دانلود فیلم های تاریخی + پیشنهاد 5 فیلم بی نظیر
دانلود فیلم های تاریخی + پیشنهاد 5 فیلم بی نظیر

بعضی از افراد زمانیکه حوصله بیرون رفتن ندارند سعی میکنن با دیدن یک فیلم وقت خود را بگذرانند نیکی دیلی برای صرفه جویی در وقت بینندگان فیلم های زیادی را معرفی میکند که یکی از دسته فیلم های پر طرفدار و خاطره انگیز فیلم های تاریخی است. شما می توانید این فیلم های پر از رمز و راز را همراه با پخش آنلاین در دانلود فیلم تاریخی سایت نیکی دیلی مشاهده کنید.

پیشنهاد 5 فیلم تاریخی

1- واعظ مبارز

فیلم سینمایی تاریخی واعظ مبارز (The Fighting Preacher)
فیلم سینمایی تاریخی واعظ مبارز (The Fighting Preacher)

فیلم سینمایی تاریخی واعظ مبارز (The Fighting Preacher) به کارگردانی تی سی کریستنسن محصول 2019 کشور امریکا است و ژانری تاریخی،کمدی، درام و معمایی دارد. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون دیوید مک، کانل چارلی بون، کنا داون نقش داشته اند و در سایت IMDB امتیاز 6 کسب کرده است.!این واقعاً یک داستان مذهبی نیست، بلکه یک داستان اعتقادی است. ساعت خانوادگی عالی!

داستان فیلم :

وقتی ویلارد و ربکا بین برای ماموریتی به شهری که نسبت به آنها خصمانه است فراخوانده می شوند، آنها باید انتخاب کنند که آیا برای حق زندگی در آنجا بجنگند یا به همسایگان متخاصم خود عشق بورزند.

2- زندگی الکتریکی لوئیس وین

فیلم سینمایی تاریخی زندگی الکتریکی لوئیس وین (The Electrical Life of Louis Wain)
فیلم سینمایی تاریخی زندگی الکتریکی لوئیس وین (The Electrical Life of Louis Wain)

فیلم سینمایی تاریخی زندگی الکتریکی لوئیس وین (The Electrical Life of Louis Wain) به کارگردانی ویل شارپ محصول 2021 کشور انگلیس است و ژانری تاریخی،کمدی، درام و معمایی دارد. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون بندیکت کامبربچ، کلر فوی، آندره‌آ ریسبرو، شارون رونی، توبی جونز، دوروتی اتکینسون نقش داشته اند. همچنین این فیلم توسط سه شرکت A mazon Studios و Film 4 و Shoebox Films منتشر شد. زندگی الکتریکی لوئیس وین در جشنواره‌‌ بین‌المللی British Independent Film Awards موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه برای بهترین طراحی لباس، بهترین چهره‌پردازی و طراحی مو، بهترین طراحی تولید و بهترین جلوه‌های ویژه شود.

داستان فیلم :

فیلم زندگی الکتریکی لوئیس وین The Electrical Life of Louis Wain 2021 داستان واقعی زندگی هنرمند عجیب و غریب بریتانیایی لوئیس وین (با بازی بندیکت کامبربچ) را به تصویر کشیده است که در اواخر قرن نوزدهم میلادی به عنوان هنرمند، مخترع و همچنین کارآفرین فعالیت می‌کرد. لوئیس وین پس از پذیرش یک بچه گربه ولگرد، به نقاشی تصاویر خارق‌العاده گربه‌ها پرداخت که این موضوع وی را به شهرت جهانی رساند و…

3- 200 محکوم

فیلم سینمایی تاریخی 200 محکوم (200: Halla Ho)
فیلم سینمایی تاریخی 200 محکوم (200: Halla Ho)

فیلم سینمایی تاریخی 200 محکوم (200: Halla Ho) به کارگردانی Sarthak Dasgupta ,Alok Batra محصول 2021 کشور هند است و ژانری تاریخی،جنایی، درام و معمایی دارد. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون سالونی باترا آپوروا، چوداری، سوشاما دشپنده نقش داشته اند. تماشای این فیلم با دوبله فارسی به شما توصیه می شود.

داستان فیلم :

فیلم 200: Halla Ho که بر اساس یک حادثه واقعی ساخته شده است، داستان زنانی است که توسط یک اوباش به وحشت افتاده اند که گروهی او به مدت 15 سال 300 خانواده را مورد تجاوز، سرقت، رعب و وحشت قرار داده و به قتل رساندند تا اینکه او با دشمن خود در یک دختر جوان دالیت آشنا شد.

