که هیچ شکی نیست. درست است؟ مخصوصا این روزها که اکثر افراد زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند.

همگی می‌دانیم که بعد از شیوع کرونا اکثر افراد برای حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده به خرید اینترنتی روی آوردند و به یکباره سایت‌هایی که در کنار فروشگاه‌های حضوری خود دارای سایتی جذاب و حرفه‌ای و ارائه خدمات سریع به مشتریان بودند، درآمدشان نجومی شد.

از طرف دیگر کسانی که فروشگاه حضوری داشتند و مشتریان به صورت حضوری از آنها خرید می‌کردند در روزهای اوج کرونا بیشترین ضرر و زیان را دیدند و حتی کسب‌و‌کار آنها تعطیل شد. پس چه باید کرد؟ اولین کار راه اندازی سایت است.

چگونه سایت خود را راه اندازی و سریع‌تر به درآمد برسیم؟

ما در اینجا به شما می گوییم که مراحل کار به چه صورت است.

  1. اول به سراغ یک پلتفرم سایت ساز (https://www.portal.ir/website) بروید که خدماتی مانند آموزش ساخت سایت اینترنتی را به شما ارائه می دهد.
  2. بعد از یادگیری نحوه کار با این سایت‌ها و در اصطلاح این فروشگاه سازها، خیلی راحت سایت خود را طراحی کنید.
  3. حالا نوبت به شخصی سازی سایت و درج و معرفی محصولات و خدماتتان رسیده است
  4. اما مهم‌ترین مرحله مدیریت درست و رسیدگی همیشگی و به روز نگه داشتن سایتتان است.

اگر شما با کمی زمان گذاشتن روی سایت خود یاد بگیرید که چگونه از محصولاتتان عکاسی و راجع به آنها به طور دقیق و با کلمات کلیدی اصلی به مشتری توضیح بدهید خیلی زود سایت شما به درآمد می‌رسد.

شاید فکر کنید زمان گذاشتن روی سایت قرار است وقت زیادی از شما بگیرد اما اصلا اینطور نیست.

کمی پس از شروع کار خود شما ترغیب می‌شوید که با کار روی وبسایت فروشگاهی، میزان ورود مخاطبان به سایت خود و ارائه خدمات به آنها را بیشتر و با جدیت‌تر دنبال کنید چرا که این کار در دنیای غیر قایل پیش‌بینی و دیجیتالی امروز قرار است شما را خیلی زود به درآمد بالایی برساند بنابراین فروشگاه ساز حرفه ای با پرتال رو امتحان کنید.

فروشگاه ساز حرفه ای با پرتال
فروشگاه ساز حرفه ای با پرتال

پس مطمئن باشید اگر از سایتی مثل پرتال مراحل کار را دنبال کنید و آموزش و راهنمایی‌های لازم را ببینید در مدت زمانی اندک بین 3 تا 6 ماه خیلی راحت سایت شما به آن درآمد زایی که منتظرش هستید، می‌رسد و مشتریان زیادی هر روزه از طریق جستجو در اینترنت به سایت شما می رسند و دلشان نمی خواهد  آنجا را ترک کنند. و چه چیزی از این بهتر. پس همین امروز سراغ ساخت سایت شخصی خود و درآمد زایی از آن بروید.

تمام اینکارها شاید در ابتدا بسیار سخت به نظر برسند. اما بیشترین و سخت‌ترین قسمت کار پیدا کردن یک سایت ساز مناسب است.

پیشنهاد ما برای ساخت سایت ورود به پرتال و مراجعه به بخش طراحی سایت آن است که به شما امکان ساخت وبسایت فروشگاهی با توجه به نوع محصولات و نیازهایتان را می‌دهد. پرتال یکی از سایت‌های بی‌نظیر در این زمینه است. اگر قصد ساخت سایتی آنلاین برای کسب‌و‌کار خود را دارید، بدون هدر دادن وقت به این سایت مراجعه کنید. در Portal.ir به‌راحتی می‌توانید با تمامی مراحل طراحی آسان و سریع سایتی مناسب، کاربردی و کاربر پسند آشنا شوید و با توجه به امکاناتی که مد نظرتان است، در نهایت سایت فروشگاهی با بخش‌های مورد نیاز آن را ساخته و کسب‌و‌کار خود را حرفه‌ای‌ مدیریت کنید. این فروشگاه ساز پرطرفدار امکان اینکه 7 روز به طور کاملا رایگان از سایت استفاده کنید را برای شما فراهم کرده است.

همچنین شما علاوه‌بر مراجعه به سایت www.portal.ir می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و صحبت با مشاورین متخصص پرتال، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 22 شب و در روزهای پنجشنبه، جمعه و دیگر روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.