4- ما آسیابان هستیم

فیلم سینمایی تاریخی ما آسیابان هستیم (The Current War: Directors Cut) به کارگردانی آلفونسو گومز-رجون محصول 2021 کشور امریکا، انگلیس و روسیه است و ژانری تاریخی،جنایی، درام و معمایی دارد. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون بندیکت کام بربچ، الیور پاول، سوفیا الی نقش داشته اند.این یک داستان گیرا از جنگی است که زندگی مدرن را برای همیشه تغییر می دهد. من در مورد ادیسون و وستینگهاوس به عنوان مردم چیزهای زیادی یاد گرفتم که تمرکز فیلم است. جزئیات فنی کمی وجود دارد، که درک آن را برای افراد عادی آسان می کند.

داستان فیلم :

داستان دراماتیک مسابقه‌ای بین غول‌های برق، توماس آ. ادیسون و جورج وستینگهاوس برای تعیین اینکه چه کسی سیستم الکتریکی جهان مدرن را تامین می‌کند.

5- بوج : افتخار هند

فیلم سینمایی تاریخی بوج : افتخار هند (Bhuj: The Pride of India)
فیلم سینمایی تاریخی بوج : افتخار هند (Bhuj: The Pride of India)

فیلم سینمایی تاریخی بوج : افتخار هند (Bhuj: The Pride of India) به کارگردانی آبیشک دودایا محصول 2021 کشور هند است و ژانری تاریخی،جنایی، درام و معمایی دارد. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون زاهد علی، راهول چودری، اجی دیوگن، ایانا دیلون، سوناکشی سینها، سانجی دات، نورا فاتحی، شروانی گسوامی، وانش گسوامی، شراد کلکار، احتشام آزادخان نقش داشته اند. همچنین اولین بار شرکت های Ajay Devgn Ffilms و T-Series Films این فیلم هندی عاشقانه را منتشر کردند.!ممکن است باورنکردنی به نظر برسد اما Bhuj: The Pride Of India حداکثر فیلم جنگی را ارائه می دهد که هر فیلم بالیوودی تا به حال دیده است. فیلم‌هایی مانند حقیقات و مرز را در نظر بگیرید، و بله، بوج در واقع از این دو اثر بزرگ پیشی می‌گیرد. با این حال، فیلم جنگ یا سکانس های اکشن به معنای کل فیلم نیست و Bhuj نتوانسته آن را درک کند. ممکن است به این دلیل باشد که همزمان چندین داستان برای گفتن داشت در حالی که حقیقات و مرز فقط در مورد آن جنگ خاص با شخصیت های مورد نیاز بودند. Bhuj دارای 4-5 داستان است، بنابراین وزن برای کارگردانی تازه کار مانند Abhishek Dudhaiya که به نظر می رسد هنوز از ذهنیت سریال های تلویزیونی بیرون نیامده، سنگین تر از آن بود.بوج غرور هند داستانی درباره 300 زن گجراتی است که به نیروی هوایی هند در ساخت باند فرودگاه کمک کردند و در عین حال یک جنگ را که در آن نزدیکی اتفاق می افتد، مبارزه نیروی هوایی هند و بزرگترین و آخرین جنگ برای پاکستان شرقی را روایت می کند. بگلادش). این فیلم به عنوان یک داستان از Bhuj تبلیغ می شود، اما صادقانه بگویم که چقدر فضا را برای آن چیز اصلی فراهم می کند؟ به سختی 30% اگر اشتباه نکنم و سپس 70% استراحت کنم سه داستان دیگر را پوشش می دهد. این همه ارجاعات واقعی و واقعی مانند جنگ پاکستان شرقی، ایندیرا گاندی، سام مانکشاو، نبرد لانگ والا (که “مرز” روی آن ساخته شد) و همه شخصیت های واقعی این داستان را دارد، اما در مدیریت معادله خطی خط داستان ناکام است. . آن دو روز قبل، چهار روز قبل، امروز، داستان جاسوسی، هفته‌ها قبل از رویدادها و غیره. همه اینها ویژگی‌های ردیفی نیستند، بنابراین فیلم پراکنده به نظر می‌رسد.

داستان فیلم :

در سال 1971 در زمان جنگ میان دو کشور هند و پاکستان روایت شده و در مورد 300 زن گجراتی است که پس از تخریب فرودگاه بوج به دست پاکستان، نقش مهمی در بازسازی آن داشتند. بدین ترتیب آن‌ها کمک بسیار بزرگی به نیروی هوایی هند کرده و مورد ستایش قرار گرفتند…

دانلود سریال خارجی